MiniCRM: Értékesítési CRM szoftver sikeres vállalkozásoknak

Regisztráljon az alábbi mezők kitöltésével

Biztonság
Fiók igénylésével elfogadom az általános szerződési feltételeket.

Gyakori kérdések

Mi is az a MiniCRM, mire lehet használni?

  - A CRM rendszerek célja, hogy rendszerezze és automatizálja az értékesítési folyamatot, a marketinget, és az ügyfélszolgálatot, és az összes, ügyfelekkel kapcsolatos információt egy rendszerben tudja tárolni.

Mikortól indul az ingyenes 14 napos tesztidőszak?

  - Bármikor igényelhet rendszert, amely azonnal megnyílik a regisztráció befejezése után.

Mi történik a 14 napos tesztidőszak végén?

  - Megrendelés esetén rendszerét véglegesítjük, megtartva minden adatot. Ha nem rendel előfizetést, tesztrendszerét lekapcsoljuk.

Biztonságban lesznek az adataim?

  - Biztonság garanciája a banki biztonsági szintű SSL titkosítás, felhasználói fiókját kétfaktoros (sms kód + jelszó) belépéssel védheti. Előfizetés lemondása esetén a teljes adatbázisát biztosítjuk, hogy azt más rendszerbe betölthesse. Minden adata az Ön tulajdonát képzi.

Minden munkatársamnak kell vásárolni rendszert?

  - Nem szükséges több rendszert vásárolnia. Elég ha a rendszeren belül hozzáadja munkatársait, kollégáit.

Van minimális előfizetési idő, hűségnyilatkozat?

  - Nincs minimális előfizetési idő, előfizetését bármikor indoklás nélkül lemondhatja. Az azt követő időszakról nem állítunk ki számlát. A lemondás nem jár plusz költséggel.

Milyen segítségre számíthatok?

  - Emailben, telefonon és személyesen is elérhető, valóban hozzáértő tanácsadó csapattal állunk rendelkezésére.

Mit kell telepítenem a szoftver használatához?

  - A MiniCRM felhő alapú szoftver, ezért használathoz mindössze egy böngészőre van szüksége. Használható okostelefonról és tablet készülékről is.

Össze lehet kötni a MiniCRM-et más vállalatirányítási szoftverrel?

  - Igen, API-n keresztül összeköthető más szoftverekkel is. Ehhez a másik szoftver szolgáltatói részéről is szükség lehet fejlesztésre.
Vissza az oldal tetejére