MiniCRM

Adwords ügyfélegyezés

KKV közösségi média
új funkció újdonság

Az ügyfélegyezéssel elérheted legértékesebb ügyfeleid.

Az online fogyasztók 70 százaléka egyetért azzal, hogy nagyban befolyásolja egy márka megítélését az, hogy a cég üzenete mennyire releváns, milyen a minősége és időzítése. Azok alapján, hogy érdeklődőid mit csinálnak, mire keresnek rá és milyen eszközökön, a számukra releváns információval tudod megcélozni őket, amikor éppen a promóciókat olvassák Gmail-ben, videókat néznek YouTube-on, vagy Google-on rákeresnek valamire.

A Google segít, hogy még eredményesebben célozhasd meg releváns tartalommal azokat, akikkel már kapcsolatban állsz. Például hűségprogramod résztvevőit, vagy azokat, akik már korábban vásároltak tőled.

A hirdetések YouTube-on, Gmail-ben, és Google Keresés közben jelennek meg az ügyfelek számára. Ehhez egy listára van szükség, ami az ügyfelek email címeit tartalmazza. A lista összevetésre kerül a Google szolgáltatásba bejelentkezett ügyfelek címeivel, ami adatvédelmi szempontból teljesen biztonságos módon történik. Ezután a célcsoport számára beállított hirdetések meg fognak jelenni a Google szolgáltatásba bejelentkezett ügyfelek számára.

Nézzünk egy példát. Céged utazásokkal foglalkozik. Mostantól elérhetsz olyan embereket, akik csatlakoztak hűségprogramodhoz és következő útjukat tervezik.  Ha például Google.com-on közvetlen járatokat keresnek Berlinbe, a keresési találatok legtetején releváns hirdetéseket jeleníthetsz meg számukra bármely eszközön. Ezen kívül hirdetésekkel ösztönözheted őket YouTube-on vagy Gmail-ben következő útjuk tervezésére.

Ügyfélegyezéssel lehetséges új ügyfelek generálása is – létre tudsz hozni Hasonló Közönségeket YouTube és Gmail szolgáltatásokhoz. Így olyan embereket célozhatsz meg, akik nagy valószínűséggel érdeklődnek terméked/szolgáltatásod iránt. Például YouTube-on elhelyezett TrueView hirdetésekkel népszerűsítheted közvetlen repülőjárataid a lehetséges érdeklődők számára, akik hasonló érdeklődéssel és jellemzőkkel rendelkeznek mint vásárlóid.

Ügyfélegyezéssel céged a legjobb helyen és legjobb időben tudod népszerűsíteni, akkor amikor az ügyfelek erre a legfogékonyabbak.

Felhasználási lehetőségek

  • RLSA (Keresési hirdetésekhez szánt remarketinglisták) – Csak ajánlattétel
    Javítsd keresési hirdetéseid ROI-ját remarketinglistákkal. Használj ajánlatkorrekciót olyan esetekre amikor a weboldalad korábban látogatók rákeresnek egy kulcsszóra, amelyet kampányod tartalmaz. Legyen magasabb az ajánlatkorrekció a CRM listákon szereplőkre. Így elérheted a stabil 1. helyet a legfontosabb embereknél, majd csökkentheted az alapértelmezett ajánlatot a többi kereső számára. Példa:

    • Alapértelmezett ajánlat remarketinglistán nem szereplő emberekre.
    • +15% azokra az emberekre, akik az elmúlt 30 vagy 90 napban böngésztek weboldaladon.
    • +30% a CRM-ből kinyert regisztrált emberekre.
    • +50% azokra, akik vásároltak az elmúlt 365 napban.
  • GSP (Gmail hirdetések) – Célzás & ajánlattétel
    Célozd meg korábbi vásárlóid, ügyfeleid, akiket elveszíthetsz vagy hírlevél feliratkozóid Gmail promóciókkal. Hozz létre listákat CRM-ben tárolt, érdeklődésre vonatkozó adatok alapján, hogy növeld kampányod minőségét és a ROI-t.
  • TrueView video kampányok – Célzás & ajánlattétel vagy Csak ajánlattétel
    Szólítsd meg célközönséged YouTube-on. Alkalmazd az ügyfélegyezést célzáshoz vagy ajánláshoz.

Ügyfélegyezés a MiniCRM-ben:

  1. Kapcsold össze AdWords fiókod/fiókjaid MiniCRM-mel a Beállítások / Rendszer oldalon.
  2. Alakíts ki célcsoportokat a MiniCRM-ben szűrők segítségével.
  3. Válaszd a “Mentés fájlba – Szinkronizálás AdWords fiókba” opciót a mentett szűrőnél. A Google AdWords 24-48 óra alatt összeveti a feltöltött ügyféllistát. A lista naponta frissül.
  4. Ellenőrizd a listát AdWords fiókodban (Megosztott könyvtár / Közönségek).
  5. Használd a listát célzáshoz és ajánlattételhez (Kampány / Közönségek).

Érdekesnek találtad a bejegyzést?

Iratkozz fel blog értesítőnkre, és havonta elküldjük a legnépszerűbb cikkeket.

Kommentek: 0 hozzászólás


Szólj hozzá:


A bejegyzéshez nem lehet hozzászólni.