BELÉPÉS

Airmoov

Interjúk sikeres kkv-cégvezetőkkel

Az Airmoov Magyarország és a keleti régió első, rendhagyó ingatlanszolgáltatójaként lépett a piacra. Ígéretük szerint ingatlanközvetítő nélkül, egyetlen regisztrációval az összes hirdetési oldalra felkerül a hirdető ingatlanja, mindezt a piacon megszokott jutalékkal szemben, fix áron.

A cég CEO-jával, Hevér Tamással beszélgettünk.

Mi a tevékenysége a cégének? Mutassa be a cégét röviden!


Online ingatlan szolgáltatást nyújtunk. Ingatlanok bérbeadásával és eladásával foglalkozunk, ingatlanosok nélkül.

Mi az Airmoov-nál tudjuk, hogy nem ingatlanok, lakások, házak cserélnek gazdát, hanem otthonok, melyek a legnagyobb vagyontárgyat jelentik mindannyiunk életében. Ezt szem előtt tartva hoztuk létre szolgáltatásunkat, hogy az adás – vétel minden lépését átláthatóvá, egyszerűvé tegyük; mindezt anélkül, hogy otthonunk árából 4-5%-ot közvetítői díjra költenénk.

Hogyan működik?


Az Airmoov ingatlant kínáló ügyfelei regisztrációjukat követően a hagyományos weboldalakon már megszokott módon tölthetik fel ingatlanjaik adatait, de már a kezdeti lépéseknél is támogatást kapnak: a cég a szolgáltatás részeként professzionális módon befotózza a szóban forgó ingatlant és digitális alaprajzot is készít róla. Az vizuálisan is vonzóvá és informatívvá tett hirdetés ezt követően automatikusan bekerül az Airmoov kínálatába és az összes jelentős ingatlan hirdetési oldalra.

A rendszerbe integrált naptár funkciónak köszönhetően, az eladóknak és a vásárlóknak nem kell az ingatlan megtekintéséhez elengedhetetlen időpont-egyeztetés nehézségeivel megküzdeniük: az időpont-foglalás valós idejű adatok alapján, az eladó egyedi naptárában online megtehető. Az Airmoov rendszere a későbbiekben is segíti a minél egyszerűbb ügymenetet és biztosítja az átláthatóságot: a felek az értékesítéssel kapcsolatos minden feladatot visszakövethetően, online oldhatnak meg, továbbá egyedileg kifejlesztett ingatlan-nyilvántartó front-end és back-end felület (admin felület), egyedi chat-funkció áll mind a tulajdonosok mind az érdeklődők rendelkezésére térképes kereséssel.

Az Airmoov szolgáltatásai egyszeri bruttó 160 ezer forintos díjtól vehetőek igénybe, amellyel szerintük egy átlagos budapesti ingatlannál másfél millió forint takarítható meg a jutalékos rendszerben dolgozó irodákoz képest.

Mi a pozicionálásuk, réspiacuk? Mi jellemzi amúgy az Önök piacát?


Teljesen egyedülálló a szolgáltatásunk. Önálló megoldást kínálunk a piacon, a weboldalunkon kevesebb a szöveg és több a vizualizáció. Magas minőséget kínálunk a vevőkkel szemben és az ingatlanokkal szemben egyaránt. A felmérések alapján ezek hiányoznak a leginkább.

A mi ügyfeleink azok a 25 és 55 év közti személyek, akik megfelelő fizetéssel rendelkeznek, és igényes ingatlanjukat szeretnék eladni vagy bérbe adni és az online megoldások felé nyitottak. Továbbá akiknek nincs idejük arra, hogy saját maguk hirdessék az ingatlanjukat.

Mi fix díjjal dolgozunk a piaccal ellentétben ahol a többi ingatlan iroda százalékos jutalékos rendszerrel. Jelenleg két csomagunk van, de ez bármikor bővíthető. Legalább 20 milliós vagy afölötti ingatlanokkal foglalkozunk. Egy évig garantáljuk a megjelenést széles körű portálokon.

Mi volt a kiinduló probléma, ami miatt a MiniCRM-et választotta, mely problémára keresett megoldást?


A cégtársammal együtt 15 éves multis tapasztalattal rendelkezünk ahol már megtapasztaltuk az ilyen rendszerek fontosságát. Mielőtt megfogalmazódott bennünk, hogy pontosan mivel is szeretnénk foglalkozni, tisztában voltunk azzal, hogy a legfontosabb lépés, hogy egy ügyfél adatbázis kezelő rendszerre szükségünk lesz. Ez nem volt kérdés számunkra.

Az Excel nem elég áttekinthető ahhoz, hogy az ügyfeleinket napi szinten nyomon tudjuk követni.

Hogyan oldotta meg? Hogyan segített Önnek ebben a MiniCRM? Mi változott azóta?


Az első és legfontosabb, hogy a napi teendőket nyomon tudjuk követni így semmi nem felejtődik, el vagy nem marad ki. Továbbá a humán erőforrást minimalizálni tudtuk az által, hogy egy fő szervező áll a háttérben.

A díjbekérő és a számlázás automatizálása maximálisan felgyorsította a munkánkat.

Az automatikus online rendszerrel erősebb a kontroll a piacon az ügyfelek irányába is. Mivel ez egy zárt, biztonságos rendszer, ezért minden átfut rajta, a szerződésektől kezdve a keresésen át az értékesítés befejezéséig.

Hányan és mire használják a MiniCRM-et leginkább?


Jelenleg hatan vagyunk a rendszerben, de ez még indulófázis.

Bármilyen információ beérkezik, azt egyszerre látja a sales az építő ipari kolléga és az ügyvezetők, ezzel is elkerülve a félreértéseket és az újabb véletlenszerű megkereséseket.

Miben fejlődtek, mi fejlődött leginkább a MiniCRM bevezetése után?


Az ügyfelek jobban szeretika szolgáltatásunkat, mert megnyugható nekik, hogy a rendszer által generált automatikus emaileket és smseket kapnak, hogy mi történik az ingatlanjaikkal. Ezáltal ennek a teljes körű szolgáltatásnak óriási bevételnövelő és piacteremtő képessége van.

Az online működtetés kezelése MiniCRM nélkül bonyolult és zavaros lenne, nélküle a cégünk és szolgáltatásunk nem tudna hatékonyan működni.

Mit javasol azoknak, akik CRM bevezetése előtt állnak?


Azt javaslom, hogy mielőtt bevezetnék a rendszert kezdjék egy piaci felméréssel. Fontos feltérképezni a partnereink, ügyfeleink igényeit.

Mivel egyre kevesebb a direkt marketing ezek menedzselése inkább mobilon keresztül történik. CRM-mel mindenki megfelelő és egyenlő figyelmet kap a jól szelektálható csoportokban (VIP vagy csak érdeklődő). A MiniCRM rendszer ár-érték arányban a legkedvezőbb, mivel egy profi csapat áll a háttérben, ezért gyorsan megtérül a befektetés. Az ügyfeleik elégedettsége nagyon magas.

Milyen marketing eszközöket használ jelenleg és melyek használatát tervezi?


Amelyeket jelenleg is használunk: Google Adwords, Facebook oldalunkon történő posztolás, Facebook kampány, Youtube csatorna, Instagram és gondolkozunk gerillamarketingen is.


Mi az a MiniCRM?

Egy web alapú marketing, értékesítés és ügyfélszolgálat szoftver sikeres kisvállalatoknak. Segít rendszerezni az ügyfeleket és feladatokat, több sikeres értékesítést lezárni.

Részletek