UnasShop integráció

Követelmények

  • UnasShop előfizetés
  • MiniCRM Professional előfizetés

Az UnasShop és a MiniCRM összekapcsolása

  1. A MiniCRM-ben adminisztrátor felhasználóval fel kell venni egy Megrendelés, majd egy Webshop modult.
  2. A modulokat a megadott sorrendben kell felvenni. A Webshop modult nem lehet felvenni Megrendelés modul nélkül.
  3. Az UnasShop felületére belépve, a Marketing -» Hírlevél -» Külső hírlevélküldő, CRM menüpont alatt található MiniCRM modult kell hozzáadni a rendszerhez.

A megjelenő felületen az alábbiak szerint kell kitölteni a mezőket:

  • MiniCRM Webshop modul azonosítója -» Modul azonosítója (mindig a webshop modul azonosítója lesz, ami a Webshop modult megnyitva az URL-ből olvasható ki a ‘#!Project-’utáni részből) például: https://r3.minicrm.hu/1234567/#Project-19/3244344, ebből a Modul azonosító a 19.
  • MiniCRM könyvtár (mappa) neve -» A mappák a megrendelés modulban a Termékek fül alatt vannak tárolva. Szerepük, hogy kategorizálni lehessen a termékeket, így gyorsabban lehessen megtalálni, amire épp szükség van. Ha olyan mappanevet adsz meg, ami még nem létezik, akkor később, az első speciális termék beérkezésekor létrejön, például: Szállítási költség.

Egyéb tudnivalók:

  • A rendszerek összekapcsolása után közel valós időben beérkeznek a vevőkkel és megrendelésekkel kapcsolatos adatok a MiniCRM-be.
  • A hírlevélfeliratkozók adatai nem lesznek szinkronizálva.
  • Kizárólag a rendszerek összekapcsolása után beérkezett megrendelés kerül szinkronizálásra, visszamenőleges adatok nem.
  • A Megrendelés modulban minden UnasShop webshopból érkező megrendelés a Folyamatban státuszba kerül rögzítésre.

Felmerülő kérdés esetén

Amennyiben az integráció működésével kapcsolatban kérdésed támad vagy hibát tapasztalsz, az alábbi telefonszámon állnak rendelkezésedre az UnasShop webáruház munkatársai: +36 (99) 884000

1 MiniCRM rendszerbe 1 darab Webshop modul használható.