Account Manager
(Angol nyelvtudással)

Szívesen dolgoznál együtt cégvezetőkkel és ismernéd meg vállalkozásuk folyamatait? Csatlakozz hozzánk és támogasd ügyfeleink MiniCRM-es útját!

Jelentkezz most!

Szakmai ismeretek

Sales affinitás

Kommunikációs készség

Rendszerben való gondolkodás

Angol kommunikáció

Kifogáskezelés és meggyőzés

The MiniCRM Way

I enjoy the day, I experiment, I aim to have a positive impact on the world and I keep learning. I do the right thing. The right way. With the right people.

Kutyabarát munkahely

Hangulatkép

A siker nem szerencse kérdése

Kiemelten figyelünk a szakmai és személyes fejlődésre. Belső tréningek a legújabb trendek és bevált technikák alapján; egyéni és csapat kihívások; coaching.

Miért jó nálunk dolgozni?

"Szeretem, hogy ilyen sokféle emberrel dolgozhatok együtt és ilyen közel lehetek azokhoz, akik inspirálják a fejlesztéseinket: a cégekhez, és vállalkozókhoz akik tökéletesíteni szeretnék vállalkozásaikat."

"Én dönthetem el, hogy otthonról dolgozok, vagy bemegyek a gyönyörű belvárosi budapesti irodánkba, ahova még a kutyámat is magammal vihetem.”

Mi jó a csapatban?

"Szeretem a csapat hangulatát és a kollégák személyiségét. Mindig segítjük egymást, hogy megtaláljuk a legjobb megoldásokat az ügyfeleink számára. :)"

"Nagyszerű csapatunk van, mindenki tehetséges, motivált és vicces - ennél jobb kollégákat nem is kívánhatnék. Miközben keményen dolgozunk, mindig jut idő egy baráti beszélgetésre"

"Minden nap fogsz új dolgokat tanulni, és mindig meg fogod kapni a támogatást a kollégáktól. Az új ötletek elmondására is mindig van idő és tér és minden ötletet meghallgatnak. Nincs rossz kérdés."

Szerethető termék

BIX - Legjobb ügyfélélmény Díj 2020.

Tulajdonságok

  • Aktív hallgatóság
  • Jól kérdez
  • Átlátja a teljes képet
  • Hajlandó tanulni
  • Kreativitás

Termék bemutatása

A MiniCRM 2009 óta létező felhő alapú eszköz agilis cégvezetőknek. Gyorsan bevezethető és megfizethető termék, ezért ma már több mint 1700 Magyar és Román kisvállalat használja.

Állás leírása

Nagyon fontosnak tartjuk, hogy ügyfeleink minél inkább ki tudják aknázni a MiniCRM rendszer által nyújtott lehetőségeket. Az Account managerek feladata az, hogy segítsék ügyfeleinket a MiniCRM sikeres bevezetésében és eredményes használatában. Ha szeretnél különböző üzleti folyamatokat megismerni és üzleti problémákat megoldani, csatlakozz hozzánk Account managerként.

Magadra ismersz?

Szeretnéd inspirálni és motiválni ügyfeleinket, hogy támogasd őket a MiniCRM rendszer sikeres bevezetésében és eredményes használatában?

Szeretnél különböző ügyfelekkel beszélni? Jó hallgatóság vagy, aki jó kérdéseket tud feltenni?

Nem tartasz attól, hogy kezeld az előfizetések megújítását, a nagyobb csomagokra való váltást és további funkciók értékesítését?

Mit nem fogsz csinálni?

Ügyfélszerzés. A felelősséged onnantól kezdődik, miután az érdeklődő a MiniCRM ügyfelévé válik, tehát nem kell eladnod a terméket, erre van egy külön részlegünk.

Helpdesk. Van külön Helpdesk csapatunk.

Az ügyfél helyett dolgozni. Az ügyféllel együtt építjük a rendszert.

Szoftverfejlesztés. Minden, ami a munkádhoz szükséges elvégezhető a felhasználói felületen. A többi a fejlesztőink dolga. :)

A munkanapodat utazással tölteni. Nem számít, hogy van-e jogosítványod, mivel a konzultációk online zajlanak.

Munkavégzés

40 óra / hét munkaidő

Iroda, vagy home office: te döntöd el.

Bringabarát munkahely

Bringatároló a teremgarázsban, zuhanyzó az irodaházban.

Itt van az irodánk:

Ilyen projektek várnak rád

Segíteni fogod ügyfeleinket, hogy minél hamarabb el tudják kezdeni a munkát a MiniCRM rendszerükben.

Rendszeresen tartod majd a kapcsolatot ügyfeleinkkel stratégiai meetingek, valamint rövidebb utánkövető hívások során és segíted őket a rendszerük kialakításában.

Miután megtörtént a rendszer bevezetése, segítesz ügyfeleinknek a célra fókuszálni és közbelépsz, ha elveszne a fókusz.

Foglalkozni fogsz az előfizetésekkel kapcsolatos kérésekkel, kedvezményekkel, előfizetések megújításával, nagyobb csomagok értékesítésével, előfizetések lemondásának kezelésével.

Szorosan együtt fogsz működni több csapattal is (beleértve a training, a helpdesk és a termékfejlesztési részlegeket is) az ügyfélélmény javításának érdekében.

Szerethető munkahely

80 fős csapatunk már elég nagy, hogy álmainkat megvalósítsunk. És még elég kicsi ahhoz, hogy megmaradjon a családias, támogató és nyitott légkör.

Mi jó a csapatban?

"Szeretem a csapat hangulatát és a kollégák személyiségét. Mindig segítjük egymást, hogy megtaláljuk a legjobb megoldásokat az ügyfeleink számára. :)"

"Nagyszerű csapatunk van, mindenki tehetséges, motivált és vicces - ennél jobb kollégákat nem is kívánhatnék. Miközben keményen dolgozunk, mindig jut idő egy baráti beszélgetésre"

"Minden nap fogsz új dolgokat tanulni, és mindig meg fogod kapni a támogatást a kollégáktól. Az új ötletek elmondására is mindig van idő és tér és minden ötletet meghallgatnak. Nincs rossz kérdés."

Miért jó munkahely a MiniCRM?

"A technológia van előtérben, mivel IT cég vagyunk, emellett ügyfélközpontúak is vagyunk, mivel a termékünk előfizetés alapú és többféle szolgáltatást is nyújt az ügyfelek számára. Ezen kívül a cég nagyon munkavállaló-barát, mivel nekünk vannak a legjobb kollégáink, egy kitűnő HR csapat dolgozik a jóllétünkért, és még az irodánk is kutyabarát!"

"Minden nagyon szervezett, a vezetés haladó szemléletű és valóban támogató mindannyiunkkal. Összességében a MiniCRM egy remek munkahely barátságos hangulattal és fantasztikus csapatokkal."

Ajánlatunk

Átlagosan elérhető jövedelem havonta: bruttó 420 000 - 460 000 Ft

Az alapbéren felül teljesítményarányos mozgóbér is elérhető.

A fix bér a Mastery rendszer szerint emelkedik.

Egészségügyi biztosítás

Extra szabadság a belső szabályzatunk alapján

Minőségi eszközök (Macbook, okostelefon)

Iroda vagy home office - te döntesz