BELÉPÉS

Ügyfélsiker specialista (B2B, CRM)

A MiniCRM-mel adott egy már jól működő és ismert termék, amit szeretnek a felhasználók és a szakma is. Deutsche Telekom Wall-of-Business versenyének regionális győztese, Marketing Fesztivál legjobb termék díjas, IT-Business TOP10 helyezett cég és nem mellesleg sok ezer felhasználó “bajtársa” a napi hajtásban!

A helyzet az, hogy nem elég egy jó szoftver, ügyfeleinknek szükségük van arra is, hogy nagyszerű tanácsadók segítsenek nekik fenntarthatóan növelni vállalkozásukat. Van egy csapatunk, ami ezt csinálja. Baromi jó szakemberek alkotják, akik értik, hogy az egyes cégen belüli problémákat hogyan tudja a MiniCRM megoldani; milyen területeken milyen előnyt tud a MiniCRM nyújtani, és segítenek, hogy egy-egy cég életében mindennapossá és nélkülözhetetlenné váljon a MiniCRM.

De mi egy jó Ügyfélmegtartó tanácsadó feladata?

A már 3 hónapja meglévő ügyfeleinkkel fogsz foglalkozni, akikhez bevezetési tanácsadóink már sikeresen bevezették a rendszert. Neked pedig segítened kell a vállalkozásuk és a MiniCRM rendszerük továbbfejlesztésében.

Ez kb. a következőkből áll:

  • Meg kell értened az adott cég üzleti folyamatait, működését, problémáit.
  • Ismerned kell (vagy meg kell tanulnod tőlünk), hogy milyen problémára mi a megoldás. Igen, ezért hívják tanácsadónak. A MiniCRM csak az eszköz a végén, amivel meg is csinálod a megoldást
  • Ismerned kell a MiniCRM erősségeit, képben kell lenned, mit tudsz megvalósítani és mit nem. (A jó hír, hogy szinte mindent, ami fontos, csak kreatívnak kell lenni)
  • Következő projektekben is részt fogsz venni: user guide szerkesztése, video tutorialok felvétele, oktató emailek készítése, webinarok tartása
  • Adminisztrálnod kell a munkádat, a jó hír, hogy mi is MiniCRM-et használunk, szóval ez se sok időt, se nehézséget nem fog jelenteni :). (az igazán perverzek még élvezik is)
  • Fejlődnöd kell. Ahogy mindannyiunknak is, erről szól az élet!

Mit nem kell csinálnod?

  • Ügyfél helyett dolgozni. Az ügyféllel együtt építjük fel a rendszert.

Az ideális jelölt ismérvei

  • Agilisan gondolkodó. A világ folyamatosan változik, alkalmazkodni kell, nem kétségbeesni. Akard megoldani az emberek problémáját, ne csak túl akarj lenni valahogy rajta. Mindig jönni fog egy következő akadály, ha megfelelően kreatív vagy és motivált, akkor még élvezni is fogod a kihívást.
  • Átlátja a folyamatokat. Tanácsadóként át kell látnod és fejlesztened kell az ügyfelek folyamatait. Ha mi nem értjük meg az ügyfelek folyamatait, ők sem fogják érteni hogyan támogatja a MiniCRM a munkájukat.
  • Meggyőző. Ügyfélmegtartó tanácsadónak lenni nem csak arról szól, hogy segítesz az ügyfeleknek a MiniCRM rendszer felépítésében. Sokkal inkább arról szól, hogy segítesz nekik megérteni, milyen növekedési lehetőségeik vannak, valamint segítesz a célok meghatározásában és követésében.
  • Aktívan figyel, jól kérdez. Ahhoz, hogy megtudd az ügyfelek valódi motivációját, ne félj megkérdezni, hogy miért.
  • Having a very good language knowledge. Seriously.: Since you’ll work in an international team you must speak in English during our daily and weekly meetings, even though the communication with the customers is primarily in Hungarian. Only understanding is not going to be enough; if you would like to contribute to the team and the company, you’ll need to speak actively!
  • Szereti az embereket, csapatjátékos. Máshogy nehéz lesz :).
  • Beszállt már az internetbe! Volt 10.000 forintja, és felhasználói szinten azért tud különböző szoftvereket/applikációkat használni, gyorsan megérteni stb. Általában véve szeress számítógéppel, szoftverekkel foglalkozni.
  • Értékesítésben szerzett tapasztalat előny. Ugyan nem értékesítő leszel, de sok esetben kell majd ügyfeleinknek új funkciókat ajánlanod, “eladnod”.

Mi a következő értékekben hiszünk, benned is ezeket szeretnénk megtalálni:

  • Gondolkodásmód. Folyamatosan fejlődök. Az életem a komfortzónám végén kezdődik.
  • Belső motiváció. Olyan dolgokat csinálok, amelyekben hiszek. Az hajt előre, hogy szeretem amit csinálok és hiszek benne.
  • Integritás. Őszinte, nyitott, etikus és tisztességes vagyok. Az emberek bíznak abban, hogy betartom a szavamat.
  • Öntudatosság. Képes vagyok megérteni milyen hatással vagyok másokra, használom erősségeimet, látom gyengéimet.

Amit kínálunk

  • Piacképes fizetést. Azt hiszem, így szokták mondani. Szeresd csinálni, amit csinálsz és még fizetünk is érte. Ez azért nem rossz üzlet így.
  • Fejlődési lehetőséget. Van kitől tanulni, van kinek tanítani.
  • Jó csapatot. Az alapértékeinket már ismered. :)
  • Jó körülményeket. Mind az eszközök (pl. Macbook), mind az iroda terén. Hétfő és szerda gyümölcsnap!
  • Kiszámítható környezetet. Lassan 10 éve csináljuk, nem holnap lesz vége.
  • Garantáltan idiótamentes környezet! Asszem..

Munkavégzés helye

Budapest szívében (Madách Trade Center, a Gozsdu Udvarban a Deák tértől 3 perc séta)

Jelentkezz

ha megnézted weboldalunkat és termékünket és tetszik, amit látsz! Küldd el önéletrajzodat egy pár soros összefoglalóval, hogy miért szeretnél nálunk dolgozni a további címre:

cv@minicrm.hu