IT helpdesk munkatárs (Level2)

Van már tapasztalatod hasonló pozícióban, szívesen megismernéd a MiniCRM-et és támogatnád vállalati ügyfeleinket? Építsd nálunk a karriered!

Jelentkezz most!

Szakmai ismeretek

Technikai affinitás

Min. 2 év IT support vagy egyéb releváns IT tapasztalat

Programozói ismeretek (API/ XML/Javascript/ Webhook)

Írásbeli és szóbeli kommunikáció

Angol nyelvtudás

The MiniCRM Way

I enjoy the day, I experiment, I aim to have a positive impact on the world and I keep learning. I do the right thing. The right way. With the right people.

Kutyabarát munkahely

Hangulatkép

A siker nem szerencse kérdése

Kiemelten figyelünk a szakmai és személyes fejlődésre. Belső tréningek a legújabb trendek és bevált technikák alapján; egyéni és csapat kihívások; coaching.

Miért jó itt dolgozni?

"Mert nálunk nem csak kamu a "támogató csapat, versenyképes bérezés, jófej kollégák" szöveg, hanem felvesznek, betanulsz és meglátod, hogy tényleg így van!"

"Mindig izgalmas kihívásokkal nézhet szembe az ember, melyek megoldásában a csapat, a vezetőség mindig segítő kezet nyújt.”

"Jó csapat, korrekt vezetőség, kreatív HR, rugalmas munkavégzés (home office) és fiatalos légkör jófej kollégákkal."

Mi a jó a csapatban?

“Számíthatunk egymásra és nagyon sokat kommunikálunk egymással, hogy gyorsan meg tudjuk oldani az ügyfelek problémáit. Csapat vagyunk, a szó szoros értelmében és büszke vagyok, hogy a csapat tagja lehetek.”

“Baráti hangulat, gördülékeny folyamatok és az ahogyan egymást támogatjuk és elégedetté tesszük az ügyfeleket. Majdnem az egész napot együtt töltjük - a távolság ellenére is - és miközben elvégezzük a munkát, jól is érezzük magunkat”

“A csapatban a csapattagok a legjobbak. Szórakoztatóak vagyunk és mindig megnevettetjük egymást. Emellett komolyan figyelünk a munkára is és meg tudunk oldani bármilyen problémát. Támogatjuk egymást, másokat a cégből és az ügyfeleinket is.”

Miben más a MiniCRM?

"Transzparensen, szervezetten működünk. Célorientált, tudja honnan indult, hol tart jelenleg és hova szeretne elérni."

"Képesek vagyunk reagálni egy problémára, mielőtt az bekövetkezne. Mi irányítunk, és nem minket irányítanak."

"Az, hogy folyamatosan van lehetőségem fejlődni és fejlődők is."

Szerethető termék

BIX - Legjobb ügyfélélmény Díj 2020.

Tulajdonságok

  • Jó problémamegoldó
  • Empatikus
  • Alapos
  • Precíz
  • Pontos
  • Gyorsan tanul
  • Betartja a határidőket

Termék bemutatása

A MiniCRM 2009 óta létező felhő alapú eszköz agilis cégvezetőknek. Gyorsan bevezethető és megfizethető termék, ezért ma már több mint 1800 Magyar és Román kisvállalat használja.

Állás leírása

Level 2 szintű IT helpdesk pozícióba keresünk új kollégát csapatunkba, aki telefonon és e-mailben segít megoldani ügyfeleink MiniCRM használattal kapcsolatos kérdéseit, technikai problémáit.

Magadra ismersz?

Szereztél már tapasztalatot IT supportban és nyitott vagy a szakmai fejlődésre (IT helpdesk Level 3)?

Szereted a kihívást jelentő logikai feladatokat, fejtörőket és nem ijedsz meg, ha valakit fel kell hívni telefonon?

Valóban szeretnél segíteni vállalati ügyfeleinknek és nem csak lezárni szeretnéd az adott ügyet?

A romániai csapat

Rugalmas munkavégzés

40 óra / hét munkaidő

Iroda, vagy home office: te döntöd el.

Itt van az irodánk

Bringabarát munkahely

Bringatároló a teremgarázsban, zuhanyzó az irodaházban.

Ilyen feladatok várnak rád

Vállalati ügyfeleink támogatása magyar és angol nyelven technikai és általános témakörökben.

  • Gyakori technikai kérdések: hogyan tud belépni a rendszerbe; hogyan tud adatlapokat hozzáadni és szerkeszteni; hogyan szűrjön a rendszerben található adatokra; milyen mezőket tud hozzáadni; integrációs lehetőségek, webes űrlapokkal (CSS) - HTML sablonok/ kóddal kapcsolatos kérdések.
  • Gyakori általános, előfizetéshez kapcsolódó kérdések: számla fizetéshez kapcsolódó kérdések; előfizetési csomag tartalma.

Ügyfeleinknek elsősorban emailben, de telefonon is segítesz majd a problémáik megoldásában.

Felhasználói segédleteink folyamatos frissítésében és bővítésében is nagy szereped lesz.

Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 9.00 és 17.00 között elérhető. Nálunk nincs esti műszak és hétvégén sem kell dolgoznod!

  • MiniCRM
  • Google Workspace
  • Wordpress

Szerethető Munkahely

80 fős csapatunk már elég nagy, hogy álmainkat megvalósítsunk. És még elég kicsi ahhoz, hogy megmaradjon a családias, támogató és nyitott légkör.

Mi a jó a csapatban?

“Számíthatunk egymásra és nagyon sokat kommunikálunk egymással, hogy gyorsan meg tudjuk oldani az ügyfelek problémáit. Csapat vagyunk, a szó szoros értelmében és büszke vagyok, hogy a csapat tagja lehetek.”

“Baráti hangulat, gördülékeny folyamatok és az ahogyan egymást támogatjuk és elégedetté tesszük az ügyfeleket. Majdnem az egész napot együtt töltjük - a távolság ellenére is - és miközben elvégezzük a munkát, jól is érezzük magunkat”

“A csapatban a csapattagok a legjobbak. Szórakoztatóak vagyunk és mindig megnevettetjük egymást. Emellett komolyan figyelünk a munkára is és meg tudunk oldani bármilyen problémát. Támogatjuk egymást, másokat a cégből és az ügyfeleinket is.”

Miben más a MiniCRM?

"Transzparensen, szervezetten működünk. Célorientált, tudja honnan indult, hol tart jelenleg és hova szeretne elérni."

"Képesek vagyunk reagálni egy problémára, mielőtt az bekövetkezne. Mi irányítunk, és nem minket irányítanak."

"Az, hogy folyamatosan van lehetőségem fejlődni és fejlődők is."

Miért jó munkahely a MiniCRM?

Nincs multi légkör, mindenki számít, nemcsak egy vagy a sok közül. Értékelik a munkádat és dicsérnek, ha leteszel valamit az asztalra! Meghallgatják a véleményed, sőt…

Rendkívül agilis működésű szervezet, ami a külső változásokra gyorsan reagál.

Ajánlatunk

440 000 - 500 000 Ft bruttó / hó (tapasztalatfüggő). A bér a Mastery rendszer szerint emelkedik.

Egészségügyi biztosítás

Extra szabadság a belső szabályzatunk alapján

Minőségi eszközök (Macbook, okostelefon)