MiniCRM

“Nem volt kérdés, hogy elsőként a MiniCRM-hez integrálódunk” • vendégposzt

Ebben a blog posztban, egy zseniális új integrációt mutatunk be nektek, amit mi saját magunk is kipróbáltunk és leesett az állunk az eredménytől! Az új integráció nem más, mint a Valuebot, amivel több és kvalifikáltabb leadet tudtok gyűjteni MiniCRM-be és brutálisan konvertáló kérdőíveket is percek alatt létre tudtok hozni vele! Biró Rolandot, a Valuebot alapítóját kértük meg, hogy bemutassa a szolgáltatást. 

A MiniCRM indulása óta az életünk része, bármilyen projektbe kezdünk, bármilyen cégben dolgozunk, ott biztosan van MiniCRM, amiben az értékesítést visszük. Emiatt egyértelmű volt, hogy a Valuebot chatbot rendszerünk értékesítéséhez és annak követésére is ezt használjuk. 

Ezt a kapcsolatot fűztük szorosabbra egy integráció kiépítésével. 

Mi a Valuebottal alapvetően érdeklődőgyűjtő megoldásokat és chatbot alapú kutatásokat biztosítunk ügyfeleinknek. 

A megoldás lényege, hogy űrlap vagy “írj nekünk emailt” gomb helyett egy chatbotot tesznek ki ügyfeleink a weboldalukra, ami segít az érdeklődőt az ajánlatkéréssel egybekötve felprofilozni, nem mellesleg pedig magasabb konverziót generál.

A másik águnk a kutatási megoldás, ami gyakorlatilag egy kérdőív készítés csak chatbottal. Ennek hála a kérdőívek kitöltési aránya sokkal magasabb és sokkal több értékelhető információ érkezik be.

Egy ilyen kutatás miatt keresett meg minket a MiniCRM, amikor március elején beütött a COVID-19 válság. A felmérés az ügyfelek körében készült, azzal a céllal, hogy MiniCRM lássa, kik azok a cégek, akiknek tudnak segíteni ebben a nehéz helyzetben. A kutatás nagyon jó eredményekkel zárult, a marketing és a tanácsadó csapat is a kutatási eredmények alapján dolgozta ki a COVID-álló stratégiát.

Az eredményekről röviden annyit, hogy kb. 200 válasz volt az az elégséges mennyiség, amit a MiniCRM elvárt, ehhez képest 533 válasz érkezett.

Mire jó a MiniCRM – Valuebot integráció?

A Valubeottal rengeteg információ gyűjthető, akár egy ajánlatkérő bottal, akár egy chatbot kutatással. Ezeket az információkat pedig jó, ha az ember el tudja valahol tárolni, még jobb, ha fel is tudja dolgozni őket. Így döntöttük el, hogy készítünk egy integrációt a MiniCRM-hez, ami a chatboton megadott válaszokat egyenesen a MiniCRM megfelelő moduljába a megfelelő emberhez rögzíti. Lehet az új adatlap, ha ajánlatkérésről vagy hírlevél feliratkozásról van szó, de lehet meglévő adatlap módosítás is, ha extra információra van szükségünk. 

Olvasd el mit mond Leskó Norbert, a MiniCRM ügyvezető igazgatója

Alább olvashatsz egy részletet Leskó Norberttel készített interjúnkból a Valuebottal végzett felmérés tapasztalatairól.

Mire kerestetek megoldást, amiért kutatást készítettetek?

Ügyféligény felmérést kellett csinálnunk. Jött a koronavírus válság, fontos volt, hogy naprakészen tudjuk, ügyfeleinket és potenciális ügyfeleinket hogyan érintették a változások.

Miért volt ez különösen nagy vagy nem triviálisan megoldható kihívás?

Emailben küldtük ki a felmérést. Korábban más eszközökkel belefutottunk abba a problémába, hogy az emailt sokan mobilon nézik. Ha a felmérést végző eszköz nem jól működik mobilon, akkor a válaszadók száma drasztikusan lecsökkent. Volt, hogy olyan kevés válaszunk jött, amit érdemben már nem is tudtunk értékelni.

Mi lett az eredmény? Sikerült túlszárnyalni az elvárásaitokat? Ha igen, mivel? Mi volt a legnagyobb pozitív meglepetés?

Az első meglepetés az volt, hogy milyen gyorsan meglett minden az indításhoz. A második, hogy milyen sokan válaszoltak, 533 válasz jött össze.

A gyors felmérés és az alapján új kommunikációnak köszönhetően kevesebb mint két hét volt újra elérni a korábbi napi átlag új érdeklődő mennyiséget.