Mobilalkalmazások telepítése

A napi munka megkönnyítése érdekében a MiniCRM három mobilalkalmazással szinkronizálható, ezáltal egyszerű hozzáférést biztosít az ügyfelekkel kapcsolatos információkhoz. Láthatod, ki hívott, mikor és hogy mennyi ideig tartott a hívás, sőt, a MiniCRM-ben tárolt kontaktjaid bekerülnek a telefonod névjegyzékébe is.

MiniCRM alkalmazás

A MiniCRM alkalmazást egyszerűen le tudod tölteni a Google Play áruházból vagy az App Store-ból. Az alkalmazás célja, hogy segítse a MiniCRM-ben tárolt információk elérését vagy módosítását a telefonodról olyankor, amikor nincs kéznél laptop vagy számítógép. Bizonyos funkciók és beállítások azonban nem érhetőek el az alkalmazáson keresztül – például a mező testreszabás, a státusz-, a modul- és a profilbeállítások. 

MiniCRM alkalmazás

Nyisd meg az alkalmazást és jelentkezz be a MiniCRM-be a regisztrációkor megadott email címed és jelszavad megadásával.

MiniCRM alkalmazás

Az alkalmazásban az adatlapokkal kapcsolatos információkat három lapfülre tagolva láthatod.

  • A TEENDŐK fülön találod az adatlaphoz kapcsolódó teendőket és előzményeket.
  • Az ADATOK fülön az adatlapi mezőkben tárolt információkat találod.
  • A KAPCSOLATOK fülön pedig az adatlaphoz kapcsolódó cég- és kontaktadatlapokat éred el.

MiniCRM alkalmazás

MiniCRM CallLog

Ez az alkalmazás csak Android rendszereken használható. iOS operációs rendszeren, az Apple adatvédelmi szabályzata miatt nem elérhető.

A CallLog alkalmazás megmutatja, hogy ki és mikor hívott téged, illetve hogy Te kit hívtál, valamint azt is, hogy meddig tartott az adott hívás – az erre vonatkozó információk az adatlap előzményei közé fognak bekerülni. A CallLog alkalmazás használata nagyon egyszerű, az alábbi két lépést kell követni:

  1. Töltsd le a MiniCRM CallLog alkalmazást a Google Play áruházból.
  2. Nyisd meg az alkalmazást és jelentkezz be a MiniCRM regisztrációd adataival (email cím és jelszó).
    CallLog


    CallLog

A hívások kétféleképp szinkronizálódhatnak:

  • Minden alkalommal, amikor megnyitod a CallLog alkalmazást.
  • Folyamatosan 10-20 percenként.

Az állandó szinkronizáláshoz az alábbi beállítások szükségesek (a telefon konkrét típusától függően):

  • Automatikus indítás – engedélyezve.
  • Futtatás a háttérben – engedélyezve.
  • Akkumulátor kímélő beállítások – letiltva.
  • Emlékezz rám mező – bepipálva.
  • A hívásnaplóhoz (és névjegyzékhez) való hozzáférés engedélyezése.

A MiniCRM-ben a szinkronizációt követően az alább látható módon fog megjelenni egy-egy hívás:

További információkat a CallLog alkalmazásról az alábbi linken olvashatsz.

CardDAV alkalmazás

Telefonkönyv szinkronizálása Androidon

A Google Play-ből történő letöltést követően ez az alkalmazás szinkronizálja a MiniCRM-be felvett kontaktjaidat a telefonod névjegyzékével. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy amikor egy MiniCRM-be már felvett ügyfél hív telefonon, azonnal látod a hívó fél nevét a kijelzőn – ezáltal pontosan tudhatod, ki hív éppen és a nevén szólítva veheted fel neki a telefont.

Az alábbi lépéseket követve tudod beüzemelni ezt az alkalmazást.

Mindenek előtt töltsd le a CardDAV-Sync free beta ingyenes alkalmazást a Google Play áruházból.

CardDav

Az alkalmazást megnyitva az első lehetőséget kell kiválasztani, a CardDAV kifejezésre kattints.

Add meg az alábbi adatokat:

Felhasználónév: A MiniCRM-be való belépéshez használt email címed.

Jelszó: Saját jelszavad (amit a MiniCRM-be belépéskor használsz).

Szerver: cal.minicrm.hu.

Pipáld be a Sync from server to phone only lehetőséget és kattints a Finish gombra.

Ezt követően kattintsunk a Done gombra és szinkronizálás megtörtént, a kontakt adatok bekerültek a névjegyzékbe.

Sikeres szinkronizálás esetén, címjegyzékedben megjelenik a rendszer által kiválasztott, maximum 2000 db kontakt. A kontaktok kiválasztása során a rendszer a belépett felhasználók teendőit vizsgálja meg. Sorba rendezi az érintett teendőket tevékenység/módosítás dátuma szerint, majd nézi az azokhoz kapcsolódó adatlapoknál lévő összes kontaktot (még mindig teendőt érintő esemény szerint), végül pedig közülük azon első 2000 darabot szinkronizálja, akikhez van megadva telefonszám. Ezáltal azon kontaktok lesznek így elérhetők a telefonodon vagy a számítógépeden, akikkel – elvileg aktívan – foglalkozol.

Működést tekintve kizárólag csak olvasható kapcsolódás valósítható meg. Például, ha a telefonon módosítasz egy kontakot, akkor azt nem menti a MiniCRM!

Ha jelszót változtatsz a MiniCRM-ben, akkor a CardDAV felületen is jelszót kell váltanod, mivel a CardDAV felületen a MiniCRM-ben használt jelszóval tudsz belépni. Ha régi jelszavaddal próbálsz belépni a CardDAV felületen, IP címed többszöri próbálkozás után letiltásra kerül hibás bejelentkezés miatt.

Telefonkönyv szinkronizálása iPhone-on

Nem csupán Androidon van lehetőség a MiniCRM kapcsolataid szinkronizálására, hanem iPhone készüléken is egyszerűen be tudod ezt állítani. Így ha hívást kapsz egy ügyfeledtől, akinek a telefonszáma bent van a MiniCRM-ben a telefononod ki fogja jelezni, hogy ki keres Téged. Illetve Te is bármikor rá tudsz keresni a telefonkönyvedben és telefonszám bepötyögése nélkül egyszerűen fel tudod hívni.

  1. Kattints a Beállítások-ra a főmenüben.
  2. Kattints a Jelszavak és fiókok menüpontra, majd a Fiók hozzáadása lehetőségre.
                               
  3. Kattints az Egyéb beállításokra és válaszd ki a CardDAV lehetőséget.
                               
  4. Végül add meg a következő adatokat.
    Felhasználónév: A MiniCRM-be való belépéshez használt email címed.Jelszó: Saját jelszavad (amit a MiniCRM-be belépéskor használsz).Szerver: cal.minicrm.hu.

Sikeres szinkronizálás esetén, címjegyzékedben megjelenik a rendszer által kiválasztott, maximum 2000 db kontakt. A kontaktok kiválasztása során a rendszer a belépett felhasználók teendőit vizsgálja meg. Sorba rendezi az érintett teendőket tevékenység/módosítás dátuma szerint, majd nézi az azokhoz kapcsolódó adatlapoknál lévő összes kontaktot (még mindig teendőt érintő esemény szerint), végül pedig közülük azon első 2000 darabot szinkronizálja, akikhez van megadva telefonszám. Ezáltal azon kontaktok lesznek így elérhetők a telefonodon vagy a számítógépeden, akikkel – elvileg aktívan – foglalkozol.

Működést tekintve kizárólag csak olvasható kapcsolódás valósítható meg. Például, ha a telefonon módosítasz egy kontakot, akkor azt nem menti a MiniCRM!

Ha jelszót változtatsz a MiniCRM-ben, akkor a CardDAV felületen is jelszót kell váltanod, mivel a CardDAV felületen a MiniCRM-ben használt jelszóval tudsz belépni. Ha régi jelszavaddal próbálsz belépni a CardDAV felületen, IP címed többszöri próbálkozás után letiltásra kerül hibás bejelentkezés miatt.