MiniCRM Workshop

Vezetői MiniCRM képzés

(saját notebook szükséges)

Madách Trade Center, A épület

1075 Budapest, Madách Imre út 13-14.,
MiniCRM Előadóterem (5. emelet, balra).

december 18.

szerda
09:30 - 12:15 (szünettel)

Miről lesz szó a Vezetői MiniCRM képzésen?

  • Mi a MiniCRM szemléletű ügyfélkezelés? Milyen hatással vagyok vezetőként a MiniCRM bevezetésre, a csapatom hozzáállására?
  • Milyen lépéseken át tudom kiszervezni magam az operatív feladatokból?
  • Milyen mérési pontokat érdemes megjelölni? Mit ad nekem vezetőként a belső minőségbiztosítás?
  • Mi a CRM menedzser szerepe, hogyan tud hozzátenni a cégfejlesztéshez?

Már 1423 KKV modernizálta cégét a módszereinkkel.

Kinek szól a Vezetői MiniCRM képzés?

Cégezetőknek, akik ki szeretnék szervezni magukat az operatív feladatokból VAGY szeretnék automatizálni és sztenderdizálni, átadhatóvá tenni a vállalkozásuk működését.

Milyen előfeltétele van a képzésnek?

Előzetes regisztráció.

Laptop a gyakorlati részekhez.

FONTOS: A MiniCRM alapképzésen átadott anyaggal itt külön már nem foglalkozunk, csak a MiniCRM gyakorlati használata, konkrét operatív ügyfélkezelési kihívások megoldása lesz téma.

A Vezetői MiniCRM képzés programja

09:00 - 09:30 Regisztráció
09:30 - 11:00 Mi mindenre használják a MiniCRM-et ügyfeleink? Vezetői itiner sikeres bevezetéshez.
10:30 - 10:45 Szünet
11:15 - 12:45 Munkatársak megnyerése, bevonása

Bencze Attila, CRM tréner

A legfontosabb tudnivalók még egyszer

Madách Trade Center, A épület

1075 Budapest, Madách Imre út 13-14.,
MiniCRM Előadóterem (5. emelet, balra).

Megközelítés

december 18.

szerda
09:30 - 12:45 (szünettel)

Jelentkezz most!