ugyanannyi dolgozóval
tulajdonosként
a tavalyi 30-40%
Kocsis Zoltán, az Idea Fontana tulajdonosa azon kapta magát, hogy rengeteg idejét a cég ügyeinek intézésével töltötte. Nála futott össze minden szál, neki kellett emlékeznie fontos ügyfél adatokra, ő követett figyelemmel minden projektet és oltotta a tüzet, amikor megcsúsztak.
De a heti 60 óra sem volt elég. Projektek továbbra is megcsúsztak, árajánlatokra nem mentek válaszok, ügyfelek pártoltak el a rossz kommunikációból eredő hibákból.
Az volt az érzésem, hogy elfoglalt voltam egész nap, mégsem érzem, hogy sok mindent végre vittem.
Kocsis Zoltán, tulajdonos
Kutatásukból kiderült, hogy a célcsoportjuk nem találja megbízhatónak a grafikai cégek többségét, pedig ez az egyik legfontosabb elvárásuk.
Kocsis Zoltán felmérve a lehetőségeket, úgy döntött, hogy ha a jobb megbízhatóságra szeretnének törekedni, CRM-re lesz szükségük, ahol kezelni tudják az ügyfeleket és a projekteket is egy helyen. Ekkor döntött a MiniCRM bevezetése mellett.
Ma minden grafikai és marketinges projektet a MiniCRM-ben kezelik, ahol a folyamatokat egy helyen látják. Zoltán most már a rendszerbe belépve meggyőződhet arról, hogy minden projekt sínen van, sőt a rendszer maga is figyelmezteti a munkatársait, ha egy fontos információ hiányzik, vagy lejáróban van egy feladat.
A rendszernek köszönhetően olyan precízen tudunk dolgozni, hogy 100%-os pénzvisszafizetés garanciát tudunk vállalni hiba vagy csúszás esetén. Az ügyfelek ezt imádják, mi pedig még egy forintot sem fizettünk vissza.
Kocsis Zoltán, tulajdonos
Zoltán a megbízhatóság mellett szerette volna az érdeklődőkből is a legtöbbet kihozni, ezért az árajánlatokat is a MiniCRM-ben kezelik. Ahelyett, hogy e-mailben érkeznének a megkeresések, a rendszer feladatot oszt ki munkatársainak, határidővel, így most szinte mindig 5 perc alatt tudnak reagálni.
Ha egy érdeklődőt nem tudnak elérni, megadott időnként a rendszer emlékezteti a kollégát, hogy próbálkozzon újra, így egy lehetőségről sem feledkeznek meg. Ezzel úgy becsüli, hogy körülbelül kétszer annyi érdeklődőt tudnak “megfogni”, bár elmondása szerint a rendszer előtt a legtöbb érdeklődőt úgy vesztették el, hogy nem is tudtak róla.
Zoltán azt mondja, még sosem voltak ennyire elégedettek és hűségesek ügyfelei, ami a válság kezdete óta életmentő volt. Az ügyfelek nem csak azt tapasztalják, hogy időben és precízen elkészülnek a vállalások, de olyan extrákat is kapnak, mint automata e-mailek a folyamatban lévő projektek státuszáról, amik megnyugtatóak és profizmust sugároznak.
Kocsis Zoltán emellett arról is büszkén mesélt, hogy két új üzletág beindítására fordította azt a heti 20 órát, amit a rendszerrel spórolt és azóta is nyitva tartja a szemét az új lehetőségekre.
Eredetileg nyomdai munkákkal foglalkozó KKV, akik nyitottak a grafikai és marketing szolgáltatások irányába. Ma már több lábon állnak és köszönhetően szervezettségüknek, sikeresen futtatnak több üzletágat is.