IT Tanácsadó (CRM)

Otthonosan mozogsz az IT világában és szívesen dolgoznál komplex technikai igények megvalósításán? Csatlakozz hozzánk és támogasd felhasználóink folyamatait technikai oldalról!

Jelentkezz most!

Szakmai ismeretek

1-2 éves releváns (pl. Business Analyst / IT helpdesk / szoftver bevezetési tanácsadó) tapasztalat

Excel ismeret / adatbázis kezelés

Erős IT affinitás, érdeklődés

Angol kommunikáció

The MiniCRM Way

I enjoy the day, I experiment, I aim to have a positive impact on the world and I keep learning. I do the right thing. The right way. With the right people.

Kutyabarát munkahely

Hangulatkép

A siker nem szerencse kérdése

Kiemelten figyelünk a szakmai és személyes fejlődésre. Belső tréningek a legújabb trendek és bevált technikák alapján; egyéni és csapat kihívások; coaching.

Miért jó nálunk dolgozni?

"Szeretem, hogy ilyen sokféle emberrel dolgozhatok együtt és ilyen közel lehetek azokhoz, akik inspirálják a fejlesztéseinket: a cégekhez, és vállalkozókhoz akik tökéletesíteni szeretnék vállalkozásaikat."

"Én dönthetem el, hogy otthonról dolgozok, vagy bemegyek a gyönyörű belvárosi budapesti irodánkba, ahova még a kutyámat is magammal vihetem.”

Mi jó a csapatban?

"Szeretem a csapat hangulatát és a kollégák személyiségét. Mindig segítjük egymást, hogy megtaláljuk a legjobb megoldásokat az ügyfeleink számára. :)"

"Nagyszerű csapatunk van, mindenki tehetséges, motivált és vicces - ennél jobb kollégákat nem is kívánhatnék. Miközben keményen dolgozunk, mindig jut idő egy baráti beszélgetésre"

"Minden nap fogsz új dolgokat tanulni, és mindig meg fogod kapni a támogatást a kollégáktól. Az új ötletek elmondására is mindig van idő és tér és minden ötletet meghallgatnak. Nincs rossz kérdés."

Szerethető termék

BIX - Legjobb ügyfélélmény Díj 2020.

Tulajdonságok

  • Csapatjátékos
  • Ügyfélközpontú
  • Jól kommunikál
  • Jó problémamegoldó
  • Képes rendszerben gondolkozni

Termék bemutatása

A MiniCRM 2009 óta létező felhő alapú eszköz agilis cégvezetőknek. Gyorsan bevezethető és megfizethető termék, ezért ma már több mint 1700 Magyar és Román kisvállalat használja.

Állás leírása

Nagyon fontosnak tartjuk, hogy ügyfeleink minél inkább ki tudják aknázni a MiniCRM rendszer által nyújtott lehetőségeket. A Customer Success részlegünk feladata az, hogy a rendszer bevezetésének folyamatát minél gördülékenyebbé tegyék, ehhez a csapathoz fogsz Te is csatlakozni. IT Tanácsadóként komplex technikai igényeket fogsz majd megvalósítani.

Magadra ismersz?

Mindig is érdekelt az IT világa? Szívesen foglalkozol riportok gyártásával és kiértékelésével, és úgy érzed még az Excel sem tud kifogni rajtad?

Fontos számodra a precizitás és határidőket is mindig betartod?

Nem félsz kérdéseket feltenni annak érdekében, hogy minél jobban megértsd az ügyfelek igényeit és problémáit?

Munkád során a problémamegoldásra fókuszálsz és szeretsz valódi megoldásokat nyújtani?

Nagyon örülünk, ha

alapszintű programozói ismereteid (HTML, CSS, JavaScript) vannak

üzleti tudással rendelkezel

Munkavégzés

40 óra / hét munkaidő

Iroda, vagy home office: te döntöd el.

Bringabarát munkahely

Bringatároló a teremgarázsban, zuhanyzó az irodaházban.

Itt van az irodánk:

Ilyen projektek várnak rád

Az új ügyfelekkel történő onboarding folyamat technikai támogatása.

Meglévő ügyfelekkel történő re-onboarding folyamat technikai támogatása.

A MiniCRM rendszer testreszabása az onboarding folyamat során.

Komplex technikai igények megvalósítása (pl. MiniCRM testreszabása, automatizációk létrehozása, egyedi Excel alapú riportok elkészítése).

Az Account Manager által értékesített tanácsadói szolgáltatás keretén belül az ügyfél technikai igényének körültekintő megvalósítása a határidők betartásával.

Account Manager kollégák munkájának technikai támogatása.

Szerethető munkahely

80 fős csapatunk már elég nagy, hogy álmainkat megvalósítsunk. És még elég kicsi ahhoz, hogy megmaradjon a családias, támogató és nyitott légkör.

Mi jó a csapatban?

"Szeretem a csapat hangulatát és a kollégák személyiségét. Mindig segítjük egymást, hogy megtaláljuk a legjobb megoldásokat az ügyfeleink számára. :)"

"Nagyszerű csapatunk van, mindenki tehetséges, motivált és vicces - ennél jobb kollégákat nem is kívánhatnék. Miközben keményen dolgozunk, mindig jut idő egy baráti beszélgetésre"

"Minden nap fogsz új dolgokat tanulni, és mindig meg fogod kapni a támogatást a kollégáktól. Az új ötletek elmondására is mindig van idő és tér és minden ötletet meghallgatnak. Nincs rossz kérdés."

Miért jó munkahely a MiniCRM?

"A technológia van előtérben, mivel IT cég vagyunk, emellett ügyfélközpontúak is vagyunk, mivel a termékünk előfizetés alapú és többféle szolgáltatást is nyújt az ügyfelek számára. Ezen kívül a cég nagyon munkavállaló-barát, mivel nekünk vannak a legjobb kollégáink, egy kitűnő HR csapat dolgozik a jóllétünkért, és még az irodánk is kutyabarát!"

"Minden nagyon szervezett, a vezetés haladó szemléletű és valóban támogató mindannyiunkkal. Összességében a MiniCRM egy remek munkahely barátságos hangulattal és fantasztikus csapatokkal."

Ajánlatunk

420 000 - 460 000 Ft bruttó / hó

Az alapbéren felül teljesítményarányos mozgóbér is elérhető.

A fix bér a Mastery rendszer szerint emelkedik.

Egészségbiztosítás

Extra szabadság a belső szabályzatunk alapján

Minőségi eszközök (Macbook, okostelefon)