“Az átláthatóság javult. A feladatok egyértelműek, a felelősök beazonosíthatóak és a kialakult folyamatok, ha rögzítve lettek a CRM-ben, akkor már automatizáltan haladnak tovább.”
Elek Márton, Borháló“Jelenleg elsősorban az értékesítési tevékenység támogatására használjuk a MiniCRM-t. A MiniCRM segít bennünket abban, hogy ezt a folyamatot végigkövessük: ne legyen elhanyagolt cég, pontosan tudja mindegyik munkatársunk, hogy a potenciális ügyfél milyen információkkal rendelkezik az ArenimTelről, kit, mikor és milyen újabb információkkal kell még megkeresni, hogy sikeresen zárhassuk az értékesítési folyamatot.”
Kun Szabolcs, Arenimtel“Túl sok excel táblám volt, és post it kiragasztva a teendőkkel, valamint az e-mail fiókom címkézési lehetősége is kevés volt. Fel kellett volna vegyek egy embert, aki rendben tartja a rendeléseket, ügyfeleket, kommunikál velük, de erre nem volt keret. Inkább rendszert építettem, ami leveszi a vállunkról a terhet, elvégez egyszerű feladatokat helyettünk.”
Megyeri Domonkos, OntapadoCimkeNyomtatas.hu