Marketing kampányok

A tömeges emailek segítségével célzott leveleket tudsz küldeni az ügyfeleidnek/ érdeklődőidnek.

Ahhoz, hogy ki tudj küldeni egy tömeges emailt, az alábbi lépéseken kell végigmenned:

  1. Hozz létre egy sablont.
  2. Készíts egy szűrőt, amiben azok az ügyfelek szerepelnek, akiknek a tömeges levelet szeretnéd kiküldeni.
  3. Állítsd be és küldd ki a tömeges levelet.

Ha megvagy az első két lépéssel, kattints az Üzenetküldés gombra és válaszd a Tömeges email opciót.

A felugró ablakban az alábbi beállításokat tudod megtenni:

  1. Email sablont tudsz választani.
  2. Ki tudod választani a címzettet. Lehet az adatlap elsődleges kapcsolattartója vagy minden kontakt is.
  3. Ki tudod választani a feladót.
  4. Amennyiben nem most akarod elküldeni, be tudod időzíteni előre a levelet.

Ezen felül A/B tesztelésre is van lehetőséged. Ilyenkor két különböző email sablont kell kiválasztanod. Ezzel például különböző emailek tesztelésére van lehetőséged. Később visszanézve a megnyitási arányokat el tudod dönteni, hogy melyik emailt nyitották meg nagyobb arányban. A két kiválaszott sablont a MiniCRM kiküldi a címzettek egy kis részének, majd amelyiknek jobb megnyitási aránya volt, azt küldi tovább a teljes listának.

Ha érdekel ez a lehetőség, akkor a fenti beállításokon kívül az A/B teszt fület is ki kell választanod és ekkor hozzá kell adnod:

  1. Az egyik email sablont (A).
  2. A másik email sablont (B).
  3. Ki kell választanod, hogy a teljes minta hány százalékán akarod kipróbálni a két különböző email sablont.
  4. Meg kell adnod, hogy meddig elemezze a MiniCRM a megnyitásokat, ezután kerül kiküldésre a teljes listára az email.

A/B teszt

A kiküldés után két módon tudod ellenőrizni, hogy hogyan teljesített a leveled:

  1. Beépített MiniCRM-es riport segítségével
    A modul neve mellett a lefele mutató nyílra kattintva és a Riportok opciót kiválasztva a Kampányok riport nevű riportot megnyitva találod.

    Ebben a riportban látod, hogy:

    1. Hány adatlapra küldte ki a MiniCRM az emailt.
    2. A címzettek hány százaléka nyitotta meg.
    3. Hány százalék kattintott a benne található linkre.
    4. Hány email került ténylegesen kiküldésre a rendszerből.

    Bármelyik kék színű aláhúzott számra kattintasz, a rendszer megmutatja neked név szerint az ügyfeleket. Az alábbi felület eléréséhez kattints a Kampányok riport szóra, itt már minden részletes adatot megtalálsz.
    Kampányok riport

  2. Szűrő segítségével
    A szűrőfeltételek között egy külön fület áldoztunk a tömegesen és automatán küldött levelek statisztikáinak. Itt tudsz szűrni arra, hogy pontosan melyik email sablonodat ki nyitotta meg, vagy ki nem nyitotta meg.