Hogyan köthetem be a központi email címünket MiniCRM-be?

Ezt csak Ügyfélszolgálat modulban érdemes használni.

Ha van egy központi email cím pl. help@pelda.hu, akkor érdemes beirányítani egy Ügyfélszolgálat modulba. Ekkor minden email, amit erre a címre küldenek, egy adatlap lesz a MiniCRM-ben.

A feladat a következő:

  1. A felső kék sávban keresd meg az Ügyfélszolgálat modult. Mellette kattints a lefelé mutató nyílra, és kattints az űrlapokra.
  2. Kattints a zöld Új űrlap gomb melletti lefelé mutató nyílra a bal felső sarokban, majd válaszd az Új bejövő emai feldolgozót.
  3. Bal oldalon a mező hozzáadása gombbal válaszd ki azokat a fix mezőket, amiket be szeretnél állítani egy-egy email esetén.
  4. Jobb oldalon állítsd be a működést vezérlő beállításokat.
  5. A legfelső Email dobozban lévő email címre irányítsd át azt a postafiókot, amelynél szeretnéd, hogy a levelek az Ügyfélszolgálat modulban landoljanak.
Ha a beérkező levélre szeretnél sablon választ küldeni, a válasz tartalmát írd meg Teendő sablonban (csak mappát válassz ), majd a “Sablon beillesztése” gomb segítségével válaszd ki, és küldd el.