Teendő- és emailsablonok gyakorlati workshop

Csak MiniCRM ügyfeleknek

Online workshop, távolról, képernyő megosztással

A részvétel ingyenes

december 17. - csütörtök - 09:00 - 10:30

Jelentkezem

Ezen a workshopon élesben gyakoroljuk be hogyan és milyen sablonokat érdemes létrehozni a rendszerben. Konkrét példákat veszünk a napi használat egyes elemeire.

Mit kapsz a képzésen?

  • 90 perc színtiszta, koncentrált gyakorlatot
  • Kis csoportban több figyelmet (max. 12 fő)
  • Gyakori hibák: mi az, amit kerülj
  • Menetkész teendő és e-mail sablonokat, amiket a saját céged folyamataira formálhatsz

Kinek szól ez a képzés?

Cégvezetőknek

Hogy tudsz gyorsítani a MiniCRM bevezetésen egyértelmű elvárások megfogalmazásával? Hogy fektetheted le a magabiztos delegáláshoz, hogy tehermentesíthesd magad?

Csoportvezetőknek, irodavezetőknek

Hogy tudod egyszerre átlátni és támogatni kollégáid tevékenységét és anélkül, hogy órákon keresztül vadásznál információkra emailekből és a kollégák fejéből?

Értékesítőknek, projektmenedzsereknek

Hogy építhetsz olyan ügyfélelőzményt, hogy ne tudjanak zavarba hozni a telefonban és magyarázkodás nélkül adhass/vehess át egy projektet?

Már 1704 KKV fejlesztette a cégét a módszereinkkel.

Ki vezeti a 'Teendő- és emailsablonok' gyakorlati workshopot?

Bencze Attila, CRM tréner

Attila az alapítás évében került a MiniCRM-hez. Szenvedélye a csiszolás, fejszeélezés: mindenben azt keresi, hogy mitől működhetne még jobban. A szabadidejében végzett Iyengar jóga tanulás és oktatás és a MiniCRM szerinte közeli rokonok: mindkettő az önreflexióra szoktat, kereteket és struktúrát ad a folyamatos fejlődéshez.

Attila néhány évet a MiniCRM-en kívül töltött, mialatt egy jógastúdiót vezetett, természetesen MiniCRM rendszerben, így ügyfél oldalról is van tapasztalata.

Mi a workshop menetrendje?

09:00-09:30 Miért fontosak a sablonok?
09:30-10:00 Sablonok típusai és gyakorlati használatuk
10:00-10:30 Sablon készítési pro tippek!

2020-ban a 'Teendő- és emailsablonok' gyakorlati workshopon


91%-os résztvevői elégedettség


10 résztvevő visszajelzése alapján

Jelentkezz online képzésünkre most!

Kérjük, hogy amennyiben munkatárs nevében regisztrálsz, akkor az adott munkatárs email címét add meg.