MiniCRM 'SPRINT' vezetői meetup

Csak MiniCRM ügyfeleknek

Online meetup, távolról, képernyő megosztással

A részvétel ingyenes

szeptember 08. - kedd - 09:00 - 10:30

Jelentkezem

Ezt a meetupot azért hoztuk létre, hogy minden hónapban belekóstolhass egy MiniCRM bevezetés tanulságaiba egy ügyfél szemével emellett legyen lehetőséged az aktuális kihívásaidról ötletelni más vezetőkkel. Egy esettanulmányon át megismerheted más vállalkozások fő kihívásait és ötletes megoldásait a MiniCRM bevezetése előtt és után.

Mit kapsz a képzésen?

  • 120 perc színtiszta, koncentrált információt
  • 100% kapcsolatépítést és tapasztalatcserét
  • Rendszerszemléletet más cégvezetők tapasztalatai alapján
  • A meetup előtt egy kérdőívet, amiben megoszthatod velünk az aktuális kihívásaidat, amire a meetupon közösen keressük a választ
  • A meetup előtt egy kérdőívet, amiben megoszthatod velünk az aktuális kihívásaidat, amire a meetupon közösen keressük a választ

Kinek szól ez a képzés?

Cégvezetőknek

Bevált megoldásokat osztunk meg egymással, hogy a céged napi működését könnyebben igazítsd a változó körülményekhez. A Te kérdéseidet, aktuális kihívásaidat is megvitatjuk majd.

Csoportvezetőknek

A meetup előtt megoszthatod velünk, hogy miben tudunk támogatni Téged, hogy a csapatod a bizonytalan időkben is biztos színvonalon működjön, a meetupon pedig közösen megoldásokat keresünk.

Irodavezetőknek

Más cégeknél, akár teljesen más szektorban bevált módszereket ismerhetsz meg a MiniCRM bevezetésével kapcsolatban. Közösen feltárjuk, hogy a jó megoldásokat hogyan tudod újraértelmezni a saját folyamataitokra.

Már 1654 KKV fejlesztette a cégét a módszereinkkel.

Ki vezeti a ‘SPRINT’ vezetői meetupot?

Bencze Attila, CRM tréner

Attila az alapítás évében került a MiniCRM-hez. Szenvedélye a csiszolás, fejszeélezés: mindenben azt keresi, hogy mitől működhetne még jobban. A szabadidejében végzett Iyengar jóga tanulás és oktatás és a MiniCRM szerinte közeli rokonok: mindkettő az önreflexióra szoktat, kereteket és struktúrát ad a folyamatos fejlődéshez.

Attila néhány évet a MiniCRM-en kívül töltött, mialatt egy jógastúdiót vezetett, természetesen MiniCRM rendszerben, így ügyfél oldalról is van tapasztalata.

Mi a meetup menetrendje?

09:00-09:40 Kérdőívben feltett kérdésekről ötletelés + tapasztalatcsere
09:40-10:00 Kérdőívben feltett kérdésekről ötletelés + tapasztalatcsere
10:00-10:30 Havi üzleti probléma + megoldás: beszállítói rendelések vezetése

2020-ban a ‘SPRINT’ vezetői meetupon


91%-os résztvevői elégedettség


10 résztvevő visszajelzése alapján

Jelentkezz online képzésünkre most!

Kérjük, hogy amennyiben munkatárs nevében regisztrálsz, akkor az adott munkatárs email címét add meg.