MiniCRM tippek és trükkök

A MiniCRM tippjei sikeres értékesítési és marketing folyamatok kialakításához a legjobb eredményekért.

Értékesítési riportok

Ha nem tudja, kik az ideális vásárlói, melyik marketingcsatornája hatékony vagy mely értékesítői teljesítenek jól, az idejét és a pénzét vesztegeti azzal, hogy a kevésbé eredményeseknek is ugyanakkora figyelmet szentel, mint amelyekből cége bevétele származik. CRM rendszere segítségével statisztikákat készíthet bármely adat alapján, melyet rögzít benne.

Tudj meg többet

A CRM bevezetés alapszabályai

Ahhoz, hogy cége működésére tudja szabni és valóban ki tudja használni a CRM minden funkcióját, nem árt betartania bizonyos szempontokat. Az alábbiakban kiderül, hogyan hozhatja ki a maximumot értékesítési CRM rendszeréből.

Tudj meg többet

Az értékesítési folyamat lépései

A hazai kis- és középvállalkozók jelentős része alig él meg a cégéből. Rengeteget dolgozik, mégis nagyon kevés érdeklődőjéből tud vevőt generálni, akik pedig kifejezett vásárlási szándékkal térnek be az üzletébe, nem hoznak annyi bevételt, hogy abból kényelmesen élhessen, és fejleszthesse termékét, szolgáltatását.

Tudj meg többet

Hogyan ismerje fel ideális vevőjét?

Akkor lehet hatékony értékesítése, ha olyan érdeklődőkre szán időt, akikből későbbiekben valóban lehet vásárló. Ennek érdekében végezze el a vevők előminősítését! „Futtasson végig egy tesztet” érdeklődőjén, hogy kideríthesse, a valódi vevők táborát erősíti-e.

Tudj meg többet

Hatékony kifogáskezelés értékesítés közben

„Nincs rá pénzem”, „Most nem érek rá foglalkozni ezzel” – biztosan gyakran hallotta már ezeket a kifogásokat potenciális ügyfeleitől. Lehet, hogy valóban megoldaná a problémájukat az Ön terméke, de hiányzik a motiváció a vásárláshoz.

Tudj meg többet

Hogyan készítsünk email kampányt?

Email az egyik leggazdaságosabb KKV marketingeszköz. Segítségével anyagi forrásainkat megkímélve érhetünk el valódi, mérhető eredményeket. A második legnépszerűbb eszköz a keresőmarketing után.

Tudj meg többet

Sikeres CRM, cégvezető 6 jellemvonása

„Nincs rá pénzem”, „Most nem érek rá foglalkozni ezzel” – biztosan gyakran hallotta már ezeket a kifogásokat potenciális ügyfeleitől. Lehet, hogy valóban megoldaná a problémájukat az Ön terméke, de hiányzik a motiváció a vásárláshoz.

Tudj meg többet

Email kampányok leggyakoribb hibái

Az alábbi jellemző hibákat gyűjtöttük össze több mint 500 sikeres vállalkozásoknak tömeges email küldési gyakorlata alapján. Még egy olyan egyszerű dolog, mint egy nem elég hivatalos válasz email cím is megzavarhatja a címzettet. Mielőtt kiküldené a következő emailt listájára, mindenképp győződjön meg róla, hogy nem követi el az alábbi jellemző hibákat.

Tudj meg többet

Az ügyfélkapcsolat-kezelés leggyakoribb hibái

Ügyfélként Ön is elvárja egy cégtől, hogy odafigyeljenek Önre, mindent megtegyenek a zökkenőmentes együttműködésért. Szolgáltatóként Önnek is hasonló figyelmet kell szentelnie érdeklődőire és vevőire.

Tudj meg többet

Hírlevél küldés spam bejelentés nélkül

Ha email kampányokat küld, egy idő után elkerülhetetlenül szembesül Spam szűrőkkel. Még azok az emailek is landolhatnak Spam mappában, amit előzetes hozzájárulás után küldött. Csak úgy érheti el emailben címzettjeit, ha megérti hogyan működnek a Spam szűrők, és egyáltalán, mi is az a Spam.

Tudj meg többet

Online marketing tippek

Mit tehet egy cégvezető, hogy bővítse ügyfélkörét? Az értékesítők alkalmazásán kívül, van még egy tágasabb terület, ahol kimagasló eredményt lehet elérni és a mai világban elengedhetetlen. Ez az online jelenlét. Egyre kényelmesedvén, de sokszor idő takarékos megoldásként interneten járunk utána a megvásárolni kívánt terméknek és/vagy szolgáltatásnak.

Tudj meg többet