Vezetői webinárium (pro tippek bevezetéshez)

  • Csak MiniCRM ügyfeleknek
  • Online webinárium, képernyőmegosztással
  • A részvétel ingyenes
  • június 15. kedd 15:00 - 16:30
Gémesi Roland - CRM tréner Hogyan legyen a MiniCRM a legújabb munkavállaló a cégben? Jól kialakított folyamatokkal és egyéni szerepekkel a rendszer nem csak időt spórol számodra de az ügyfélkezelésed is minőségibb lesz.

Szeretnél mindig naprakész listákat a kiemelt projektekről? Pár másodperc alatt személyre szabott riportokat készíthetsz, ellenőrizheted a futó projektek állapotát vagy a kollégáid munkájának eredményét.

Erre számíthatsz a webináriumon:

  • Hogy tudom a MiniCRM bevezetést olajozottan levezényelni?
  • Szerepenkénti itiner felállítása
  • Hogyan nem kell túl sok felé apróznod a figyelmed cégvezetőként a bevezetés során?

Milyen előfeltétele van a képzésnek?

  • Számítógép működő hangszóróval és mikrofonnal, stabil internetkapcsolat
  • Egy csendes szoba, ahol zavartalanul a látottakra és hallottakra tudsz koncentrálni
  • +1: Legyen nálad olyan eszköz, amin jegyzetelni szoktál!

Mit kapsz a képzésen?

  • 90 perc színtiszta, koncentrált gyakorlatot
  • Kis csoportban több figyelmet (max. 12 fő)
  • Konkrét helyzetgyakorlatot
  • Menetkész sablonokat, amiket a saját céged folyamataira formálhatsz