BELÉPÉS

Exist Kereskedelmi Kft.

MiniCRM Esettanulmány

Exist logo Az Exist Kereskedelmi Kft. 1986 óta működik, főként német gépalkatrész-és gépgyártó cégek magyarországi képviseleteként. Új fejlesztésekhez és speciális problémákhoz is kínálnak alkatrészeket, céljuk, hogy az ügyféllel közösen a lehető legjobb terméket találják meg számára.

A beszállítóktól többféle szállítmány érkezik több helyről és ezt eddig nagyon nehezen tudták követni. Előfordulhatott például, hogy visszaigazoltak novemberre egy szállítást és pár nappal később ugyanattól a beszállítótól decemberre is. Mivel csak a későbbi időpontot látták, így a novemberi időpont elfelejtődött. Ezeken kívántak javítani és szerettek volna minden beszállítói tevékenységet egy helyre összegyűjteni. Telefonszámok megtalálása, időzítések kikeresése és kitalálni, hogy kinek, mikor és mit kell csinálni - mind olyan dolgok voltak, amik sok időt vettek igénybe.

A MiniCRM-mel nem baj, hogy több információ több helyről jön be, hiszen mindent egy rendszerben tudnak vezetni. Lerövidült a keresgélés egy üggyel kapcsolatban, minden gyorsan kéznél van. Az elején nehéz volt egy idegen rendszerre hagyatkozniuk, de ma már mindent innen kezelnek. A kollégák is hozzászoktak, mert belátták, hogy nem működik tovább a cetlizgetés. Hiába írják fel maguknak az információt, az már nem elég, muszáj belépniük mindennap a MiniCRM-be és oda felvinni őket.
Szollás Mónika szerint “ha a logikáját megérti valaki, annak amit felépítettek, akkor nagyon jól működik minden”. Mindenki hozzá tud férni a rendszerhez, nem marad le többé senki a fontos információkról. A nyári szabadságok alatt is nagyon jól kijött a teendőkezelés előnye. “Elmentem 3 napra és egyszerűen csak beírtam, hogy kinek milyen feladata van, milyen árut rendeltek tőlünk és mikor kell megérkeznie, ha nincs visszajelzés, kérdezzenek rá. “Arra azért természetesen figyelni kell, hogy jó hónapot írj be a rendszerbe, de ha ezt nem rontod el, akkor minden oké lesz!” Mónika szerint a MiniCRM-mel a hibák kiküszöbölhetővé váltak és sokkal gyorsabb lett az ügyintézés, további előnynek emelte ki a biztonságot és azt, hogy nagyon jól formálható a céges igények szerint. Legfőképp azoknak ajánjla a MiniCRM-et, akik szeretnék javítani a cégen belüli információáramlást.


Mi az a MiniCRM?

Egy web alapú marketing, értékesítés és ügyfélszolgálat szoftver sikeres kisvállalatoknak. Segít rendszerezni az ügyfeleket és feladatokat, több sikeres értékesítést lezárni.

Részletek