Mire jó a teendő?

A teendővel pontosan tudtára tudod adni a teendő felelősének, hogy kinek, mikor, kivel, milyen feladata van.

A teendők létrehozása történhet manuálisan kézzel, vagy automatizmus által is. Céljuk, hogy minden felhasználó pontosan tudja , hogy mi a feladata, illetve erről írásos nyom is maradjon.

teendő

A teendő legfontosabb részei

  • Teendő felelőse: Minden teendőnek meg kell adnod a felelősét. Ezzel jelölöd azt, hogy kinek kell elvégeznie a feladatot.
  • Teendő szövege: Mikor, kivel, mit és MIÉRT kell tenned legközelebb? Írd ide a feladat célját!
  • Teendő határideje: Azt a dátumot írd be, amikor el kell végezni a feladatot.
  • Teendő típusa: Ezzel meg tudod adni, milyen típusú feladatról van szó (telefonhívás, személyes találkozó vagy bármi egyéb)
  • Teendő helyszíne: Ha ügyfelednél van a teendő helyszíne, akkor állítsd be a hozzá tartozó címet, így a naptáradban látszódni fog, hová kell majd menned.
  • Teendő érintett: Ha a feladat többszemélyes, akkor az érintettet itt tudod megadni. Érintett lehet MiniCRM felhasználó és kapcsolattartó.
  • Teendő lista: Ha több lépésből áll a feladat (ajánlat megírása, ajánlat kiküldése, ajánlat behajtása), akkor készíts erre egy listát, és pipálással jelöld, hogy hol tartasz, és mit kell még csinálnod.
  • Teendő csatolmány: Ha valamilyen dokumentumra van szükéség a feladat elvégzéséhez, akkor csatold a teendőhöz, hogy könnyen elérhető legyen a teendő felelősének.
  • Teendő komment: Ha a teendő mentésre került, lehetőség van kommentálni, amennyiben kérdés merülne fel, vagy más segítségre is szükséged van.

 

Teendő nézet

Amennyiben használsz naptár szinkronizációt használsz és teendő kerül rád, az azonnal beszinkronizálódik a naptáradba, a teendő határidejével megegyező időponttal. Ha érintettként kerülsz egy teendőre, abban az esetben az megjelenik mind a Google, mind pedig az OSX, android naptárakban is.