Mire jó a teendő?

Segítségükkel tudod kinek, mikor, kivel, milyen feladata van.

Ezeket a teendőket kézzel, vagy akár automatikusan is létre lehet hozni. Céljuk, hogy segítsék a munkátokat és pontosan tudjátok, mi a következő feladat.

A teendő legfontosabb részei

  • Teendő felelőse: Minden teendőnek meg kell adnod a felelősét. Ezzel jelölöd azt, hogy kinek kell elvégeznie a feladatot.
  • Teendő szövege: Ide írd, mi a konkrét feladat.
  • Teendő határideje: Azt a dátumot írd be, amikor el kell végezni a feladatot.
  • Teendő típusa: Ezzel meg tudod adni, milyen feladatról van szó (telefonhívás, személyes találkozó vagy bármi egyéb)
  • Teendő helyszíne: Ha ügyfelednél van a teendő helyszíne, akkor állítsd be a hozzá tartozó címet, így a naptáradban látszódni fog, hová kell majd menned.
  • Teendő érintett: Ha a feladat többszemélyes, akkor az érintettet itt tudod megadni. Érintett lehet MiniCRM felhasználó és kapcsolattartó.
  • Teendő lista: Ha több lépésből áll a feladat (ajánlat megírása, ajánlat kiküldése, ajánlat behajtása), akkor készíts erre egy listát, és pipálással jelöld, hogy hol tartasz, és mit kell még csinálnod.
  • Teendő csatolmány: Ha valamilyen dokumentumra van szükéség a feladat elvégzéséhez, akkor csatold a teendőhöz, hogy könnyen elérhető legyen a teendő felelősének.