Adatok lementése a MiniCRM-ből

Adatok lementésével a MiniCRM-ből az összes betöltött adatot ki tudjuk menteni Excel formátumban. A MiniCRM-ből két féle adatmentés lehetséges: 

  1. Adatlapok
  2. Kapcsolattartók és cégek

Adatlapi adatok lementése

Ahhoz, hogy az adatlapokról minden információt lementhess, kövesd a következő három lépést:

  1. Készíts egy szűrőt, amelyben a kívánt adatlapok benne vannak. Ha minden adatra szükséged van, akkor ne állíts be semmilyen feltételt, se Mező hozzáadása gobra ne kattints, csak lépj tovább a 2. lépésre. Ha nem kell minden adat, akkor a szűrőnek is állíts be feltételeket. Ezután a szükséges oszlopokat úgy adhatod hozzá, hogy a táblázatos nézetre kattintasz (1). Ezután a Mező hozzáadása gombra kattintva adhatod hozzá a kívánt oszlopokat/ mezőket (2).
  2. Mentsd el a szűrőt a Mentés gombra kattintva.
  3. Kattints a Mentés fájlba, majd az Excel gombra.
    A gomb megnyomása után automatikusan letöltődik az táblázat. 2500 sor alatt XLS formátumú, 2500 sor felett pedig CSV formátumú lesz a letöltött fájl. Ha 25000-nél több soros táblázatot szeretnél letölteni, akkor emailen fogsz egy linket kapni. 

Ha szeretnéd Google táblázatba is mentheted az adatokat kattints a Mentés fájlba lehetőségnél a Szinkronizálás Google Táblázattal opcióra. Az előugró ablakban kattints a Nincs megosztásra és válaszd ki a Megosztva lehetőséget. Ezután másold ki az alul kapott linket egy Google táblázatba.

Kapcsolattartó személyek és cégek lementése

Ahhoz, hogy csak a cégeket és személyeket töltsd le, tedd meg az első két lépést (1. és 2. lépések). Ezután kattints a Mentés fájlba, de most a Kapcsolatok alatti Excel gombra kattints. 

Az alábbi videóban megmutatjuk, hogyan tudsz adatokat lementeni: