BELÉPÉS

Content marketing specialista

A MiniCRM-mel adott egy már jól működő és ismert termék, amit szeretnek a felhasználók és a szakma is. Deutsche Telekom Wall-of-Business versenyének regionális győztese, Marketing Fesztivál legjobb termék díjas, IT-Business TOP10 helyezett cég és nem mellesleg sok ezer felhasználó “bajtársa” a napi hajtásban!

Küldetésünk, hogy innovatív, jól kidolgozott termékeket készítsünk, amelyekkel a vállalkozások képesek több ügyfelet kiszolgálni. Víziónk pedig a következő: CRM minden vállalkozásban. Utóbbihoz járulhatsz hozzá izgalmas, tényeken alapuló és meggyőző tartalmak írásával, amik képesek arra, hogy megmutassák a kisvállalkozások vezetőinek, hogy van élet az Excel után. És nem is akármilyen! Velünk tartasz?

De mi egy jó content marketing specialista feladata?

  • Meg kell ismerned és mélyen megértened, hogy milyen problémákkal küzdenek a KKV-k nap mint nap.
  • Tartalom írása a weboldalra, landing page-ekre, email kampányokhoz, amiktől csak úgy csattannak a leadek az ajtón.
  • Lead nurturing. A megfelelő időben, a megfelelő embernek adott tartalommal csatornázz be mindenkit a sales-re, legyen szó akár egy Facebook hirdetésről, blogcikkről, vagy e-könyvről.
  • Social media csatornánk életre keltése postok és hirdetések írásával, kezelésével.
  • Ötletekkel, meglátásokkal fejleszteni, erősíteni content marketing stratégiánkat.
  • Olvasás, kutatás arról hogyan lehet mindezt még jobban csinálni.

Miről ismerszik meg az ideális jelölt?

  • Van copywriting tapasztalata. Esetedben a jó írás nem azt jelenti, hogy cizellált mondatokban írsz, hanem azt, hogy érted a közönséget és meggyőzően, lényegretörően, jó stílusban tudod őket megszólítani. Nagyon örülünk, ha megmutatsz nekünk néhányat a korábbi munkáid közül!
  • No bullshit. Segítünk azzal, hogy van egy ismert, tényleg jó termék. Ha csak az igazat mondjuk róla, az is bőven elég. Nem szeretjük a mellébeszélést, szeretjük viszont az intelligens, szórakoztató hangnemet és megközelítést.
  • Van B2B területen szerzett tapasztalata. Mindegy, hogy ezt értékesítőként, esetleg ügyfélkapcsolat-tartóként szerezted, lényeg, hogy beszéltél már cégvezetőkkel és nem újdonság számodra ez a terület, különösen a KKV piac.
  • Eredményorientált. Minden szöveget úgy írsz, hogy a konverziót tartod szem előtt.
  • Csapatjátékos. Nem magányos harcos leszel, hanem a marketing csapat részeként együtt fogtok küzdeni a közös célért. Néha pedig más csapatokkal is együtt fogsz működni.
  • Tud tervezni és határidőre dolgozni. Kanban board-on dolgozunk, 2 hetes sprintekben, agilisan (elvégre szoftverfejlesztő cégről van szó). Komolyan vesszük a hatékonyságot. Ne aggódj, ha neked ezek még új fogalmak, támogatunk majd és mi is veled együtt fejlődünk.
  • Jól beszél angolul. Egy nemzetközi csapatban enélkül nehéz lesz.
  • Előny, ha használtál már Google és Facebook hirdetéskezelőt és vannak publikusan elérhető írásaid vállalkozói, cégvezető területen.

Mi a következő értékekben hiszünk, benned is ezeket szeretnénk megtalálni:

  • Gondolkodásmód. Folyamatosan fejlődök. Az életem a komfortzónám végén kezdődik.
  • Belső motiváció. Olyan dolgokat csinálok, amelyekben hiszek. Az hajt előre, hogy szeretem amit csinálok és hiszek benne.
  • Integritás. Őszinte, nyitott, etikus és tisztességes vagyok. Az emberek bíznak abban, hogy betartom a szavamat.
  • Öntudatosság. Képes vagyok megérteni milyen hatással vagyok másokra, használom erősségeimet, látom gyengéimet.

Amit kínálunk

  • Piacképes fizetést. Azt hiszem, így szokták mondani. Szeresd csinálni, amit csinálsz és még fizetünk is érte. Ez azért nem rossz üzlet így.
  • Fejlődési lehetőséget. Van kitől tanulni, van kinek tanítani.
  • Jó csapatot. Az alapértékeinket már ismered. :)
  • Jó körülményeket. Mind az eszközök (pl. Macbook), mind az iroda terén. Hétfő és szerda gyümölcsnap!
  • Kiszámítható környezetet. Lassan 10 éve csináljuk, nem holnap lesz vége.
  • Garantáltan idiótamentes környezet! Asszem..

Munkavégzés helye

Budapest szívében (Madách Trade Center, a Gozsdu Udvarban a Deák tértől 3 perc séta)

Jelentkezz

ha megnézted weboldalunkat és termékünket és tetszik, amit látsz! Küldd el önéletrajzodat egy pár soros összefoglalóval, hogy miért szeretnél nálunk dolgozni a további címre:

cv@minicrm.hu