Információk a MiniCRM bevezetés folyamatáról

Ezt az oldalt annak érdekében hoztuk létre, hogy jobb és hatékonyabb támogatást tudjunk biztosítani az ügyfeleink számára a MiniCRM bevezetéshez. Lépésről lépésre bemutatjuk, hogy miként tudod egyéni igényeidre szabni a rendszert és a  benne rejlő funkciókat.

Mielőtt még belevágnánk a technikai beállításokba beszéljük át a MiniCRM bevezetés menetét és az egyes tanácsadói blokkok témáját.

MiniCRM, mint szoftver

A MiniCRM egy felhő alapú CRM rendszer, ami az alábbi területeket támogatja:

  • értékesítési folyamatok
  • marketing kampányok campaigns
  • ügyfélszolgálati tevékenységek
  • projekt menedzsment
  • megrendelések és számlázás
  • riportok.

A MiniCRM egyesíti az ügyfélkapcsolati szoftvert az ügyfélközpontú mentalitással! Felmerülhet benned a kérdés, mégis hogyan fogja a MiniCRM támogatni a hétköznapjaidat? Összeszedtünk néhány érzékelhető pozitív hatás, amit beosztástól függetlenül megtapasztalnak a felhasználóink: 

  • Optimalizálja a folyamatokat és az ügyfélkezelést. 
  • Egyértelmű és átlátható képet biztosít a cégről és az ügyfelekről.
  • Az összes információ egy helyen, egyszerűen elérhető minden kolléga számára.
  • Nem kell többet tartani az információvesztéstől vagy attól, hogy elfelejtődik valami.
  • A személyre szabott, de mégis automata marketing kampányok és a rendszeres elégedettségmérés segítségével jobb kapcsolatot alakíthatsz ki ügyfeleiddel.

MiniCRM bevezetés lépésről lépésre

0. MiniCRM webináriumokon való részvétel

A MiniCRM bevezetés nulladik lépése a MiniCRM webináriumokon való részvétel. Az Alap, Haladó és Vezetői webináriumok segítségével felkészülhetsz a MiniCRM bevezetésbe, hogy jobban azonosítani tudd azokat a folyamatokat, amelyeket optimalizálni szeretnél és jobban átlásd a MiniCRM működését.

A webináriumokon való részvétel regisztrációhoz kötött! Az alábbi linkre kattintva tudsz regisztrálni:
https://www.minicrm.hu/oktatas-online/

Annak érdekében, hogy minden fontos tudást megszerezz és a tanácsadóval már a rendszered érdemi testreszabásán tudj dolgozni a képzéseken még azelőtt vegyél, mielőtt a tanácsadóval való konzultációk elkezdődnének!

1. Bevezetési kérdőív kitöltése

A bevezetés első lépése a MiniCRM bevezetési kérdőív kitöltése. A kérdőívet automatikusan kiküldjük, amint az első konzultációs időpontot lefoglaltad a dedikált tanácsadóhoz. Annak érdekében, hogy tisztán lássuk hol vagytok most és hova szeretnétek eljutni a MiniCRM támogatásával, még az első konzultáció előtt töltsd ki a bevezetési kérdőívünket. A kérdőívben szereplő célzott kérdésekre kapott válaszok alapján tud a tanácsadó teljeskörűen felkészülni a bevezetésre. Továbbá ezzel közösen időt takaríthattok meg, amit a MiniCRM testreszabására fordíthattok, így már az első alkalom végére látható eredményt fogtok közösen elérni.

TIPP:

  • A bevezetés legfontosabb szabálya, hogy tűzz ki konkrét, mérhető és nyomon követhető célt magad elé.
  • Fontos, hogy egyszerre egy, maximum két kulcsfontosságú folyamatra fókuszálj a bevezetés során.
  • A választott folyamat(ok) nagyobb leküzdendő kihívásait is be kell azonosítani, hogy mérni és ellenőrizni tudjuk az eredményeket a bevezetés után.

2. Konzultációk dedikált tanácsadóval

A bevezetés harmadik lépése a MiniCRM konzultációkon való aktív részvétel, melyhez dedikált tanácsadót biztosítunk. A korábbi tapasztalataink alapján összeszedtük, hogy mire érdemes hangsúlyt fektetni az egyes konzultációk alatt.

Első alkalom

Az első megbeszélés fő célja az átlátható struktúra kialakítása annak a folyamatnak a kezelésére, amelyet a MiniCRM-ben fogsz vezetni. Közösen meghatározzuk a munkafolyamatot és a lépéseket, valamint az egyes lépésekben kezelt információkat.

TIPP: Kezdd el használni a rendszert már az első blokk után!

Második alkalom

A második konzultáció alatt a már kialakított struktúrát fogjuk tovább finomítani. Ehhez azonban szükségünk lesz a tapasztalataidra, amit a MiniCRM használata közben már megszereztél a két konzultáció között eltelt időben. Emellet megnézzük, hogy mely feladatokat tudjuk automatizálni, valamint, hogy miként tudod felhasználni és rendszerezni az értékes adatokat szűrők segítségével. Ezzel tud a MiniCRM értékes időt felszabadítani számodra a hétköznapokban. 

Amennyiben van olyan adatbázisod, amit szeretnél importálni a MiniCRM-be a második alkalommal ezt is meg fogjuk tenni. A cél az, hogy minden, az ügyfeleidet érintő információ egyetlen biztonságos és rendezett helyen legyen, hiszen így tudod pontosan nyomon követni, ki hol tart a folyamatban.

Harmadik alkalom

A harmadik konzultáción megnézzük, hogy milyen riportokkal tudod mérni és ellenőrizni a cég működését, valamint a kollégák munkáját. Adunk pár hasznos tippet és trükköt a feladatok kezelésére, hogy a napi feladataid között ne veszítsd el a fókuszt. 

Negyedik alkalom

A negyedik konzultáció célja, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy minden szükséges információ rendelkezésre áll ahhoz, hogy helyesen és magabiztosan használni tudjátok a MiniCRM-et.

TIPP: Minden bevezetés alatt kiemelt figyelmet kell fordítani arra, hogy az új eszközök és módszerek vállalati szinten beépüljenek a működésbe. Meg kell bizonyosodni arról, hogy a MiniCRM által nyújtott megoldás minden felhasználó számára érthető. 

 

A bevezetés végére a MiniCRM a napi rutin részévé válik az egész csapatban. Azzal tudod ezt legjobban visszamérni, hogy ellenőrzöd a következőket:

  • Minden felhasználó követni tudja a feladatait a MiniCRM-ben és a szinkronizált naptárban. 
  • Ha egy új feladatot kell elvégezni vagy új ügyfél, projekt kerül kilátásba, az első lépés, hogy rögzítitek a MiniCRM-be az eseményt.
  • Ha egy ügyféllel kapcsolatban bármilyen kérdés felmerül, rögtön a MiniCRM-ben néztek utána.

Ha a fenti pontokra határozott IGEN a válasz, sikeres a MiniCRM bevezetés 🙂 

A MiniCRM csapata mindenben támogatni fog annak érdekében, hogy ki tudd építeni a cégedet számára legoptimálisabb rendszert. Ugyanakkor fontos tudatosítanod magadban, hogy a sikeres bevezetéshez a Te befektetett energiád is elengedhetetlen. Ha befekteted a szükséges időt és energiát, hatékonyan együttműködsz a tanácsadóval és bevonod a kollégáidat is, minden adott lesz a MiniCRM sikeres bevezetéséhez.