Online workshop, távolról, képernyő megosztással
A részvétel ingyenes
január 21. - csütörtök - 09:00 - 10:30
Ezen a workshopon élesben gyakoroljuk be hogyan és milyen sablonokat érdemes létrehozni a rendszerben. Konkrét példákat veszünk a napi használat egyes elemeire.
Hogy tudsz gyorsítani a MiniCRM bevezetésen egyértelmű elvárások megfogalmazásával? Hogy fektetheted le a magabiztos delegáláshoz, hogy tehermentesíthesd magad?
Hogy tudod egyszerre átlátni és támogatni kollégáid tevékenységét és anélkül, hogy órákon keresztül vadásznál információkra emailekből és a kollégák fejéből?
Hogy építhetsz olyan ügyfélelőzményt, hogy ne tudjanak zavarba hozni a telefonban és magyarázkodás nélkül adhass/vehess át egy projektet?
Bencze Attila, CRM tréner
Attila az alapítás évében került a MiniCRM-hez. Szenvedélye a csiszolás, fejszeélezés: mindenben azt keresi, hogy mitől működhetne még jobban. A szabadidejében végzett Iyengar jóga tanulás és oktatás és a MiniCRM szerinte közeli rokonok: mindkettő az önreflexióra szoktat, kereteket és struktúrát ad a folyamatos fejlődéshez.
Attila néhány évet a MiniCRM-en kívül töltött, mialatt egy jógastúdiót vezetett, természetesen MiniCRM rendszerben, így ügyfél oldalról is van tapasztalata.
09:00-09:30 | Miért fontosak a sablonok? |
09:30-10:00 | Sablonok típusai és gyakorlati használatuk |
10:00-10:30 | Sablon készítési pro tippek! |