BELÉPÉS

Ipari Fórum

MiniCRM Esettanulmány

Ipari Fórum logo Az Ipari Fórum tulajdonosa 10 éve értékesít egyedi gyártású munkaruhákat, kifejezetten ipari cégek részére. Kis cégként úgy tudott versenyben maradni a többi gyártóval szemben, hogy az értékesítését hatékonyabban tudja kezelni a MiniCRM-mel.

CRM bevezetés előtt minden az értékesítők fejében volt, esetleg jegyzetekben. Emiatt folyamatosan fennállt az a veszély, hogy ha az egyik kulcsember távozik a cégtől, akkor valószínűleg magával fog vinni fontos információkat, teljes ügyféllistát és kontakt adatokat. Arról nem beszélve, hogy az ügyfél törzsadatokon kívül minden más haszos információ, mint például a korábbi értékesítések előzményei, ügyfélvisszajelzések nem is kerültek rögzítésre. Az utolsó pillanatban álltak rá a MiniCRM-re: bevezetés után fél évvel később elment a vezető értékesítőa cégtől a legnagyobb versenytárshoz. Ha előtte nem menti el a kulcs információkat a MiniCRM-be, és nem válik így a felhőből minden érintett számára elérhetővé, akkor nem élték volna túl a kialakult tisztességtelen versenyt.

A MiniCRM használatával hatékonyabbá vált a munkavégzés, mivel végre olyan adatokat is elkezdtek az ügyfelek adatlapjára rögzíteni, ami későbbi értékesítések során hasznos lehet. Például egy sikertelen értékesítés mellé felvitték a rendszerbe, hogy az ajánlat éppen nem érdekli az ügyfelet, de fél év múlva szükségük lenne új munkaruhákra. Beállítottak ehhez a potenciális vevőhöz egy időzített feladatot fél évvel későbbi dátumra, így nem féltek attól, hogy esetleg elfeledkeznek róla. Amikor aktuálissá vált a feladat, a rendszer értesítette a felelőst, hogy vegye fel a kapcsolatot az ügyféllel. Így sikerült eredményesen zárni egy elsőre érdektelennek tűnő ügyféllel az ajánlatot.

A MiniCRM-mel az idejüket is hatékonyabban tudják kihasználni, mivel az unalmas, rendszeresen ismétlődő feladatokat a rendszer elvégzi helyettük. Elég volt egyszer alaposan, jól megírni egy megerősítő emailt, majd beállítani a rendszerben, hogy milyen esetekben küldje azt ki automatikusan.

“Imádom olvasgatni az automata státusz levelekre érkező válaszokat. Sokkal több érdeklődőt kezelünk, mégis egyre unalmasabb a munkánk.”
(Juhász Attila, értékesítő)

A MiniCRM bevezetésével nőtt a cég nyeresége, hiszen pontosan tudják, kivel érdemes foglalkozni és kivel nem. Végre ki tudják használni a birtokukban lévő információkat, amit a MiniCRM rendszerez és elemezhetővé tesz - sőt, még a riportokat is elkészíti az alkalmazottak helyett.


Mi az a MiniCRM?

Egy web alapú marketing, értékesítés és ügyfélszolgálat szoftver sikeres kisvállalatoknak. Segít rendszerezni az ügyfeleket és feladatokat, több sikeres értékesítést lezárni.

Részletek