CRM Tech Support (Level2)

Mi a MiniCRM-nél már több, mint 10 éve azon dolgozunk, hogy a MiniCRM rendszer által segítsünk ügyfeleinknek hosszú távon sikeres vállalkozásokat építeni. Idén felkerültünk a Deloitte Fast 500-as listájára, az EMEA régióban a harmadik leggyorsabban növekvő magyar technológiai cégként, valamint a Dreamjobs “Szerethető Munkahelyek” díját is megkaptuk. Az a küldetésünk, hogy innovatív, jól kidolgozott termékeket készítsünk, amelyekkel a vállalkozások képesek több ügyfelet kiszolgálni. Már túl vagyunk azon a szakaszon, ahol a legtöbb cég elvérzik és számos sikersztori van a hátunk mögött. Több, mint 1704 cég használja a termékünket, csapatunk létszáma pedig hamarosan eléri a 60 főt. Fő értékeink a folyamatos fejlődés, őszinteség, nyitottság, tisztesség, öntudatosság, és az hajt minket előre, hogy szeretjük, amit csinálunk és hiszünk is benne.

Óriási a pörgés, folyamatosan új és kihívásokkal teli célokat tűzünk ki magunk elé, amelyek eléréséhez most tech support pozícióba keressük új kollégánkat, aki telefonon és e-mailben segít megoldani ügyfeleink technikai problémáit.

Jelentkezz most!

Mi lesz a feladatod Tech support kollégaként?

  • Vállalati ügyfeleink informatikai támogatása magyar és angol nyelven.
  • Ügyfeleinknek emailben és telefonon fogsz segíteni a problémáik megoldásában. Nálunk nincs esti műszak és hétvégén sem kell dolgoznod!
  • Fejlesztő kollégákkal is együtt fogsz működni, hiszen a felmerülő problémák kiváltó okát fel kell tárni és fixálni, hogy ugyanaz a hiba ne fordulhasson elő kétszer.
  • Felhasználói segédleteink folyamatos frissítésében és bővítésében is nagy szereped lesz.

Van egy helyünk neked az egyik legjobb magyar KKV-nál, ha tetszik a feladat és magadra ismersz az alábbiakban:

  • Középszintű hálózati / rendszergazdai ismereteid vannak. Leginkább: email debugging, domain beállítások (DNS rekordok, DKIM / SPF, stb.).
  • Legalább középszintű tudásod van az integráció üzemeltetés terén : API, XML, JSON, vagyis szereztél már tapasztalatot webáruház, ügyviteli rendszer vagy VOIP szoftverek integrált üzemeltetésében.
  • Alapszintű SQL ismereteid vannak, nem okoznak gondot a MySQL lekérdezések a kapcsolt táblákból.
  • Legalább 2-3 évnyi webfejlesztési tapasztalattal is rendelkezel: (alap vagy közép szintű PHP ismeret és alap vagy közép szintű frontend tudás (HTML / CSS / JS).
  • Struktúrálisan ismered a Wordpress-t, raktál már össze éles weboldalt, módosítottál már témát/plugint forráskódban, nem csak webes felületen.
  • Részben külföldi ügyfeleink, részben pedig nemzetközi csapatunk miatt is szükséged lesz legalább középfokú angol nyelvtudásodra. A szövegértés sajnos nem lesz elég, napi szinten aktívan fogod használni ügyfelekkel való kommunikációban és a csapatmeetingeken.
  • Gyorsan tanulsz és nyitott vagy a szakmai fejlődésre technológia és alkalmazás üzemeltetés terén. Tanulási vágyad idővel megtérül, mivel fejlődhetsz majd üzemeltetési vagy fejlesztési irányba.
  • Alapos, precíz és pontos vagy, valamint tudod ellenőrizni a saját munkádat.
  • Empatikus vagy. Fontos, hogy valóban akarj segíteni az ügyfeleknek a megoldásban, ne csak lezárni akard az adott ügyet.
  • Analitikus, algoritmikus gondolkodás jellemez.
  • Szívesen tornáztatod az agyadat logikai feladatokkal, fejtörőkkel.

Mi a termék?

A MiniCRM egy felhő alapú rendszer, amely megoldást szolgáltat sikeres magyar és külföldi cégek számára. Segítünk egy rendszerbe gyűjteni az új online/offline érdeklődőket, finomhangolni az értékesítési folyamatokat, csökkenteni a napi adminisztrációs terheket automatizált feladat kiosztással és maximalizálni az ügyfélkezelés színvonalát.

Mi vár Rád a MiniCRM-nél?

  • Magas etikai színvonal. A cégben vannak közösen megfogalmazott és elfogadott értékek, amiből nem engedünk: tisztesség, becsületesség, őszinteség, öntudatosság, példa általi vezetés és pozitív gondolkodás.
  • Fiatalos csapat vagyunk, szeretünk inspiráló munkakörnyezetben dolgozni.
  • A siker nem szerencse kérdése, ezért kiemelten figyelünk a szakmai és személyes fejlődésre.
  • Az eredményeket és kiemelkedő teljesítményt elismerjük, megünnepeljük. Nem bánjuk, ha gyakran kell pezsgőt bontani ;)
  • Adunk a véleményedre. Egyéni ötleteidet, kezdeményezéseidet értékeljük, a HR csapatunk heti szinten foglalkozik a kollégák visszajelzéseivel.
  • A munkavégzéshez almás eszközöket biztosítunk.
  • Iroda Budapest szívében. A Madách Trade Center-ben vagyunk, ami könnyen megközelíthető tömegközlekedéssel, ha pedig biciklivel jársz, nyugodtan használhatod az irodaház tárolóját és még le is tusolhatsz, miután megérkeztél. Szerencsére még ahhoz sem kell messze mennünk, hogy együnk egy jót vagy megigyunk egy sört munka után.
  • Ha van kutyusod, mindennap hozhatod magaddal, ha nincs, akkor megsimogathatod a kollégádét :)
  • Egy szuper HR csapat, akik sokat tesznek azért, hogy elégedettek legyünk a munkahelyünkkel: jó kávé, gyümölcs napok, céges könyvtár, csapatépítők, közösségi események és ki tudja mi lesz még ;)
  • A COVID helyzetre való tekintettel, nálunk 2021. tavaszáig a home office a javasolt munkavégzési forma.

Jelentkezz!

Nézd meg weboldalunkat és termékünket! Ha tetszik, amit látsz, küldd el nekünk az önéletrajzodat.

Jelentkezz most!

Mindenkinek válaszolunk!

Maximum: 10MB

Megosztanád?

A kiválasztás folyamata

Beérkezik a CV-d a MiniCRM-be
Felkeresünk egy rövid telefonos beszélgetés erejéig
A leendő szakmai vezető(i)ddel találkozol
Kötetlen beszélgetés a leendő csapatoddal
Megegyezés, ajánlat

Itt van az irodánk

Képek a XYZ csapat életéből