BELÉPÉS

Office Manager

A MiniCRM-mel adott egy már jól működő és ismert termék, amit szeretnek a felhasználók és a szakma is. Deutsche Telekom Wall-of-Business versenyének regionális győztese, Marketing Fesztivál legjobb termék díjas, IT-Business TOP10 helyezett cég és nem mellesleg sok ezer felhasználó “bajtársa” a napi hajtásban!

Már több, mint 1100 ügyfelünk van, budapesti és kolozsvári irodánkban pedig majdnem 60-an dolgozunk. Ebből adódóan minden nap vannak helyzetek, amiket meg kell oldani. Nem megúszni, túlélni… hanem megoldani. És itt jössz te a képbe! Most a két iroda ügyes-bajos dolgainak összefogására, intézésére keresünk új irodavezető kollégát budapesti irodánkba.

Mi egy jó irodavezető feladata nálunk?

  • Számlázás kezelése. Ez vonatkozik a bejövő számlákra és az ügyfeleink felé történő számlázásra is. Jó hír, hogy utóbbira van egy jó megoldásunk, amit éppenséggel pont MiniCRM-nek hívnak!
  • Hóvégi zárás. Ami hónap elején esedékes. Ide tartozik például a könyvelési anyag összekészítése, számlák archiválása, házipénztár, áfa ellenőrzése, a szabadságok összesítése, jelenléti ívek elkészítése, bérek utalása.
  • Inspiráló munkakörnyezet fenntartása. Az élet szép, de mindig akadnak kihívások az irodában, ami kapcsán egyeztetni kell az irodaházzal, a takarítócéggel. Rád vár a munka-, és irodai fogyóeszközök beszerzése, hogy ne legyen fennakadás a kollégák munkájában. A konyhában bárki vehet magának gyümölcsöt, vagy ihat kávét/teát. Feltéve, ha időben megrendeled őket. :)
  • HR admin. Belépő és kilépő munkatársak adminisztrációja (munkaszerződés, munkaköri leírás stb elkészítése) a MiniCRM-ben. Mindig hangoljuk a folyamatainkat, ezért a MiniCRM HR modulját is úgy alakítjuk, hogy a kezünk alá dolgozzon.
  • Passion projektek. Munkaidőd kb 20%-át olyan feladatokra fordíthatod, amivel javíthatod, hatékonyabbá teheted a munkádat, de akár egy tárgyaló átalakítását is koordinálhatod, vagy megszervezheted a következő céges rendezvényünket.

Mit nem fogsz csinálni:

  • Minden nap kávét főzni másnak. Maximum magadnak.
  • Értelmetlen papírtologatást és riportkészítést.
  • Unatkozni.

Az ideális jelölt ismérvei:

  • Tapasztalt. Legyen min. 3 év releváns szakmai tapasztalatod irodavezetésben.
  • Alapvető pénzügyi, számlázási és HR ismeretekre szükséged lesz.
  • Megbízhatóság. Talán nem kell kifejtenünk, ez miért fontos ennél a pozíciónál.
  • Precíz. Inkább kétszer átnézed a munkádat. Senki sem szeretne egy nullával kevesebb fizetést kapni. :)
  • Talpraesett, önálló, határozott. Ne mástól várd az utasítást. Akard meglátni a munkát, problémát és azt hatékonyan megoldani, adott esetben még azelőtt, hogy valaki szólna érte.
  • Segítőkész, empatikus. Legyél az iroda anyukája/apukája, bárki fordulhasson hozzád kérdéssel, kéréssel. Valóban akarj segíteni a kollégáidnak és az ügyfeleknek.
  • Rendszerető. Szereted, ha minden a helyén van. Tudj válaszolni a “Van egy kalapácsunk az irodában?” kérdésre.
  • Nem csak végrehajtó. Ne ugorj egyből a kútba. Mielőtt valamit elkezdesz csinálni, először gondold át van-e értelme a feladatnak, lehet-e automatizálni. Merj javasolni, módosítani, adott esetben nemet mondani rá.
  • Angol nyelvismeret. Mindkét irodánkban dolgoznak nem magyar anyanyelvű kollégák. Ha nem szeretnél velük egész nap Activity-zni, szükséged lesz az angolra.
  • Világos beszéd. Anyukám is megértse, amit mondasz. Ha cégen belül megértjük egymást, minden egyből könnyebb lesz és persze az sem hátrány, ha az ügyféllel is gyorsan megtalálod a közös hangot.

Külön örülünk, ha

  • jelentkezésedkor tudsz referencia személyt és elérhetőséget küldeni.

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetést. Azt hiszem így szokták mondani a piacon. Szeresd csinálni, amit csinálsz és még fizetünk is érte.
  • Szakmai és személyes fejlődést. Szakmai könyvekkel, rendezvényekkel és coachinggal is támogatunk.
  • Fiatalos és dinamikus csapatot, inspiráló munkahelyi légkörben. Hétfő és szerda gyümölcs nap!
  • Jó körülményeket. Mind a munkaeszközök, mind az iroda terén.

Munkavégzés helye

Budapest szívében (Madách Trade Center, a Gozsdu Udvarban a Deák tértől 3 perc séta)

Jelentkezz

ha megnézted weboldalunkat és termékünket és tetszik amit látsz! Küldd el önéletrajzodat egy pár soros összefoglalóval, hogy miért szeretnél nálunk dolgozni a további címre:

cv@minicrm.hu