BELÉPÉS
Próbálja ki ingyen     CRM Workshop

Most próbálja ki ingyen a MiniCRM-et.

Miben segít az értékesítési vezetőnek?

Szervezze meg egyszerűen értékesítői feladatait, és növelje a bevételét MiniCRM-mel.


Irányítsa könnyedén értékesítői csapatát.


Zavaros a kockás füzet/Excel?

Vezesse a fontos adatokat a MiniCRM-ben. Így egy tárgyaláson Ön is ki tud keresni bármilyen információt telefonjáról, és nem kell betelefonálnia az irodába.

Tipp: Töltse be Excelből az összes, már meglévő adatot a MiniCRM-be.


Össze kell fognia az értékesítőit?

Ellenőrizze a riportokban, hogy melyik munkatársa mennyit jár tárgyalni, és mennyi bevételt hoz be. A riportok azonnal frissülnek, így egyből tud korrigálni, ha valami nem működik.

Tipp: Szűrjön rá egy kollégára, hogy lássa, milyen ügyfelekkel dolgozik éppen.


Hatékony árajánlat követés?

Állítson be automatikus emlékeztetőket értékesítőinek, hogy ha az ügyfél nem válaszol az árajánlatra, akkor hívják fel, és derítsék ki, mi ennek az oka.

Tipp: Állítson be teendőt magának, hogy azonnal tudjon foglalkozni azokkal az érdeklődőivel, akik elakadnak az értékesítésben.


Ismétlődő, időrabló feladatok?

Hozzon létre sablonokat azokból az emailekből, amiket sokszor kell elküldenie. Például küldjön automatikus emlékeztető emailt partnerének a másnapi megbeszélésről.


Elment egy értékesítője?

Vezesse az összes ügyfél elérhetőségeit és előzményeit a MiniCRM-ben. Így az új munkatárs zökkenőmentesen tudja átvenni az ügyfeleket, és ott tudja folytatni a munkát, ahol elődje abbahagyta.


Elkallódnak a megkeresések?

Gyűjtse automatikusan a weblapjáról érkező megkereséseket. A MiniCRM rendszerezi ezeket, és értesíti a kollégákat az elvégzendő új feladatról.

Miért a MiniCRM?

Önnek, mint értékesítési vezetőnek, nagy felelősség van a vállán. Eredményeket kell felmutatnia a vezetőségnek, amihez az kell, hogy értékesítési csapata hatékonyan, és eredményesen dolgozzon.

A MiniCRM segítségével ellenőrizheti, hogy melyik értékesítője mennyire eredményes, min dolgozik éppen, mennyit volt tárgyalni, és mennyi bevételt hozott be az adott időszakban. Gondoskodjon arról, hogy értékesítői egyetlen érdeklődővel se felejtsenek el foglalkozni, tartsák a határidőket, és kövessék a kiadott árajánlatokat.

Hogyan segít az értékesítőnek? »