MiniCRM: Értékesítési CRM szoftver sikeres vállalkozásoknak

Gazdaggá teszem ügyfeleimet. Nem érdekelnek a modulok, funkciók, és részletek...

Mire számíthat a konzultáció során?

Problémafeltárástól kezdve a folyamatok kidolgozásán át a megvalósításig mindenben tudunk Önnek segíteni. A konzultáció végére pontosan érteni fogja, hogy saját cégében, jelenlegi helyzetében milyen hatása lehet az ügyfélkezelés fejlesztésének, automatizálásának. Tiszta képet kap a pontos lépésekről, elvégzendő feladatokról és költségekről.

Arenim Technologies növekedése, MiniCRM bevezetés után

Miről lesz szó a konzultáción?

  • Hogyan tegye magát helyettesíthetővé?
  • Hogyan legyen főnök helyett vezető?
  • Hogyan kerülje el, hogy halálra dolgozza magát?
  • Hogyan javíthatja cége versenyképességét?
  • Hogyan találja meg az egyensúlyt a munka és a magánélet között?
  • Hogyan oldja meg a munkaerőhiány problémáját?
  • Hogyan legyen profi, sikeres cége?
  • Hogyan hagyhatja nyugodt szívvel a cégét az utódjára?

Kinek szól a konzultáció?

Cégvezetőknek

Értékesítési vezetőknek

Marketing vezetőknek

A legtöbb szoftvercég téved! Funkciókra fókuszálnak, nem az eredményekre.

A funkciók és modulok fontosak, de ha nem termelnek plusz bevételt és profitot, akkor nem számítanak.
Engem csak az érdekel, mennyi plusz bevételt és profitot tudunk termelni cégének!

Egerszegi Krisztián

Gazdaggá teszem ügyfeleimet. Nem érdekelnek a modulok, funkciók, és részletek...

...engem csak az érdekel, mennyit tudunk termelni vállalkozásának! Átvilágítjuk cégét és megtaláljuk a fejlesztendő területeket. Közösen kitaláljuk a tervet, amivel felpörgetjük a bevételét. Mielőtt elkezdenénk együtt dolgozni, kiszámoljuk mennyit hoz a CRM bevezetés konzervatív, átlagos és agresszív fejlesztéssel... és megmondjuk milyen lépéseket kell megtennie a bevétel célok eléréséhez.

CRM Tanácsadóink

Zsiros Adrienn

A munkám számomra szenvedély is, éppen ezért rugalmas vagyok térben és időben is. Mindenben meglátom a lehetőséget és igyekszem is kiaknázni amennyire csak lehetséges.

Hiszek a rendszerben, ez egy olyan eszköz amivel rengeteg vállalat életébe átlátható folyamatot tudok teremteni. Ezáltal biztosítom a vezetőket, hogy a cégükben történő dolgokat percről percre követni tudják és ha szükséges azonnal be is tudnak avatkozni.

Célom, hogy olyan megoládást tudjak adni a problémákra ami nekik akár eszükbe sem jutna, illetve nem csak megoldást adok egy problémára, hanem hosszantartó fenntarthatóságot is biztosíthatok a cég folyamatos fejlődésében.

  • B2C a vesszőparipám
  • KKV-k és nagyvállalatok
  • Autóipar
  • Ingatlanok & Építőipar
  • Szoftverfejlesztés
  • Szépségápolás
  • Divat
  • Tréningek
  • Több CRM és ERP rendszer ismeretéből fakadó gyors folyamat elemzés az erősségem

Bizalmas beszélgetés Adriennel

Bobay Nikolett

Kevés olyan céggel találkoztam eddigi munkám során, ahol azt tudtam mondani, hogy szinte minden tökéletesen működik, ami a nagybetűs ÜGYFÉLKEZELÉST illeti. Az a szerencsés helyzet alakult ki, hogy 2 éve nemcsak megismertem egy ilyen céget, de szerves része is lehetek annak.

Személyes célom a MiniCRM-nél, hogy olyan személyreszabott megoldásokat adjak a magyarországi kkv-k számára, mellyel víziót kaphatnak arról, hogy érhetik el ők is ugyanazt a profi és magas színvonalat, mint amit mi képviselünk immáron több mint 10 éve.

Szenvedélyesen hiszek abban, hogy amit fejlesztünk, adunk és képviselünk az olyan értékkel bír, amit még rajtunk kívül más nem tudott létrehozni.

  • Média és reklám
  • IT szolgáltatás
  • Divat
  • B2B
  • B2C
  • allyouneedisMiniCRM

Bizalmas beszélgetés Nikolettel

Bocskor Szabolcs

Több, mint 3 éve vagyok a MiniCRM Zrt. CRM tanácsadója. Ezalatt közel 800, a legkülönbözőbb iparágakat képviselő, kis és multinacionális vállalkozással dolgoztam együtt annak érdekében, hogy közös munkával hatékonyabbá és eredményesebbé tegyük az ügyfélkezelésüket, értékesítésüket és az ezzel kapcsolatos napi feladat menedzselésüket.

Hiszem, hogy eredményt az hoz az Ön vállalkozásának is, ha nem problémákban, hanem megoldásban gondolkodunk. Célom, hogy a konzultáció után pozitív élmények és testreszabott javaslatok birtokában hozhassa meg vállalkozása számára a legjobb döntést.

  • B2B
  • B2C
  • termék és szolgáltatás értékesítés
  • KKV és nagyvállalatok
  • mezőgazdasági cégek
  • ipari cégek
  • nagykereskedelem
  • szolgáltató szektor
  • non-profit szervezetek

Bizalmas beszélgetés Szabolcssal

Ügyfeleink 92.6%-a ajánlaná a MiniCRM-et más vállalkozásoknak is*

*Hunelix ügyfélelégedettségi felmérés, 2018

Pintér Tamás

ügyvezető
Echo-Print Magyarország Kft.

“Akkor merült fel először a MiniCRM, amikor már egyszerűen nem tudtuk nyomonkövetni táblázatokból, emailekből és jegyzetekből azt, hogy kivel milyen szinten tart az értékesítés. Volt, hogy két nappal később hívtam fel az ügyfelet és ő már addigra megvásárolta egy konkurens cégtől a terméket és sok esetben akár kedvezőtlenebb feltételekkel annál, amit mi biztosítottunk volna számára. “

Irodai nyomtatómegoldások
150%-os növekedés
Legfontosabb funkció: kategoriázálás
Nincs több elfelejtett ügyfél

Otti Csaba

ügyvezető
Login Autonom Kft.

“Feltettük magunknak a kérdést, hogy ha Magyarországon a mi célcsoportunkhoz mondjuk 3000 cég tartozik, akkor hogyan kezelnénk őket a jelenlegi megoldással és arra jutottunk, hogy sehogyan, szóval ez az egy út volt, hogy bevezetünk egy CRM rendszert.”

Szoftverrendszer
Megtízszereződő forgalom
Legfontosabb funkció: egyszerű, gyors használat
Stresszmentes ügyfélkezelés

Iván Imre

ügyvezető
ProSec Kft.

“Először megpróbáltak ellenállni a kollégák a MiniCRM használatának. Miután kijelentettem, a MiniCRM szűrőkkel lesz a teljesítményük elszámolva, az ellenállás megtört. Sőt, az értékesítésen kívüli területek is sorra jelentkeztek, hogy szeretnék használni a MiniCRM-et és integráljuk be a folyamataikat.“

Biztonságtechnika
Hatékonyabb és stabilabb értékesítés
Legfontosabb funkciók: szűrők, email küldés
Tökéletes kontrollrendszer

Deutsche Telekom Díj
Magyarbrands 2018 díj
KKV Piacvezető*71% piaci részesedés a CRM-et használó kisvállalatok körében, MicraMR piackutatás, 2018. április.

"A munkám számomra szenvedély is, éppen ezért rugalmas vagyok térben és időben is. Mindenben meglátom a lehetőséget és igyekszem is kiaknázni amennyire csak lehetséges."


Kevés olyan céggel találkoztam eddigi munkám során, ahol azt tudtam mondani, hogy szinte minden tökéletesen működik, ami a nagybetűs ÜGYFÉLKEZELÉST illeti. Az a szerencsés helyzet alakult ki, hogy 2 éve nemcsak megismertem egy ilyen céget, de szerves része is lehetek annak.


Több, mint 3 éve vagyok a MiniCRM Zrt. CRM tanácsadója. Ezalatt közel 800, a legkülönbözőbb iparágakat képviselő, kis és multinacionális vállalkozással dolgoztam együtt annak érdekében, hogy közös munkával hatékonyabbá és eredményesebbé tegyük az ügyfélkezelésüket, értékesítésüket és az ezzel kapcsolatos napi feladat menedzselésüket.

Bizalmas konzultáció

Töltse ki az űrlapot! Asszisztensem keresni fogja időpontegyeztetésért, hogy Ön és én bizalmasan konzultáljunk vállalkozása növekedéséről. Beszéljük meg őszintén mire van szüksége és tudunk-e benne segíteni.

Siessen! Csak szabad időpontom van!