BELÉPÉS
Próbálja ki ingyen     CRM Workshop

Most próbálja ki ingyen a MiniCRM-et.

Ügyfélszolgálat modul

Központi emailcímeit CRM rendszerbe vezetve biztosítsa a minőségi ügyfélkezelést.


Minden, ami az ügyfélkezeléshez kötődik


Bejelentések kezelése

Vezesse egy rendszerben értékesítését és ügyfélszolgálatát, hogy minden kollégája rendelkezzen a munkájához szükséges információval.

A CRM rendszerben kezelt bejelentések nem felejtődnek el: akkor is követhetőek maradnak, ha egy probléma megoldása több hetet vesz igénybe.


Ügyfélszolgálat több csatornán

Fogadja ügyfeleinek bejelentéseit a nekik kényelmes csatornákon. Átirányíthat központi emailcímet (pl.: info@ vagy ertekesites@), tehet űrlapot weboldalára és integrálhatja a bejelentést meglévő egyedi rendszeréhez.

Beérkező bejelentésekről értesítést kap, automata folyamatokat indíthat és feladatokat oszthat ki.


Ügyfélelégedettség követés

Mérje, hogy ügyfelei hogyan értékelik ügyfélszolgálatának munkáját. Gyűjtse automatikusan a visszajelzéseket. Kövesse a riportokban ügyfélszolgálatának elérhetőségét (SLA teljesülés).

Hogyan segít a cégvezetőknek? »