Automatizmus lépései
Jobb oldalon találod a lehetséges lépéseket
- Email ügyfélnek: Ha ezt választod, akkor egy korábban megírt sablon emailt tudsz kiküldetni a rendszerrel.
- SMS ügyfélnek: Ez csak akkor működik, ha van aktív telefonszám a termékhez beállítva. Ekkor egy sablon SMS-t küld ki a rendszer.
- Email felhasználónak: Ezzel egy sablon emailt tudsz küldeni magadnak vagy kollégádnak.
- Teendő felhasználónak: Talán a leghasznosabb lépés. Ezzel figyelmeztetéseket tudsz rendszeren belül küldeni munkatársaidnak, amellyel biztosíthatod azt, hogy minden a megfelelő módon haladjon, anélkül, hogy bárki bármit elfelejtene.
Az automatizmus lépései fentről lefelé sorrendben lesznek végrehajtva.
Bal oldalon találod a beállított lépéseket
- Ha nincs ott semmi, akkor jobbról balra húzd át a megfelelő lépéseket.
- Miután áthúztad, szerkesztheted a pontos lépést.
- Késleltetésnél tudod beállítani azt, hogy hány napot várjon a rendszer a lépés végrehajtásával. Az első lépésnél a szűrőbe való bekerülést veszi alapul, a többi lépésnél az egyel előtte lévőhöz viszonyít.
- Az időzítésnél tudod megadni, hogy melyik nap(ok)on, hány óra után hajtsa végre a lépést.
- Csak a korábban megírt sablonokat tudod kiválasztani, így érdemes ezeket előre megírni.
- Ha emailt/SMS-t küldesz, akkor a feladónál szerepelhet bárki, aki a termékhez hozzáfér, vagy a termék központi email címe.
- Ha ügyfélnek küldesz emailt, akkor a címzettre érdemes odafigyelni, hogy mindig a megfelelő ember kapja meg az üzenetet.