Duplikációk és leiratkozások kezelése

Duplikációk

A Duplikációk oldal segítségével tudod ellenőrizni, hogy nem szerepel-e egy cég vagy személy többször is az adatbázisodban. Amennyiben ilyet talál a rendszer, lehetőséged van eldönteni, hogy összeolvasztod őket vagy nem.

A duplikációk megtekintéséhez adminisztrátori jogosultságra lesz szükséged.

Ahhoz, hogy elérd ezt a funkciót, a jobb felső sarokban található fogaskerék ikonra kell kattintani és a Duplikációk menüpontot kell kiválasztani a fenti kék sávból.

Ezen az oldalon olyan cégeket, személyeket látsz felsorolva, amiknek vannak egyező adatai. A MiniCRM két kategóriába sorolja ezetek biztos és potenciális duplikáció csoportba. Természetesen a MiniCRM javaslatát felül lehet bírálni.

Az összevonás során minden kontakt rákerül az összevont cég vagy személy adatlapra mindkét adatlapról. 

A jobb és a bal oldalon látod a cégeket vagy személyeket középen pedig azt, hogy mi születik meg az összevonás után.

Három opció közül tudsz választani:

  • Összevon: Összevonja a két céget vagy személyt és minden adatlap egy cég vagy személy alá kerül.
  • Most kihagy: A következő bejelentkezésig nem látod a duplikációk oldalon.
  • Mindig kihagy: Soha többé nem jelzi duplikációnak.

Miután a lista végére értél, a Végrehajt gombra kattintva tudod elvégezni a kiválasztott műveleteket.

A duplikációk összevonás csak cégeket és kapcsolattartókat von össze adatlapokat nem!

Leiratkozások

Ha a MiniCRM-ből küldesz tömeges vagy automatizált levelet, akkor lehetőséget is biztosítasz ezzel a leiratkozásra.

Ahhoz, hogy elérd ezt a képernyőt, a jobb felső sarokban található fogaskerékre kell kattintani és a Leiratkozások fület kell kiválasztanod a fenti kék sávból.

Egy email címnek Három státusza lehet a MiniCRM-ben:

Aktív: Az ügyfél adatlapján háttérszín nélkül kék betűkkel látható az email cím. Ilyen esetben egyedi és tömeges emailt is tudsz az adott személynek.

Leiratkozott: Fekete háttérrel látod az ügyfél adatlapján az email címet. Ilyen esetben csak egyedi emailt tudsz küldeni az ügyfélnek.
Akkor kerül egy email cím leiratkozott státuszba, ha:

  • Az ügyfél valamelyik tömeges vagy automata levél végén rákattintott a Leiratkozás linkre és leiratkozott a levelekről
  • Kézzel lett leiratkoztatva valamelyik adminisztrátor által a Leiratkozások oldalon az Email leiratkoztatás gombra kattintva

Nem működő: Piros háttérrel látod az ügyfél adatlapján az email címet. Egyedi email továbbra is küldhető neki, de kicsi a valószínűsége, hogy meg is kapja, hiszen valamiért nem működőnek lett jelölve a múltban. Akkor kerül nem működő státuszba egy email cím, ha egy korábban küldött levél visszapattant.

Lehetséges okok: megszűnt az email cím, elírás szerepel az email címben, megtelt a címzett postafiókja, stb.