Felhasználói jogosultságok

Adminisztrátorként kattints a jobb felső sarokban a beallitasok-gomb  majd a felső kék sávban a  Felhasználók oldalon kattints a felhasználó nevére, majd a Profilján állítsd be a modulokhoz való hozzáférését, valamint jogosultsági szintjét.

1. Felhasználói jogosultságok

A felhasználók jogosultságainak 4 csoportja van:

jogosultsagok

*Csak azok az adatlapok, amelyeknek ő a felelőse, vagy van felvéve nyitott teendő számára.

Adminisztrátor

Mindent lát, az összes funkcióhoz van hozzáférése. Legalább egy adminisztrátornak kell lennie a rendszerben.

Ezzel a jogosultsággal általában csak cégvezetők rendelkeznek, azonban lehetséges több adminisztrátor jogosultságú munkatárs felvétele is.

Menedzser

Minden adatot lát, de rendszerszintű beállításokhoz és automatizmusokhoz nincs hozzáférése, és lementeni sem tud adatokat tömegesen a rendszerből. Riportokat eléri, ezért olyan kollégák számára hasznos ez, akik statisztikákat is szeretnének látni, vagy ellenőrzik a munkatársakat.

Normál felhasználó

Látják egymás ügyfeleit, teendőit és előzményeit, így könnyen tudják segíteni és helyettesíteni egymást. Csapatmunkához ez a legalkalmasabb.

Korlátozott

Csak azokat az adatlapokat látja, amelyiknek ő a felelőse vagy amelyiken van nyitott teendője.

Korlátozott jogosultsággal rendelkező felhasznlóknál szabályozni tudod a kereső által adott találatokat.

Ezt a jogosultságot leginkább nyári gyakornokoknál, adatrögzítőknél és külsős munkatársaknál érdemes használni.