Egyedi árajánlatkérés

Minden vállalkozásnak mások az igényei, ezért árajánlatunkat egyedileg állítjuk össze. Kérjük jelölje be, hogy az alábbiak közül főként mire használná vállalkozásában a MiniCRM-et!

Szakértő tanácsadóink telefonon felmérik az Ön igényeit és összeállítják az egyedi árajánlatot, bemutatják a rendszert.

Mi a legfontosabb az Ön számára?

Mit várhat a MiniCRM-től?

  • Értékesítési hatékonyság drasztikus növekedése.

    - 10 lépéses folyamatunk bevezetésével. Beépített értékesítési tudástár, a leghasznosabb tapasztalatokkal. Személyes, telefonos és online értékesítés egyaránt. Termékek és szolgáltatások értékesítése. Gyártás, nagykereskedelem és kiskereskedelem támogatása.

  • Kiemelkedő támogatás.

    - Szakértőink felveszik a telefont, elérhetőek. Nálunk Ön nem csak egy emailcím az adatbázisban. Időt és energiát fektetünk igényei megismerésébe, hogy valóban jó megoldást adhassunk. Ingyenes workshopok segítenek a MiniCRM megismerésében és profi használatában.

  • Teljeskörű ügyfélkezelési megoldás.

    - Összes ügyfele rendszerezve, priorizálva egy helyen.

  • Automatizált folyamatok.

    - Mindenki tudja, kit és mikor kell felhívni.

  • Bevetésre kész sablonok.

    - Alap beállításokkal élesben indítható rendszer, ha most nincs ideje testre szabni.

  • Integráltan működik meglévő megoldásaival.

    - Email, naptár, címjegyzék, weboldal, webshop, stb...

  • Hírlevél küldés.

    - Az Ön élő ügyfél adatbázisát felhasználva, jól célzott üzenetekkel.

  • A legkisebbek is elkezdhetik.

    - Az alapvető megoldásainkat mikrovállalkozások igényeire optimaliztáltuk. Azt tartalmazza, ami a sikerhez már az út elején is nélkülözhetetlen.

  • Alacsony havidíjas megoldás rejtett költségek nélkül.

    - Nincs egyszeri beruházási igénye, azonnali a megtérülés. Közös az érdekünk. Ha nem elégedett szolgáltatásunkkal, bármikor lemondhatja hűségidő nélkül. Folyamatosan olyan minőségű szolgáltatást adunk, ami lehetővé teszi céljai teljesülését.