Idea Fontana

Válságban egyetlen ügyfelet sem vesztettek, miközben heti 20 órát spóroltak.

___

KIVITELEZÉS

34%-kal több projekt,

ugyanannyi dolgozóval

___

IDŐMEGTAKARÍTÁS

Heti 20 óra megtakarítás

tulajdonosként

___

ÜGYFÉLMEGTARTÁS

0%-ra csökkent az ügyfélvesztés

a tavalyi 30-40%

A probléma

Kocsis Zoltán, az Idea Fontana tulajdonosa azon kapta magát, hogy rengeteg idejét a cég ügyeinek intézésével töltötte. Nála futott össze minden szál, neki kellett emlékeznie fontos ügyfél adatokra, ő követett figyelemmel minden projektet és oltotta a tüzet, amikor megcsúsztak.

De a heti 60 óra sem volt elég. Projektek továbbra is megcsúsztak, árajánlatokra nem mentek válaszok, ügyfelek pártoltak el a rossz kommunikációból eredő hibákból.

Az volt az érzésem, hogy elfoglalt voltam egész nap, mégsem érzem, hogy sok mindent végre vittem.

Kocsis Zoltán, tulajdonos

A megoldás

Kutatásukból kiderült, hogy a célcsoportjuk nem találja megbízhatónak a grafikai cégek többségét, pedig ez az egyik legfontosabb elvárásuk.

Kocsis Zoltán felmérve a lehetőségeket, úgy döntött, hogy ha a jobb megbízhatóságra szeretnének törekedni, CRM-re lesz szükségük, ahol kezelni tudják az ügyfeleket és a projekteket is egy helyen. Ekkor döntött a MiniCRM bevezetése mellett.

Ma minden grafikai és marketinges projektet a MiniCRM-ben kezelik, ahol a folyamatokat egy helyen látják. Zoltán most már a rendszerbe belépve meggyőződhet arról, hogy minden projekt sínen van, sőt a rendszer maga is figyelmezteti a munkatársait, ha egy fontos információ hiányzik, vagy lejáróban van egy feladat.

A rendszernek köszönhetően olyan precízen tudunk dolgozni, hogy 100%-os pénzvisszafizetés garanciát tudunk vállalni hiba vagy csúszás esetén. Az ügyfelek ezt imádják, mi pedig még egy forintot sem fizettünk vissza.

Kocsis Zoltán, tulajdonos

Zoltán a megbízhatóság mellett szerette volna az érdeklődőkből is a legtöbbet kihozni, ezért az árajánlatokat is a MiniCRM-ben kezelik. Ahelyett, hogy e-mailben érkeznének a megkeresések, a rendszer feladatot oszt ki munkatársainak, határidővel, így most szinte mindig 5 perc alatt tudnak reagálni.

Ha egy érdeklődőt nem tudnak elérni, megadott időnként a rendszer emlékezteti a kollégát, hogy próbálkozzon újra, így egy lehetőségről sem feledkeznek meg. Ezzel úgy becsüli, hogy körülbelül kétszer annyi érdeklődőt tudnak “megfogni”, bár elmondása szerint a rendszer előtt a legtöbb érdeklődőt úgy vesztették el, hogy nem is tudtak róla.

Mit nyertek a bevezetés óta?

Zoltán azt mondja, még sosem voltak ennyire elégedettek és hűségesek ügyfelei, ami a válság kezdete óta életmentő volt. Az ügyfelek nem csak azt tapasztalják, hogy időben és precízen elkészülnek a vállalások, de olyan extrákat is kapnak, mint automata e-mailek a folyamatban lévő projektek státuszáról, amik megnyugtatóak és profizmust sugároznak.

Kocsis Zoltán emellett arról is büszkén mesélt, hogy két új üzletág beindítására fordította azt a heti 20 órát, amit a rendszerrel spórolt és azóta is nyitva tartja a szemét az új lehetőségekre.

Róluk

Eredetileg nyomdai munkákkal foglalkozó KKV, akik nyitottak a grafikai és marketing szolgáltatások irányába. Ma már több lábon állnak és köszönhetően szervezettségüknek, sikeresen futtatnak több üzletágat is.

Kedvenc funkciók

Projekt kivitelezés

Árajánlat utánkövetés

Tulajdonosi riportok

Tudj meg többet

Töltsd le az ingyenes mély esettanulmányt:

Kocsis Zoltán bemutatja rendszerét


Inkább saját kezedbe vennéd? Próbáld ki 14 napig ingyen, kötelezettségek nélkül:

Indíts ingyenes tesztrendszert!