Sikeres marketing kampányok

Érj el nagyobb konverziót testreszabott, automatizált e-mail kampányokkal, és mérd a marketing költségek valós megtérülését.

Profitgeneráló marketing az értékesítéssel összhangban

Akkor ér bármit a marketing költés, ha abból vásárló is lesz.

Ha olyan terméket árulsz, aminél az eladást hosszabb értékesítési folyamat előzi meg, akkor szükséged van CRM-re, ami segít az érdeklődőket fizető vásárlókká kovácsolni.

A MiniCRM-ben az értékesítést és a marketinget egy integrált rendszeren belül követheted.

A teljes folyamatot egyként tudod kezelni: a weboldalról és a Facebook kampányokból kézi gépelés nélkül automatikusan bekerülnek a rendszerbe az új megkeresések, ahol az értékesítő kollégák automatikus emlékeztetőt kapnak a velük kapcsolatos teendőkről.

Így a marketing által behozott érdeklődők utánkövetését és az elveszített érdeklődők hírlevelekkel való újbóli célzását is lehetővé teszi a rendszer.

Releváns marketing üzenetek pontos információkra alapozva

A MiniCRM-ben egy helyen van minden fontos információ a vevőkről, az érdeklődőkről, és az elvesztett ügyfelekről. Így minden adott lesz, hogy jól ismerd a vásárlóidat.

Tudni fogod, hogy mit és miért vesznek meg, mi a közös a legjobb ügyfelekben, és mik a jellemző kifogások, amiket a marketingkommunikációban felhasználhatsz.

Generálj új ügyfeleket a korábbi érdeklődőkből

Ha egy érdeklődő végül nem vásárol, az CRM nélkül simán veszteség. CRM-mel viszont érték: bekerül az adatbázisába, azaz vele is épül a listád.

Hírleveleket küldhetsz neki, amikben kezelheted a kifogásait. Amikor aktuális lesz számára az ajánlatod, a Te terméked fog elsőként az eszébe jutni.

Érd el a feliratkozóid személyre szabott hírlevelekkel

A kollégáid folyamatosan töltik fel a MiniCRM-et információkkal a feliratkozókról, érdeklődőkről és ügyfelekről.

Hozz létre számukra testreszabott hírleveleket, és küldd ki az adatbázis bármely részére a dinamikusan alakítható szűrők segítségével!

Vásárlóink szokásait folyamatosan szemmel tartjuk és dolgozunk azon, hogy még személyreszabottabb ajánlatokat kapjanak tőlünk a jövőben, természetesen ezt is a CRM rendszer automatizmusait kihasználva...

Donát Norbert, Marketing manager Brewie

Gyűjts folyamatosan új vásárlókat automatizált e-mail sorozatokkal

Írd meg a szükséges e-maileket, majd tervezd meg, hogy az adatbázisodnak mely csoportja és pontosan mikor, milyen ütemben kapja meg őket.

Indítsd el a kampányt, amit a rendszer innentől automatikusan és folyamatosan küld mindazoknak, akik az adatbázisnak ebbe az előre meghatározott csoportjába kerülnek.

Az átlátható, visszakövethető és automatizált értékesítési folyamatok a legfontosabbak számunkra. Pl. marketingesként egy jól beállított kampány mellett simán elmehetek nyaralni...

Elek Márton, marketing és stratégiai igazgató Borháló Borkereskedés

Kövesd a hírleveleid eredményességét

Az e-mail kampányok nem érnek véget a kiküldéssel. Mérd a hírleveleid eredményeit, és ellenőrizd a megnyitási és a kattintási arányait!

Nézd meg, mely e-mailekből érkeztek fizető vásárlók, és melyek hozták a legnagyobb profitot. Így később a feliratkozókat a valódi eredményt hozó üzenettekkel célozhatod.

Csak az eredményes kampányokra költs

A Facebook és Google statisztikáiból csak azt látni, hogy melyik kampányból hány kattintás érkezett.

A MiniCRM megmutatja, melyik hirdetés hozott valóban eredményt, azaz melyikből lettek végül fizető vásárlók.

Pontosan tudjuk mérni, mennyibe kerül egy lead, honnan, melyik kampányból érkezett, így tudjuk, hogy melyik kampányok térülnek meg. (...) Azt szokták mondani, hogy a hirdetések 50 százaléka kidobott pénz, csak nem tudni, melyik 50%. CRM-mel könnyebb rájönni arra, hogy melyik.

Deák Ferenc István, szakmai vezető Grantis Hungary Zrt.

Minden projekt és feladat egy helyen

A csapat közösen dolgozhat a tervezett projektek megvalósításán, követhetitek, hogy kinek milyen teendői vannak, amikhez emlékeztetőt és határidőt is állíthattok.

A projekteket a csapat testreszabható és könnyen átlátható táblán is követheti. Így egyértelmű, hogy melyik kampány hol tart a megvalósítás folyamatában.