MiniCRM: Értékesítési CRM szoftver sikeres vállalkozásoknak

Rendszerbe állítjuk értékesítését és marketingjét

Csatlakozzon a több mint 6 000 felhasználónkhoz, próbálja ki milyen kézben tartani cégét!

  CRM Workshop Próbálja ki ingyen  

Ügyfelek és teendők

Összes ügyfele egy helyen, automatikusan rendszerezve. Naprakész, teljes ügyféltörténettel.


Automatikus rendszerezés

A teendők kezelése automatikusan viszi előre ügyfeleit az értékesítési folyamatban.

Az egyes lépéseknél automata figyelmeztetések segítenek gyorsabban lebonyolítani az ügyleteket, biztosítják, hogy senkiről se feledkezzen meg.


Teljes ügyféltörténet

Nyitott és már elvégzett teendők, jegyzetek, adatlap módosítások, emailek és csatolt dokumentumok időrendben.

Teendőit szinkronizálhatja Google Naptárral és okostelefonjával is.


Testreszabható adatlapok

Bármit nyilvántarthat, ami Önnek fontos. Új mező felvételéhez nem kell programozó, pár kattintással bármikor aktuális igényei szerint alakíthatja rendszerét.

Az ügyféladatok alapján készíthet riportokat és szűrőket. Az így meghatározott listákra küldhet emailt, smst vagy feltöltheti az adatokat Google Táblázatokba részletes elemzésre.

Ingyenes kipróbálás     CRM Workshop

Számolja fel a káoszt, vágja rendbe értékesítését!

Egyszerű szűrés, célzott hírlevél küldés

Űrlapokkal feliratkozókat gyűjthet weboldalán, tetszőleges szűréseket készíthet ügyfeleire, hírlevél és sms kampányokat indíthat, részletes statisztikákkal.



Ingyenes kipróbálás     CRM Workshop

Pörgesse fel cégét profi marketing segítségével!

Bárhonnan elérhető


Mobilról & tabletről

Irodából, otthonról vagy útközben. Használhatja PC-ről, notebookról, okostelefonról (iPhone, Android, Windows Phone) vagy tabletről.

Ügyfeleit és teendőit szinkronizálhatja telefonja címjegyzékével és naptárával.


GMail-be építve

MiniCRM rendszerét elérheti közvetlenül kedvenc levelezőjéből is. Minden levélváltás alján megjelenítheti ügyfele releváns CRM adatlapját.

Fontos emaileket 1 kattintással archiválhat MiniCRM-be, teendőit és ügyfél adatait a webes levelezőfelület elhagyása nélkül kezelheti.


Google Naptár

MiniCRM-ben vezetett teendőit szinkronizálhatja Google Naptárával. Így többi teendőivel együtt láthatja őket napi/heti/havi bontásban.

Google Naptárban végzett módosításai automatikusan visszakerülnek MiniCRM-be, és a releváns adatlap mindig csak egy kattintásnyira van.


Google Táblázatok

Bármely szűrőjét megoszthatja Google Táblázatokkal. Az Ön által kiválasztott adatok automatikusan frissülnek: bármikor is nyitja meg a táblázatot, abban mindig a MiniCRM-ben épp meglévő aktuális adatokat fogja látni.

Készíthet részletes riportokat és pivot táblákat; mindent, amit eddig megszokott kedvenc táblázatkezelőjétől.


Microsoft Office 365

MiniCRM rendszerét eléri közvetlenül kedvenc levelezőjéből. Minden levélváltás alján megjeleníti ügyfele releváns CRM adatlapját.

A fontos emaileket 1 kattintással archiválja MiniCRM-be, teendőit és ügyfél adatait Outlook elhagyása nélkül kezelheti.

Ingyenes kipróbálás     CRM Workshop

Pörgesse fel cégét modern megoldásokkal!

Minden ami az ügyfélkezeléshez kötődik


Ügyfélszolgálat

Vezesse egy rendszerben értékesítését és ügyfélszolgálatát, hogy minden kollégája rendelkezzen a munkájához szükséges információval.

Hibajegyeket fogadhat emailben vagy űrlapokon keresztül is. Riportok segítségével követheti ügyfélszolgálati elérhetőségét (SLA teljesülés).


Számlázó

Számlázzon ügyfelek más szoftverbe rögzítése nélkül, mindig aktuális adatok alapján. MiniCRM megszokott funkciói (teendő kezelés, automatizmusok, sablonok & szűrők) teszik sokkal hatékonyabbá számlázását is.

Korlátlan számú papír alapú számlát és az előfizetési díj részeként havonta 100 db e-számlát készíthet. Riportok segítségével követheti bevételének alakulását, top ügyfeleit és mérheti mely marketing kampányok hozzák a legtöbb bevételt.


És ami nem fért ki az oldalra...

MiniCRM szerteágazó, ügyfélkezelés terén nagyon sokmindenre használható megoldás.

API-n keresztül saját fejlesztője összekapcsolhatja meglévő rendszereivel, új teljesen egyedi funkciókkal is bővítheti.

Tanácsadóink szívesen bemutatják Önnek a rendszert, és választ adnak minden kérdésére.

Ingyenes kipróbálás     CRM Workshop

A MiniCRM teljes megoldás ügyfélkezelésre

Ügyfeleink mondták

„„Könnyebben irányítható több értékesítőcsapat munkája, hiszen az ellenőrzéshez és projektek indításához csak egy rendszert kell használni.””
Rácz Csaba,
Online Comparison Shopping Kft. (Árukereső.hu)


„Egy jó CRM rendszer legalább annyit számít, mint az, hogy legyen egy jó weboldalunk, hiszen a munka nem ér véget ott, hogy egyszer eladunk valamit.”
Berze Márton,
Speak! nyelviskola


„A MiniCRM segíti és hatékonyabbá teszi a munkát. Korábban csak marketing eszközként tekintettünk rá, jelenleg már a teljes értékesítési folyamatot támogatja.”
Decsov Gábor,
Hörmann Hungária Kft.


Hogyan segíthet sikeres vállalkozásoknak egy CRM rendszer bevezetése? Nézze meg ingyen és kötelezettségmentesen a MiniCRM-et! A MiniCRM egy felhő szolgáltatás, használatához telepítenie semmit sem kell.

  • Professional
  • 10 000 Ft / hó/ fő
  • minimum 5 felhasználó
  • CRM Gmailben és naptár szinkronizáció
  • Űrlapok weboldalára & API
  • Modulok: Ügyfélszolgálat, Számlázás
  • Tömeges email küldés
  • Standard + API, fejlett jogosultságkezelés, egyedi bevezetés kérhető.
  • Standard
  • 7 000 Ft / hó/ fő
  • Legnépszerűbb!
  • minimum 5 felhasználó
  • CRM Gmailben és naptár szinkronizáció
  • Űrlapok weboldalára
  • Modulok: Ügyfélszolgálat, Számlázás
  • Tömeges email küldés
  • Starter + hírlevél küldés, automatizálás, több modul, számlázás, telefonos tanácsadás.
  • Starter
  • 5 000 Ft / hó/ fő
  • 3 felhasználó
  • CRM Gmailben és naptár szinkronizáció
  • Űrlapok weboldalára
  •  
  •  
  • CRM megoldás naprakész ügyfél adatbázissal és teendő kezeléssel.


ÁFA-t tartalmazó, bruttó árak. Részletes csomag-összehasonlító.

Gyakori kérdések

  • Biztonságban lesznek az adataim?

    Biztonság garanciája a banki biztonsági szintű SSL titkosítás, felhasználói fiókját kétfaktoros (sms kód + jelszó) belépéssel védheti.
  • Mi történik az adataimmal ha lemondom az előfizetést?

    Minden adata az Ön tulajdonát képezi. Előfizetés lemondása esetén teljes adatbázisát biztosítjuk, hogy azt más rendszerbe betölthesse.
  • Van minimális előfizetési idő, hűségnyilatkozat?

    Nincs minimális előfizetési idő, előfizetését bármikor indoklás nélkül lemondhatja és következő számlát már nem állítjuk ki.
  • Milyen segítségre számíthatok?

    Emailben, telefonon és személyesen is elérhető magyar, valóban hozzáértő tanácsadó csapattal állunk rendelkezésére.
  • Mit kell telepítenem a szoftver használatához?

    A MiniCRM használathoz mindössze egy böngészőre van szüksége. Használható okostelefonról és tablet készülékről is.
  • Mi történik a 14 napos tesztidőszak végén?

    Megrendelés esetén tesztre igényelt rendszerét véglegesítjük, megtartva minden adatot. Ha nem rendel előfizetést, tesztrendszerét lekapcsoljuk.
  • Mikortól indul az ingyenes 14 napos tesztidőszak?

    Tesztet bármikor igényelhet, kérését a lehető leggyorsabban feldolgozzuk. Ingyenes tesztidőszaka csak első belépésekor indul el.
  • Hány munkatársam használhatja?

    Tesztidőszak alatt korlátlan számú felhasználónak adhat hozzáférést. Előfizetőként bármikor válthat előfizetési csomagot.
  • Megvehetem egyszeri díjért is a MiniCRM-et?

    A MiniCRM csak szolgáltatásként elérhető. Profi üzemeltetés, adatmentés és folyamatos tanácsadás is benne van az árban.
  • Mit tegyek, ha további kérdéseim vannak?

    Teszt igénylés után tanácsadóink keresni fogják, hogy minden kérdésére választ adhassanak.