BELÉPÉS

Help team leader

A MiniCRM-mel adott egy már jól működő és ismert termék, amit szeretnek a felhasználók és a szakma is. Deutsche Telekom Wall-of-Business versenyének regionális győztese, Marketing Fesztivál legjobb termék díjas, IT-Business TOP10 helyezett cég és nem mellesleg sok ezer felhasználó napi munkaállomása!

És az utóbbin van a hangsúly. Kit érdekelnek a díjak, ha a kedves felhasználó nem boldog, vagy a pokolba kíván minket mindennap.

Az a helyzet, hogy a MiniCRM-et 1000 cég 6000 felhasználója használja nap mint nap, tehát egyáltalán nem mindegy, hogyan élik meg a szoftverrel történő “együttlétet”. Mi hiszünk az ügyfélélményben és szeretnénk, hogy ügyfeleink azt érezzék, hogy a MiniCRM tényleg megéri a pénzüket. Ha itt te is bólogatsz, lehet, te vagy a mi emberünk, szóval légyszi olvass tovább.

Mi lesz a feladatod Help team leaderként?

  • Fogd össze Help Teamet. 3 helpdeskes kolléga fog a szárnyaid alá tartozni.
  • Folyamatosan oktatni. Tarts a csapatnak kommunikációs tréningeket és adj nekik konstruktív feedbacket a kommunikációs technikákra.
  • Küzdj az ügyfelek elégedettségéért. Dolgozz azért, hogy minden ügyfél a legjobb kiszolgálást kapja. Ezt nagyon komolyan vesszük, szeretnénk mi lenni az üdítő kivétel, akikhez jó fordulni segítségért.
  • Megoldás centrikus csapatot építeni. Légy arról híres, hogy a te csapatod nem lezárja, hanem megoldja a problémát.
  • Tervezni, fejleszteni, visszamérni. Lehet van tökéletes Help csapat, a miénk még nem az. Dolgozni kell rajta, nem üzemeltetni. Összegyűjtöttünk számos ötletet, folytasd a megvalósításukat és gondolkozz azon, mit lehet még fejleszteni.
  • Vezéreljenek a számok. “Faith is good, control is better..”
  • Adminisztrálni a dolgaid. Ilyen is van. De ne aggódj, van egy jó CRM rendszerünk.

És a legfontosabb:

  • Nem beérni az elfogadhatóval. Az már rég megvan, már nem arra hajtunk ;)

Az ideális jelölt ismérvei

  • Tapasztalt. Szeretnénk ha elképzelést és tudást hoznál a cégbe. Mutasd meg nekünk, hogy lehet ezt jobban csinálni.
  • Jó people manager. Foglalkozz “lélekprojektekkel”, segíts a csapatodnak szakmailag és emberileg is fejlődni.
  • Megkérdezi első interjún, hogy mik lesznek a KPI-ok. A számok makacs dolgok, és ez mindenképp szimpatikus lenne.
  • Nem csak kérdezi, megmondja, hogy szerinte mik legyenek a KPI-ok. Wow, this is the beginning of a beautiful friendship.
  • Túl van már az elsőn. Építettél már fel csapatot akik elhitték, hogy sikerülni fog nekik a lehetetlen és a végén hozták a kétszeresét.
  • Van amiben nem kompromisszumképes. És ez az ügyfélelégedettség. Ha a legjobb akarsz lenni a SaaS piacon, akkor nincs mese...
  • Tudja mi az a CRM. Nem árt, sőt használ.
  • B2B & KKV tapasztalat. Ha azon belül szoftver és még esetleg a termék is hasonló mint a miénk, az zseniális.
  • Motivált. Nem üzemeltetni kell, hanem fejleszteni.
  • Mindig ügyfélként gondolkodik. Képviseld őket, érződjön az egész csapaton, hogy értük vagytok, nem ellenük.

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetést. Azt hiszem, így szokták mondani. Szeresd csinálni, amit csinálsz és még fizetünk is érte.
  • Kibontakozási lehetőséget. Nálunk minden adott lesz ahhoz, hogy az ország egyik legjobb online marketingesévé gyúrd fel magad néhány év alatt.
  • Jó csapatot. Én jófej vagyok eléggé, de a többiek is elmennek.... De én vagyok a legjobb fej.
  • Kiszámítható környezetet. Lassan 10 éve csináljuk, nem holnap lesz vége.

Munkavégzés helye

Budapest szívében (Madách Trade Center, a Gozsdu Udvarban a Deák tértől 3 perc séta)

Jelentkezz

Nézd meg weboldalunkat és termékünket! Ha tetszik, amit látsz, küldd el önéletrajzodat erre az email címre:

cv@minicrm.hu