Értékesítési hatékonyság növekedése
Átlátható és minden kolléga által követhető értékesítési folyamat bevezetésével a rendszer B2B és B2C értékesítést is képes támogatni.
Minden vállalkozásnak mások az igényei, ezért árajánlatunkat egyedileg állítjuk össze. Kérjük jelöld be, hogy az alábbiak közül főként mire használnád vállalkozásosdban a MiniCRM-et!
Szakértő tanácsadóink telefonon felmérik az igényeidet és összeállítják az egyedi árajánlatot, bemutatják a rendszert.
1/2
Átlátható és minden kolléga által követhető értékesítési folyamat bevezetésével a rendszer B2B és B2C értékesítést is képes támogatni.
Időt és energiát fektetünk az igényeid megismerésébe. Szakértőink felveszik a telefont, elérhetők. Ingyenes workshopokkal támogatunk.
Minden ügyfeled és a hozzájuk köthető feladatok egy szoftverben, rendszerezve, priorizálva megtalálhatók.
Automatikus emlékeztetők: a kollégák tudják, hogy kit, mivel és mikor kell keresni. Az e-mailes megkeresések automatizálhatók.
Ha most nincs időd mindent testreszabni, előre összeállított e-mail és teendő sablonokkal azonnal élesben indítható rendszer.
E-mail, naptár, címjegyzék, weboldal, webshop, Google alkalmazások, Facebook Lead Ads… és az API-val szinte bármivel integrálható.
A rendszerben tárolt élő ügyfél adatbázisod bármely szegmensére küldhetsz testreszabott e-maileket, akár automatizáltan.
Az alapvető és testreszabható megoldásainkat a mikro- és kisvállalkozások egyedi igényeire optimalizáltuk.
Szinte azonnal megtérülő befektetés, ami többszörösen hozza vissza a KKV-kra szabott árát. Bármikor lemondhatod, ha nem vagy elégedett.