Értékesítő (B2B, Online, Szoftver)

Mi a MiniCRM-nél már több, mint 10 éve azon dolgozunk, hogy a MiniCRM rendszer által segítsünk ügyfeleinknek hosszú távon sikeres vállalkozásokat építeni. Idén felkerültünk a Deloitte Fast 500-as listájára, az EMEA régióban a harmadik leggyorsabban növekvő magyar technológiai cégként, valamint a Dreamjobs “Szerethető Munkahelyek” díját is megkaptuk. Az a küldetésünk, hogy innovatív, jól kidolgozott termékeket készítsünk, amelyekkel a vállalkozások képesek több ügyfelet kiszolgálni. Már túl vagyunk azon a szakaszon, ahol a legtöbb cég elvérzik és számos sikersztori van a hátunk mögött. Több, mint 1704 cég használja a termékünket, csapatunk létszáma pedig hamarosan eléri a 60 főt. Fő értékeink a folyamatos fejlődés, őszinteség, nyitottság, tisztesség, öntudatosság, és az hajt minket előre, hogy szeretjük, amit csinálunk és hiszünk is benne.

Óriási a pörgés, folyamatosan új és kihívásokkal teli célokat tűzünk ki magunk elé, amelyek eléréséhez most egy értékesítő kollégát keresünk a magyarországi csapatunkba.

Jelentkezz most!

Mi lesz a feladatod Értékesítőként?

  • Segíteni az érdeklődőket. Légy az iránytű az értékesítési folyamatunkhoz, ahol sikeres cégvezetőknek, vállalkozóknak és döntéshozóknak segítesz felelős döntést hozni a MiniCRM bevezetésével kapcsolatban.
  • Üzleti problémákat azonosítani. Feladatod lesz a piacról beérkező, tesztrendszert igénylő vagy árajánlatot kérő érdeklődők üzleti problémáit, kihívásait és igényeit különböző módszertanok és kérdezéstechnikák alkalmazásával azonosítani annak érdekében, hogy azt követően a létező legjobb megoldást tudd prezentálni a MiniCRM-ben.
  • Értékesítés és tanácsadás. Miután azonosítottad az üzleti problémákat és célokat, online képernyőmegosztással prezentálva fogod bemutatni a megoldást a MiniCRM-ben, mellyel az ügyfeleink hatékonyabbak, eredményesebbek és kiemelkedőek lesznek a piacon. A rendszer hagyományos értékesítésén túl tanácsot is adunk abban, miként működhetnek jobban és hogyan érhetnek el nagyobb bevételt!
  • Adminisztráció. Az értékesítő rémálma. Jó hír: nem papírok és nem öntapadós cetlik, de még csak nem is szanaszét képletezett Excel táblázatok sokasága áll majd rendelkezésedre. Egy egységes, bárhonnan elérhető ügyfélkezelő rendszert használunk, amit éppenséggel pont MiniCRM-nek hívnak! Kevesebb, mint 1 hónap és el sem tudod majd képzelni, hogy ezt miért csináltad valaha is másképp! :)
  • Hatékonyan együttműködni a többi csapattal. Az értékesítés központi szerepet játszik a szervezetben, így szorosan összekapcsolódik több csapattal is. Éppen ezért rendkívül fontos lesz, hogy jó kapcsolatot ápolj az onboarding csapattal (akiknek átadod a behozott ügyfeleket, hogy ők segítsék a rendszer bevezetését), a sales support csapattal (akik első körben minősítik az érdeklődőinket és továbbadják neked értékesítésre) és a marketing csapattal is (akik számítanak az értékes visszajelzéseidre, hogy beépítsék azokat a futó hirdetéseinkbe, kampányainkba).

Mit nem fogsz csinálni:

  • Hideghívásokat intézni.
  • Vásárolt adatbázisokat vagy előző munkahelyről mentett Excel táblázatot darálni.
  • Heti riportokat írni péntek esténként.
  • Heti/havi zárás előtt pár nappal feszülten azon tanakodni, vajon minden ajánlatot utánkövettél-e.

Van egy helyünk neked az egyik legjobb magyar KKV-nál, ha tetszik a feladat és magadra ismersz az alábbiakban:

  • Szenvedélyes. Függetlenül attól éppen mit csinálsz, tedd azt mindig szenvedéllyel! Semmi sem olyan fontos, mint az, hogy szenvedélyes légy a munkádban. Minden mást megtanítunk!
  • Pozitív attitűddel rendelkezik. Amikor nehéz szituációban találod magad, azt kihívásként fogod fel. Amikor problémákba ütközöl, megoldásokban gondolkozol.
  • Kitartás, leleményesség és alaposság jellemzi. Ez a munka hatékonyságot igényel amit kemény munkával, szívóssággal és összpontosítással érhetsz el úgy, hogy közben a felületesség nem opció számodra!
  • Ért a technológiához. Amikor épp nincs járvány, akkor is online megoldások segítségével tartjuk érdeklődőinkkel a kapcsolatot, szóval jó, ha érdeklődsz a technológia iránt és a Google Apps vagy képernyőmegosztás használata nem atomfizika számodra.
  • Eredmények és tudásvágy hajtja. Képes felismerni, hogy mik azok a területek amik további odafigyelést és fejlesztést igényelnek, de tudatosan alkalmazza azokat is, melyeknek már mesterévé vált. Kifogások keresése helyett felelősséget vállal. Tárt karokkal fogadja az új ötleteket és szomjazza a tudást.
  • Having a solid language knowledge in English. Seriously. You’ll work in a company where although the daily communication is in Hungarian, when we gather on bigger meetings, trainings the common language is English. We also have most of our materials written in English. If you had no problem understanding this and you are not afraid to express yourself verbally either, you'll be alright! :)
  • Van már tapasztalata online/telefonos salesben. Ez a pozíció tökéletes választás számodra ha 1-3 év tapasztalatod van online/telefonos értékesítésben. Ugyanakkor ha több mint 6-8 éve értékesítesz, vagy kizárólag személyes, területi értékesítést végeztél eddig akkor ez a pozíció nem lesz számodra ideális.

Mi a termék?

A MiniCRM egy felhő alapú rendszer, amely megoldást szolgáltat sikeres magyar és külföldi cégek számára. Segítünk egy rendszerbe gyűjteni az új online/offline érdeklődőket, finomhangolni az értékesítési folyamatokat, csökkenteni a napi adminisztrációs terheket automatizált feladat kiosztással és maximalizálni az ügyfélkezelés színvonalát.

Mi vár Rád a MiniCRM-nél?

  • Magas etikai színvonal. A cégben vannak közösen megfogalmazott és elfogadott értékek, amiből nem engedünk: tisztesség, becsületesség, őszinteség, öntudatosság, példa általi vezetés és pozitív gondolkodás.
  • Fiatalos csapat vagyunk, szeretünk inspiráló munkakörnyezetben dolgozni.
  • A siker nem szerencse kérdése, ezért kiemelten figyelünk a szakmai és személyes fejlődésre.
  • Az eredményeket és kiemelkedő teljesítményt elismerjük, megünnepeljük. Nem bánjuk, ha gyakran kell pezsgőt bontani ;)
  • Adunk a véleményedre. Egyéni ötleteidet, kezdeményezéseidet értékeljük, a HR csapatunk heti szinten foglalkozik a kollégák visszajelzéseivel.
  • Piacképes fizetés. A kérdés nem az, hogy mennyit fizetünk, hanem az, hogy mennyit szeretnél dolgozni.
  • A munkavégzéshez almás eszközöket biztosítunk.
  • Iroda Budapest szívében. A Madách Trade Center-ben vagyunk, ami könnyen megközelíthető tömegközlekedéssel, ha pedig biciklivel jársz, nyugodtan használhatod az irodaház tárolóját és még le is tusolhatsz, miután megérkeztél. Szerencsére még ahhoz sem kell messze mennünk, hogy együnk egy jót vagy megigyunk egy sört munka után.
  • Ha van kutyusod, mindennap hozhatod magaddal, ha nincs, akkor megsimogathatod a kollégádét :)
  • Egy szuper HR csapat, akik sokat tesznek azért, hogy elégedettek legyünk a munkahelyünkkel: jó kávé, gyümölcs napok, céges könyvtár, csapatépítők, közösségi események és ki tudja mi lesz még ;)
  • A COVID helyzetre való tekintettel, nálunk 2021. tavaszáig a home office a javasolt munkavégzési forma.

Jelentkezz!

Nézd meg weboldalunkat és termékünket! Ha tetszik, amit látsz, küldd el nekünk az önéletrajzodat.

Jelentkezz most!

Mindenkinek válaszolunk!

Maximum: 10MB

Megosztanád?

A kiválasztás folyamata

Beérkezik a CV-d a MiniCRM-be
Felkeresünk egy rövid telefonos beszélgetés erejéig
A leendő szakmai vezető(i)ddel találkozol
Kötetlen beszélgetés a leendő csapatoddal
Megegyezés, ajánlat

Itt van az irodánk

Képek a XYZ csapat életéből