The MiniCRM Way
I enjoy the day, I experiment, I aim to have a positive impact on the world and I keep learning. I do the right thing. The right way. With the right people.
Van már tapasztalatod hasonló pozícióban, szívesen megismernéd a MiniCRM-et és támogatnád vállalati ügyfeleinket? Építsd nálunk a karriered!
Jelentkezz most!Szakmai ismeretek
Technikai affinitás
Min. 2 év IT support tapasztalat
Írásbeli és szóbeli kommunikáció
Angol nyelvtudás
Nagyon örülünk, ha…
Rendelkezel alapszintű programozói ismeretekkel (API/ XML/ Javascript/ Webhook)
I enjoy the day, I experiment, I aim to have a positive impact on the world and I keep learning. I do the right thing. The right way. With the right people.
Kutyabarát munkahely
Hangulatkép
Kiemelten figyelünk a szakmai és személyes fejlődésre. Belső tréningek a legújabb trendek és bevált technikák alapján; egyéni és csapat kihívások; coaching.
Miért jó itt dolgozni?
"Mert nálunk nem csak kamu a "támogató csapat, versenyképes bérezés, jófej kollégák" szöveg, hanem felvesznek, betanulsz és meglátod, hogy tényleg így van!"
"Mindig izgalmas kihívásokkal nézhet szembe az ember, melyek megoldásában a csapat, a vezetőség mindig segítő kezet nyújt.”
"Jó csapat, korrekt vezetőség, kreatív HR, rugalmas munkavégzés (home office) és fiatalos légkör jófej kollégákkal."
Mi a jó a csapatban?
“Számíthatunk egymásra és nagyon sokat kommunikálunk egymással, hogy gyorsan meg tudjuk oldani az ügyfelek problémáit. Csapat vagyunk, a szó szoros értelmében és büszke vagyok, hogy a csapat tagja lehetek.”
“Baráti hangulat, gördülékeny folyamatok és az ahogyan egymást támogatjuk és elégedetté tesszük az ügyfeleket. Majdnem az egész napot együtt töltjük - a távolság ellenére is - és miközben elvégezzük a munkát, jól is érezzük magunkat”
“A csapatban a csapattagok a legjobbak. Szórakoztatóak vagyunk és mindig megnevettetjük egymást. Emellett komolyan figyelünk a munkára is és meg tudunk oldani bármilyen problémát. Támogatjuk egymást, másokat a cégből és az ügyfeleinket is.”
Miben más a MiniCRM?
"Transzparensen, szervezetten működünk. Célorientált, tudja honnan indult, hol tart jelenleg és hova szeretne elérni."
"Képesek vagyunk reagálni egy problémára, mielőtt az bekövetkezne. Mi irányítunk, és nem minket irányítanak."
"Az, hogy folyamatosan van lehetőségem fejlődni és fejlődők is."
BIX - Legjobb ügyfélélmény Díj 2020.
Tulajdonságok
Termék bemutatása
A MiniCRM 2009 óta létező felhő alapú eszköz agilis cégvezetőknek. Gyorsan bevezethető és megfizethető termék, ezért ma már több mint 2000 Magyar és Román kisvállalat használja.
Állás leírása
Level 2 szintű IT helpdesk pozícióba keresünk új kollégát csapatunkba, aki telefonon és e-mailben segít megoldani ügyfeleink MiniCRM használattal kapcsolatos kérdéseit, technikai problémáit.
Magadra ismersz?
Szereztél már tapasztalatot IT supportban és nyitott vagy a szakmai fejlődésre (IT helpdesk Level 3)?
Szereted a kihívást jelentő logikai feladatokat, fejtörőket és nem ijedsz meg, ha valakit fel kell hívni telefonon?
Valóban szeretnél segíteni vállalati ügyfeleinknek és nem csak lezárni szeretnéd az adott ügyet?
Mi a jó a csapatban?
“Számíthatunk egymásra és nagyon sokat kommunikálunk egymással, hogy gyorsan meg tudjuk oldani az ügyfelek problémáit. Csapat vagyunk, a szó szoros értelmében és büszke vagyok, hogy a csapat tagja lehetek.”
“Baráti hangulat, gördülékeny folyamatok és az ahogyan egymást támogatjuk és elégedetté tesszük az ügyfeleket. Majdnem az egész napot együtt töltjük - a távolság ellenére is - és miközben elvégezzük a munkát, jól is érezzük magunkat”
“A csapatban a csapattagok a legjobbak. Szórakoztatóak vagyunk és mindig megnevettetjük egymást. Emellett komolyan figyelünk a munkára is és meg tudunk oldani bármilyen problémát. Támogatjuk egymást, másokat a cégből és az ügyfeleinket is.”
Rugalmas munkavégzés
40 óra / hét munkaidő
Iroda, vagy home office: te döntöd el
Itt van az irodánk
Bringabarát munkahely
A teremgarázsban lévő tárolóban biztonságban lesz a bringád.
Ilyen feladatok várnak rád
Vállalati ügyfeleink támogatása elsősorban magyar, néhány esetben angol nyelven technikai és általános témakörökben.
Ügyfeleinknek elsősorban emailben, de telefonon is segítesz majd a problémáik megoldásában.
Felhasználói segédleteink folyamatos frissítésében és bővítésében is nagy szereped lesz.
Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 9.00 és 17.00 között elérhető. Nálunk nincs esti műszak és hétvégén sem kell dolgoznod!
Szerethető Munkahely
90 fős csapatunk már elég nagy, hogy álmainkat megvalósítsunk. És még elég kicsi ahhoz, hogy megmaradjon a családias, támogató és nyitott légkör.
Ajánlatunk
515 000 - 585 000 Ft bruttó / hó (tapasztalatfüggő). A bér a Mastery rendszer szerint emelkedik.
Egészségügyi biztosítás
Extra szabadság a belső szabályzatunk alapján
Minőségi eszközök (Macbook, okostelefon)
Miben más a MiniCRM?
"Transzparensen, szervezetten működünk. Célorientált, tudja honnan indult, hol tart jelenleg és hova szeretne elérni."
"Képesek vagyunk reagálni egy problémára, mielőtt az bekövetkezne. Mi irányítunk, és nem minket irányítanak."
"Az, hogy folyamatosan van lehetőségem fejlődni és fejlődők is."
Miért jó munkahely a MiniCRM?
Nincs multi légkör, mindenki számít, nemcsak egy vagy a sok közül. Értékelik a munkádat és dicsérnek, ha leteszel valamit az asztalra! Meghallgatják a véleményed, sőt…
Rendkívül agilis működésű szervezet, ami a külső változásokra gyorsan reagál.