BELÉPÉS
Próbálja ki ingyen     CRM Workshop

Most próbálja ki ingyen a MiniCRM-et.

Mi az a CRM?

Ügyfélkapcsolat-kezelés (Customer Relationship Management)


Mi az a CRM?

Röviden ügyfélkapcsolat-kezelés.


Miben segít a CRM?


Mikor van szüksége CRM-re?


Milyen költségekkel jár a CRM használat?


Hogyan épül fel egy CRM rendszer?


Hasznos lehet-e a CRM egy egyéni vállalkozó számára?


Miért sikertelen sokszor a CRM bevezetés?



Miért használjon CRM-met?


Építse, kezelje és rendszerezze ügyfélkapcsolatait profi módon MiniCRM-mel.


Egyéni vállalkozók, és alkalmazottak

Egyéni vállalkozóként vagy alkalmazottként a CRM-met nem használókhoz képest már előnybe kerül azáltal, hogy ügyfelei, vásárlói elérhetőségeit, a velük történt együttműködés adatait nem szétszórva (határidőnapló, e-mail-ek, papírfecnik, stb.) tárolja, hanem egy központi helyre rendszerezi. Így munkája során kevesebbet nyomasztja az adminisztráció, összeszedettebbé és eredményesebbé válhat, miközben a rögzített adat alapján folyamatosan nyomon követheti aktuális teljesítményét, és előrejelzéseket készíthet.


Csoportban dolgozók

A CRM rendszer fentebb említett előnyei csoportos felhasználás esetén még erősebben jelentkeznek. A kollégák közötti munkamegosztás egyszerűbbé válik, mivel a rendszerben rögzített teendők alapján mindenki tudja, hogy melyik ügyféllel, értékesítési lehetőséggel kell foglalkoznia, és a szükséges információt sem kell a többiektől összegyűjteni, mert az egy központi helyen teljességében elérhető. A CRM így segít megőrízni a csapat szervezettségét is, hozzájárulva a produktivitáshoz.


Vezetők

Vezetőként könnyen figyelemmel kísérheti beosztottjai összteljesítményét, és nem csak néhány mutatót kap, hanem ténylegesen megnézheti, hogy a munkatársak melyik ügyfélnél mikor milyen feladatot hogyan zártak le, hogyan vitték végig az értékesítési folyamatot. A beosztottjait működési területük szerint alcsoportokba szervezheti, meghatározhatja számukra, hogy melyik ügyfélkörrel, az értékesítési folyamat melyik lépésében milyen típusú feladatokkal foglalkozzanak. A CRM segítségével a felbukkanó sűrgős feladatot haladéktalanul a legkevésbé terhelt vagy legrátermettebb munkatárshoz rendelheti.

Értékesítés automatizálás profiknak »