BELÉPÉS

Vezető Marketinges

Tudom, mit érzel. Egy újabb álláshirdetés, ahol leírják, hogy van egy szuper csapat, ahonnan már csak te hiányzol, akikkel együtt megváltjátok a világot és amúgy is sör-csocsó-örök élet stb, stb...

De mitől lesz ez más, mint a többi? Honnan tudhatod, hogy ez az, amit keresel? Legyen mondjuk attól más, hogy hagyjuk a mellébeszélést és konkrétan leírom, mi a helyzet..

Vezető Marketingest keresünk (nem pedig marketing vezetőt) egy jelenleg 3 fős csapat élére. Gyere gyorsan, ha a következő embereket már te akarod felvenni :). A névjegykártyádra szívesen ráírjuk, amit akarsz, ne ezen múljon.

Kik vagyunk?

A MiniCRM-mel adott egy 10 éves, jelenleg kb. 60 fős startup és egy ugyanezen a néven futó, már jól működő és ismert termék, amit szeretnek a felhasználók és a szakma is. Nyertünk Deutsche Telekom Wall-of-Business versenyt, Marketing Fesztivál legjobb termék díjat, de tegyük szívünkre a kezünket, igazából tök mindegy. A lényeg annyi, hogy valami olyanon dolgozunk már lassan 10 éve, ami nem csak egy álom, hanem “kézzelfogható” valóság. Nem most álmodunk meg épp valamit, ami vagy bejön vagy nem, hanem ez bejött. Valódi termék, sok-sok ezer valódi felhasználóval, valódi tervekkel és problémákkal.

Mi lesz a feladatod Vezető marketingesként?

  • Hogy Vezető marketinges legyél, és ne marketingvezető. Nem három árajánlat közül kell a legjobbat kiválasztanod, hanem tapasztalatod és szaktudásod segítségével vezetni a csapatod megvalósításban.
  • Marketing stratégia megértése és kivitelezése. Jó hír, hogy van stratégiánk, még jobb hír hogy érdekel minket hogy mi a véleményed róla. Mondd el mit csinálnál másképp, győzz meg minket hogy miért, és aztán vágjunk bele abba amit mindnyájan jónak gondolunk.
  • Kampányok építése, ami az awareness ladder TETEJÉRŐL módszeresen konvertálja az embereket komoly érdeklődővé (Sales-Qualified-Lead), akikből később ügyfelek lesznek.
  • Marketing gépezet építése, ami az awareness ladder ALJÁRÓL indulva végigvezeti a potenciális ügyfeleinket addig, hogy már ne kelljen a potenciális szó.
  • Építs csapatot. Már vannak hárman, de lesznek többen is. Építs magad köré egy jó kis csapatot, nem fogunk benne megakadályozni.
  • Fejleszd a csapatod. A jelenlegi csapat folyamatos motiválása, fejlesztése. Segíts nekik, tanítsd őket, találjuk ki mivel tudnak a legtöbbet fejlődni.
  • Kezeld a költségvetést. Van marketing költségvetés. Ne csak működtesd a csapatot, hanem tervezd a marketing költségvetést, kezeld és ellenőrizd. Légyszi olyan felelősséggel kezeld mintha a te pénztárcád lenne.
  • Segíts nekünk megtalálni, hol van a legnagyobb növekedési lehetőségünk. Rossz helyen kopogtatunk? Más a véleményed? Oké, mondd el hogyan tudjuk legjobban kihasználni a lehetőségeinket.
  • Kutatások. Néha ezt csinálom, de ilyenkor vedd el tőlem a lapátot.
  • Versenytársak és a piac követése. Elemezd, értékeld, építsd be a működésünkbe, amit érdemes!

Követelmények:

  • Nem érdekes a papír, ha jó marketing szakember vagy. Szakembert keresünk aki vezető lesz, nem pedig vezetőt aki sosem volt szakember (és jó eséllyel nem is lesz).
  • Minimum 3-5 év szakmában töltött idő
  • Vezetői gyakorlat nem kell, majd jól megtanulod, valahol el kell kezdeni.
  • Angol, esetleg német nyelv tárgyalási szintű ismerete. Comprendere?

Az ideális jelölt ismérvei

  • Motivált és Lelkes. A leg-leg-legfontosabb. Önmagában most nem lesz elég, az viszont nem baj, ha még nem tudsz mindent a világegyetemről, gyere tudj többet, mint mi erről a területről és minden mást megoldunk/megtanulunk együtt.
  • Tudja, mitől működik egy hirdetés. Szakmailag tisztában van a marketing alapjaival és a jószándékú befolyásolás pszichológiájával.
  • Tudja, hogyan kell kezelni a hirdetést. Még ha nem is te valósítod meg, tudd hogyan működik Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads. Ki fogja a csapatot segíteni, fejleszteni ha nem te?
  • Tudja hogy a ROI, MQL, SQL nem nemi betegségek. Az awareness laddert meg nem a szobafestők használják.
  • Szereti a számokat, hisz is bennük. Érti, hogy ez egy ilyen kegyetlen dolog, ha nincs elég jó minőségű lead, nem lesz elég a bevétel sem.
  • Rendszerben és eredményben gondolkodik. Tudj kiadni feladatot, tudj ellenőrizni feladatot, ugyanakkor tudd mikor kell segíteni, tanítani.
  • Csapatjátékos. No comment.
  • Példamutató. Valahogy nálunk mindig is a jó példát mutató vezetők működtek, légy hiteles azzal, hogy nem csak bort prédikálsz és vizet iszol. Vagy fordítva.
  • Growth mindset. Ne azt mond el, hogy miért nem lehet, hanem azt, hogy hogyan lehet.
  • Legyél jófej. Nem tudom az pontosan milyen, de ez egy jó kis csapat, alapvetően jól érezzük magunkat és szeretnénk veled is jól érezni magunkat :)
  • Tech érdeklődés. Szoftverbiznisz haver, e nélkül nem megy :)

Amit kínálunk

  • Stabil céget, nagyon jó terméket. Itt már egy álom megvalósult, gyere álmodjuk tovább.
  • Versenyképes fizetést. Azt hiszem, így szokták mondani a piacon. Szeresd csinálni, amit csinálsz és még fizetünk is érte. Képmutatás lenne úgy tenni, mintha ez nem számítana.
  • Kibontakozási lehetőséget. Ez nem egy olyan munkahely ahol a munkád szinte értéktelen és egy papírt kell tologatnom balról jobbra.
  • Jó csapatot. Én jófej vagyok eléggé, de a többiek is elmennek.... De én vagyok a legjobb fej.
  • Kiszámítható környezetet. Lassan 10 éve csináljuk, nem holnap lesz vége.
  • A világ közepén. Az iroda Budapest szívében (Madách Trade Center, a Gozsdu Udvarban a Deák tértől 3 perc séta)

Jelentkezés

Nézd meg weboldalunkat és termékünket! Ha tetszik, amit látsz, küldd el nekünk az önéletrajzodat.

Kérdésed van?

Garantáltan válaszolunk mindenkinek!

Fülöp Lívia
fulop.livia@minicrm.hu