Vezetői webinárium

Online felhasználói képzés
a MiniCRM-ről kifejezetten vezetőknek

július 09. - csütörtök - 09:00 - 12:15

A részvétel ingyenes!

Jelentkezem

Bettina Saleh

Ezt az interaktív tréninget azért hoztuk létre, hogy megtudd, mire van szükség a MiniCRM gördülékeny bevezetéséhez, és hogyan motiválhatod a csapatod az új rutinok és szokások gyors elfogadására. A képzésen megtudhatod, hogyan segít a CRM nyomon követni a csapatod munkáját és hogyan tudod bevonni munkatársaid a céges folyamatok fejlesztésébe.

A részvétellel rengeteg időt és pénzt spórolhatsz meg, hiszen saját otthonod vagy munkahelyed kényelméből követheted az ingyenes, de a haladó tudást 100%-ig bemutató képzést, így nem kell napokat töltened eredménytelen információ-vadászattal.

Bettina Saleh, CRM trainer

Mit kapsz a vezetői képzésen?

180 perc gyakorlati és elméleti hátteret a bevezetéshez

Olyan gyakorlati tudást, amivel sikeresen vezethetsz be új rendszert a csapatodban

Rendszerszemléletet, ami kulcsfontosságú minden cég számára

Konkrét teendőlistákat, hogy felkészülten érkezz a saját tanácsadóddal töltött 1,5 órás blokkokra.

A képzés végén elküldjük a prezentációt, hasznos linkeket és útmutatókat a MiniCRM-ről

Milyen kérdésekre kapsz választ a vezetői webináriumon?

Hogy tudom a MiniCRM bevezetést olajozottan levezényelni?

Hogy tudok egyéni (nem értékesítés) üzleti folyamatokat kialakítani?

Hogy tervezzem meg a bevezetést?

Milyen riportokat készít automatikusan a MiniCRM?

Milyen módszerekkel tudom megnyerni, bevonni a kollégáimat?

Hogy tudok egyedi, önjáró riportokat készíteni?

Kinek szól a képzés?

Minden csoportvezetőnek, projektvezetőnek, vagy cégvezetőnek, aki a cégen belül részt vesz a CRM bevezetésében, akinek a csapata aktívan használja (majd) a rendszert, vagy akinek munkájához tartozik, hogy a kollégákat motiválja és segítse a CRM használattal kapcsolatban.

Képzésünk minden olyan vezetőnek szól, akinek feladata, hogy csapata munkáját és eredményeit kövesse és ellenőrizze.

Már 1654 modernizálta cégét a módszereinkkel.

Ki segít neked megismerni a MiniCRM alapjait?

Attila az alapítás évében került a MiniCRM-hez. Szenvedélye a csiszolás, fejszeélezés: mindenben azt keresi, hogy mitől tud még jobban működni. A szabadidejében végzett Iyengar jóga tanulás és oktatás és a MiniCRM szerinte közeli rokonok: mindkettő az önreflexióra szoktat, kereteket és struktúrát ad a folyamatos fejlődéshez. Attila néhány évet a MiniCRM-en kívül töltött, mialatt egy jógastúdiót vezetett, természetesen MiniCRM rendszerben, így ügyfél oldalról is van tapasztalata.

Bencze Attila, CRM tréner

A MiniCRM alapképzés programja

09:00 - 10:30 Automatikusan frissülő riportok és egyéni üzleti folyamatok a MiniCRM-ben
10:30 - 10:40 Kávészünet
10:40 - 12:00 Kollégák bevonása a CRM bevezetésbe, motiváció
12:00 - 12:15 Kérdések és válaszok

Milyen előfeltétele van a képzésnek?

  • Előzetes részvétel az alapozó és a haladó webináriumon
  • Előzetes regisztráció (a linket kezdés előtt küldjük el Neked e-mailben)
  • Számítógép működő hangszóróval és mikrofonnal, stabil internetkapcsolat
  • Egy csendes szoba, ahol zavartalanul a látottakra és hallottakra tudsz koncentrálni
  • +1: Legyen nálad olyan eszköz, amin jegyzetelni szoktál!

2020-ban az vezetői webináriumon

90,6%-os résztvevői elégedettség

35 résztvevő véleménye alapján

Jelentkezz online képzésünkre most!

Regisztrálj most, és ajándékba megkapod a “Hogyan segít nekünk a MiniCRM?” című, 27 oldalas e-könyvünket is!

Kérjük, hogy amennyiben munkatárs nevében regisztrálsz, akkor az adott munkatárs email címét add meg.