BELÉPÉS
Próbálja ki ingyen     CRM Workshop

Most próbálja ki ingyen a MiniCRM-et.

Hogyan segít az értékesítőnek?

Értékesítsen gyorsan. Értékesítsen okosan. Értékesítsen többet.


Zárja hatékonyan az árajánlatokat: kövesse őket automatikusan.


Feladatok követése egyszerűen?

Vegyen fel magának teendőket akár hónapokra előre. Így ha későbbre egyeztetett le egy tárgyalást, akkor is pontosan tudni fogja, hogy miben maradtak.

Tipp: Adja át egy kattintással kollégájának azt a megkeresést, ami Önhöz futott be, de amiben más tud érdemben segíteni az ügyfélnek.


Mennyire komoly az érdeklődő?

A MiniCRM automatikusan rendszerezi és minősíti érdeklődőit, hogy Ön tudja, kire kell kiemelt figyelmet fordítania, kiből lesz nagyobb eséllyel vevő.

Tipp: Vezesse az előzményekben, hogy milyen és mekkora az ügyfél, vásárolt-e már korábban, és ha igen, mit.


Több vevő érdeklődőiből?

Vezesse a másodlagos információkat a MiniCRM-ben. Ha érdeklődője VIP ügyfélnek érzi magát, szívesebben vásárol Öntől.


Hatékony céges kommunikáció?

Vezesse az ügyfelek elérhetőségét a MiniCRM-ben. Ezeket kollégái valós időben látják, így mindenki tudja például az ügyfél telefonszámát.

Tipp: Terepen is egyből a MiniCRM-be írja az ügyfél adatait okostelefonján, így azok nem kallódnak el.


Kolléga helyettesítése egyszerűen?

Szűrjön rá kollégája aznapi feladataira, így tudja, hogy mit kell elintéznie helyette. Ha váratlanul telefonál egy ügyfél, akkor az előzmények alapján Ön is tud segíteni neki.


Sok az ismétlődő feladat?

Használjon automatizmusokat. Küldjön emlékeztetőt partnereinek a másnapi tárgyalásról, fizetési emlékeztetőt ügyfeleinek, vásárlást segítő tippeket, stb.


Sok jelentést kell írnia?

Munkája eredményességét ellenőrizheti a MiniCRM valós idejű riportjaiban.

Miért a MiniCRM?

Értékesítőként a legfőbb feladata, hogy az érdeklődőket meggyőzze arról, hogy az Ön termékére van szükségük. Az Ön feladata kiemelkedően fontos, hiszen az Ön eredményességétől függ a cég bevételének nagysága.

Csoportosítsa az érdeklődőket, hogy tudja, ki a komoly érdeklődő, kivel érdemes kiemelten foglalkozni. Ellenőrizze egy kattintással, hogy az éppen telefonáló ügyféllel mit beszélt legutóbb, mit adott el neki korábban, és milyen termék iránt érdeklődik. Küldjön automatikusan emlékeztetőt azoknak, akik még nem reagáltak az árajánlatra, esetleg még nem fizettek, vagy ha szeretné őket segíteni a vásárlási döntésben.

Hogyan segít a marketingesnek? »