Online webinárium, távolról, képernyő megosztással
A részvétel ingyenes
március 17. - szerda - 11:00 - 12:30
Ezen a webináriumon élesben hogyan működnek a rendszerben a már kész riportok. Konkrét példákat veszünk a napi használat egyes elemeire.
Hogy tudsz gyorsítani a MiniCRM bevezetésen egyértelmű elvárások megfogalmazásával? Hogy fektetheted le a magabiztos delegáláshoz, hogy tehermentesíthesd magad?
Hogy tudod egyszerre átlátni és támogatni kollégáid tevékenységét és anélkül, hogy órákon keresztül vadásznál információkra emailekből és a kollégák fejéből?
Bencze Attila, CRM tréner
Attila az alapítás évében került a MiniCRM-hez. Szenvedélye a csiszolás, fejszeélezés: mindenben azt keresi, hogy mitől működhetne még jobban. A szabadidejében végzett Iyengar jóga tanulás és oktatás és a MiniCRM szerinte közeli rokonok: mindkettő az önreflexióra szoktat, kereteket és struktúrát ad a folyamatos fejlődéshez.
Attila néhány évet a MiniCRM-en kívül töltött, mialatt egy jógastúdiót vezetett, természetesen MiniCRM rendszerben, így ügyfél oldalról is van tapasztalata.
11:00-11:30 | Top 5 beépített riport bemutatása! |
11:30-12:00 | Riportok testreszabása gyakorlatban! |
12:00-12:30 | Mi a teendő ha nem mutat megfelelő számokat a riportom? |