Hírlevél küldés és marketing automatizáció

Email marketing kampányok, riportok, projektkezelés és kampánytervezés – minden egy rendszerben.

Érj el nagyobb konverziót személyre szabott levelezéssel!

A marketing ma már sokkal többet jelent hangzatos ígéreteknél és nagy szavaknál. Ennél sokkal fontosabb ugyanis, hogy az érdeklődőidnek személyre szóló, kifejezetten őket megszólító üzeneteket adj át.

Olyan akciót tervezel, amivel csak a korábbi vásárlóidnak szeretnél kedvezni? Újraaktiválnád a régi törzsvásárlóidat? Célzottan kommunikálnál a kosárelhagyókkal, vagy a rendezvényed résztvevőivel?

A MiniCRM-ben testreszabott hírleveleket hozhatsz létre, és küldhetsz ki tetszés szerint összeállított szűrők alapján az adatbázisod bármely szegmensének.

Vásárlóink szokásait folyamatosan szemmel tartjuk és dolgozunk azon, hogy még személyreszabottabb ajánlatokat kapjanak tőlünk a jövőben, természetesen ezt is a CRM rendszer automatizmusait kihasználva...

Donát Norbert,
marketing manager, Brewie

Készítsd fel vásárlásra az érdeklődőidet automata email sorozatokkal!

Akik feliratkoztak a hírleveledre, egész biztosan érdeklődnek a terméked vagy a szolgáltatásod iránt. A dolgod “már csak annyi”, hogy meggyőzd őket a vásárlásról.

Az automatizált hírlevél sorozatok lehetővé teszik, hogy előre elkészített emailek segítségével kommunikálj a feliratkozóiddal akkor, amikor a legfogékonyabbak az üzenetedre.

Írd meg és állítsd össze a hírlevél küldő rendszerben az email sorozatot, tervezd meg, hogy az adatbázisod mely csoportja és pontosan mikor, milyen ütemben kapja meg a leveleidet, majd indítsd el a kampányt! Így minimális ráfordítással számos érdeklődőt juttathatsz el a vásárlásig!

Az átlátható, visszakövethető és automatizált értékesítési folyamatok a legfontosabbak számunkra. Pl. marketingesként egy jól beállított kampány mellett simán elmehetek nyaralni...

Elek Márton
Stratégiai igazgató, Borháló Borkereskedés

Fektess többet azokba a kampányaidba, amelyek valóban eredményesek!

Nem érdemes olyan kampányokon égetned a pénzed, amik nem hoznak érdeklődőket és ügyfeleket. Igen ám, de nem is olyan könnyű eldönteni, hogy melyik marketingelem hogy teljesít.

Kövesd MiniCRM-ben a hírlevél küldés eredményeit! Készíts A/B teszteket, hogy kiderítsd, hogyan érdemes megszólítani az érdeklődőidet a legnagyobb konverzióért!

Kösd össze a rendszert a weboldaladdal, a Facebook és a Google fiókoddal, és tudd meg, mely csatornából érkeznek a legértékesebb érdeklődőid: azok, akikből később ügyfelek is lesznek! Kövesd, hogy mely online marketing kampányaid térülnek meg, hogy azokra fókuszálhass, amikkel a legjobb eredményt érheted el.

Pontosan tudjuk mérni, mennyibe kerül egy lead, honnan, melyik kampányból érkezett, így tudjuk, hogy melyik kampányok térülnek meg. Ezek felhasználásával célzottabban tudunk hirdetni, CRM nélkül ösztönből lövöldöznénk sörétessel az erdőben.

Deák Ferenc István
szakmai vezető, Grantis Hungary Zrt.

Kövesd a marketingcsapat tevékenységét egy helyen!

A marketing igazi csapatjáték, hiszen egy sikeres kampányhoz több kolléga együttműködése szükséges. Mindez persze sok-sok feladatot is jelent, ahol nem férnek bele csúszások vagy fejetlenség.

Tervezd meg a kampányaidat és kezeld a hozzájuk kapcsolódó feladatokat átláthatóan a MiniCRM-ben! A csapat közösen dolgozhat a projektek megvalósításán, miközben mindenki tudni fogja, hogy mi a feladata, mikorra kell elkészülnie, és mi lesz a következő lépés.

Az aktuális projekteket a csapat és Te is testreszabható kanban boardon is követhetitek, így egy pillanat alatt átlátható, hogy mely kampány pontosan hol tart a megvalósítás folyamatában.