Időgazdálkodás gyakorlati workshop

Online felhasználói képzés
a MiniCRM gyakorlati használatának alapjairól

október 07. - kedd - 09:00 - 11:30

A részvétel ingyenes!

Jelentkezem

Bettina Saleh

Belevágtál a bevezetésbe és itt az idő, hogy beköltöztesd a napi ügyfélkezelést a MiniCRM-e de nem tudod, hol kezdd? Ezen a workshopon megmutatjuk, hogy tudod okosan tervezni és követni a napi munkát, hogy minél gyorsabban minél többet el tudj intézni.

Bettina Saleh, CRM trainer

Mit kapsz az Időgazdálkodás gyakorlati workshopon?

90 perc gyakorlat, mellébeszélés nélkül

Naptár trükkök gyakorlatban

Trükköt ügyfél előzmények gyorsabb olvasására

Napi/heti tervezéshez tippek

Milyen kérdésekre kapsz választ az alapozó webináriumon?

Hogyan tudok delegálni feladatokat?

Milyen trükköket használ a MiniCRM csapat naptárazáshoz?

Hogy tudok rekordidő alatt megtalálni egy-egy emailt, jegyzetet az előzmények között?

Hogy tölti fel magát automatikusan a naptáram, mikor egyeztetek egy tárgyalást?

Hogy tudom az összes fontos üzenetváltást egy-egy értékesítésről egy helyen látni?

Hogy felezi meg a jegyzetek keresgélésére fordított időt a MiniCRM-be költözés?

Hogyan rendezi az adott napi tennivalóimat a MiniCRM?

Mivel spórolják a legtöbb időt a MiniCRM munkatársai?

Kinek szól a képzés?

Értékesítőknek

Megtudhatják, hogy hogyan teszi könnyebbé a mindennapi munkát a MiniCRM, és azonnal használható, gyakorlati tanácsokat kapnak.

Marketingeseknek

Megismerhetik a rendszer alapjait, ami később elengedhetetlen lesz az eredmények korrekt mérésében.

CRM menedzsereknek

A házon belüli problémamegoldók munkájának alapját a belső folyamatok és a rendszer alapos ismerete adja.

Cégvezetőknek

Megtudhatják, hogyan tudnak feladatot kiadni a munkatársaiknak, és megismerhetik a szükséges alapokat a kollégák eredményeinek ellenőrzéséhez.

Már 1654 modernizálta cégét a módszereinkkel.

Ki segít neked megismerni a MiniCRM alapjait?

Tréning csapatunk fiatal titánja pontosan tudja, mire van szükséged ahhoz, hogy sikeres legyél a MiniCRM-mel! Korábban értékesítőként dolgozott, tanári tapasztalata is van, a MiniCRM-nél pedig már több, mint 100 bevezetést csinált végig új ügyfelekkel. Széleskörű tapasztalata miatt mestere annak, hogy elsőre bonyolultnak tűnő információkat eredményesen osszon meg veled is. Roland szerint a mai világban az egyik legfontosabb érték az idő, ezért küldetésének tekinti, hogy megtanítsa neked, hogyan spórolj időt a munkád során.

Gémesi Roland, CRM tréner

A MiniCRM alapképzés programja

09:00 - 10:30 A MiniCRM alapjai: profil, modulok és folyamat
10:30 - 10:40 Kávészünet
10:40 - 12:00 Adatlapok, teendők és e-mailek a MiniCRM-ben
12:00 - 12:15 Kérdések és válaszok

Milyen előfeltétele van a képzésnek?

  • Előzetes regisztráció (a linket kezdés előtt küldjük el Neked e-mailben)
  • Számítógép működő hangszóróval és mikrofonnal, stabil internetkapcsolat
  • Egy csendes szoba, ahol zavartalanul a látottakra és hallottakra tudsz koncentrálni
  • +1: Legyen nálad olyan eszköz, amin jegyzetelni szoktál!

2020-ban az alapozó webináriumon

94,5%-os résztvevői elégedettség

123 résztvevő véleménye alapján

Jelentkezz online képzésünkre most!

Regisztrálj most, és ajándékba megkapod a “Hogyan segít nekünk a MiniCRM?” című, 27 oldalas e-könyvünket is!

Kérjük, hogy amennyiben munkatárs nevében regisztrálsz, akkor az adott munkatárs email címét add meg.