Kanban

A Kanban nézet a segítségével egy sokkal átláthatóbb képet kapsz a folyamatban lévő ügyeidről a MiniCRM-ben. Te határozod meg, hogy pontosan milyen ügyeket akarsz benne látni, mivel minden szűrő átalakítható Kanban nézetre is.

A Kanbannak jelölt szűrőket a modul főképernyőjén éred el a Kanban gombra kattintva.

TIPP: Az Értékesítés modulban már 2 előre létrehozott Kanban szűrőt is találsz, Értékesítés és Vevők néven.

Ahhoz, hogy létrehozz egy új Kanban szűrőt, először egy hagyományos szűrőt kell létrehoznod az általad kívánt feltételekkel. A mentést követően a Mentés gomb melletti lefele mutató nyílra kattintva tudod kiválasztani a Megjelölés kanbannak opciót.

Kanban

Ekkor egy felugró ablakban ki kell választani, hogy melyik mező értékei legyenek a Kanban nézet oszlopai. Ezután a Kanban létrehozása gombra kell kattintani.

TIPP: Minden legördülő mező típusú mező használható fejlécként a Kanban nézetben, a legördülő mező értékei lesznek a Kanban nézet oszlopai.

Magát a nézetet is testre tudod szabni a létrehozás után. Ehhez a jobb felső sarokban három darab egymás alatti pontra kell kattintani és a Kanban mezők testreszabása opciót kell kiválasztani. Így további információkat tudsz megjeleníteni a “kártyákon”.

Kanban

Olyan mezőket tudsz kiválasztani, amik az adot modul adatlapjain is megtalálhatóak.

Közvetlenül a Kanban nézetben az alábbi módosításokat tudod megcsinálni:

  • Át tudod állítani a fejlécnek kiválasztott mező értékét úgy, hogy az egyes kártyákat áthúzod egy másik oszlopba (ez főleg akkor lehet hasznos, ha a fejlécnek a státuszok vannak kiválasztva).
  • Át tudod rendezni az egyes kártyákat pozícióját egy-egy oszlopon belül is. Felülre tudod húzni a fontosabb adatlapokat, hogy mindig azok legyenek a szemed előtt.

Hogyan lehet létrehozni egy egyedi Kanban nézetet? Az alábbi videóban megmutatjuk: