Sikeres volt a MiniCRM rendezvény

2014. december 11-én, csütörtökön tartottunk telt házas rendezvényt a Telekom székházban.

A kezdetek

Elsőként Leskó Norbert beszélt a kezdetekről, honnan indult a MiniCRM, és milyen problémákat akart megoldani. Elmondta azt is, hogy azért érdemes rendszerbe állítanod az ügyfélkezelésedet, mert így tudod megteremteni a bizalomhoz – és a sikeres működéshez – szükséges alapokat.

sikeres-volt-a-minicrm-rendezveny_2_

A fejszeélezés a legjobb szokás

A következő előadásban Bencze Attila beszélt a „hogyan”-ról. Elárulta, hogy egy szoftver használata önmagában semmire nem elég, ha nincs mögötte egy ügyfélközpontú szemléletrendszer mind vezetői, mind munkatársi szinten.

Ahhoz, hogy a szemléletből eredmények legyenek, folyamatosan felül kell vizsgálni a módszereket, nem veheted készpénznek, hogy minden tökéletes.

Attila javaslata: „A fejszeélezés a legjobb szokás”.

A felhívásra számos régi ügyfelünk is „fejszeélező” konzultációt kért tanácsadójától, kihasználva, hogy a MiniCRM előfizetés telefonos szakmai tanácsadást is tartalmaz.

A bizalom megteremtése

Ezek után egy veterán ügyfelünk, Juhász Attila vette át a szót, aki bemutatta, ő hogyan építette fel saját értékesítési rendszerét. Elmondása szerint a következő 3 lépésnek köszönheti, hogy cége heti két óra ráfordítás mellett is sikeresen működik a személyes részvétele nélkül:

  • legyen átlátható értékesítési folyamatod, hogy mindenki pontosan lássa, melyik ügyfél hol tart, hol akadt el, mi a következő lépés, stb.
  • építs bizalmat a kezdetektől teendők felvételével, időzített email küldéssel
  • kövesd az ügyfelet – ebben segítségedre vannak az „elégedett az ügyfél?”, „Mikor kell visszahívni?” automatizmusok, illetve beállíthatsz hozzá upsell hírleveleket, ajánlatokat is

Az előadás végén megmutatott egy kiemelkedően magas lezárási statisztikát, amellyel 10 árajánlatból 7 megrendelést szereznek, mindössze három egyszerű lépés segítségével. Ez egy egyszerű, de ütős árajánlat stratégia, amivel már díjat is nyert.

Mivel Attila már MiniCRM tanácsadó, igényelj tesztrendszert és kérdezd meg tőle, mi ez a három lépés.

sikeres-volt-a-MiniCRM-rendezveny_

Sikeres volt a rendezvény

Elmondásuk alapján a résztvevők érdekesnek találták az elhangzottakat. A workshop különösen hasznosnak bizonyult, ahol mindenki célzottan tehette fel kérdéseit a területért felelős munkatársainknak – így technikai kérdésekkel a fejlesztőkhöz, sales kérdésekkel pedig a tanácsadókhoz fordulhattak.

És hogy mire jó a MiniCRM?

A MiniCRM önmagában nem csodaszer, de segít, hogy ügyfélkezelésben Te is piacvezető lehessél.

“..a CRM segítségével úgy tudjuk megduplázni az ügyfélszámot és megháromszorozni a profitot, hogy két ember napi 16 óra munkáját le tudjuk vinni napi 12 órára: egy-egy munkatársnál napi 2 óra felszabadul.  Szóval MiniCRM = 25%-os erőforrás csökkenés, az előző évhez képest 200%-os ügyfélszám, 300% profit.”

Uhrner Gabriella
Uhrner Gabriella CEO, www.weddingdesign.hu

A rendezvényen kívül egy karácsonyi akcióval is készültünk, melynek részleteit az érdeklődők már megkapták emailben. Ha téged is érdekel a MiniCRM, igényelj ingyenes tesztrendszert, és tanácsadód felveszi veled a kapcsolatot.