Időgazdálkodás gyakorlati workshop

Online felhasználói képzés
a MiniCRM gyakorlati használatának alapjairól

október 28. - szerda - 09:00 - 10:30

A részvétel ingyenes!

Jelentkezem

Bettina Saleh

Belevágtál a bevezetésbe és itt az idő, hogy beköltöztesd a napi ügyfélkezelést a MiniCRM-e de nem tudod, hol kezdd? Ezen a workshopon megmutatjuk, hogy tudod okosan tervezni és követni a napi munkát, hogy minél gyorsabban minél többet el tudj intézni.

Bettina Saleh, CRM trainer

Mire számíthatsz az Időgazdálkodás gyakorlati workshopon?

90 perc gyakorlat, mellébeszélés nélkül

Naptár trükkök gyakorlatban

Trükköt ügyfél előzmények gyorsabb olvasására

Napi/heti tervezéshez tippek

Milyen konkrét kérdésekre kapsz választ a workshopon?

Hogyan tudok delegálni feladatokat?

Milyen trükköket használ a MiniCRM csapat naptárazáshoz?

Hogy tudok rekordidő alatt megtalálni egy-egy emailt, jegyzetet az előzmények között?

Hogy tölti fel magát automatikusan a naptáram, mikor egyeztetek egy tárgyalást?

Hogy tudom az összes fontos üzenetváltást egy-egy értékesítésről egy helyen látni?

Hogy felezi meg a jegyzetek keresgélésére fordított időt a MiniCRM-be költözés?

Hogyan rendezi az adott napi tennivalóimat a MiniCRM?

Mivel spórolják a legtöbb időt a MiniCRM munkatársai?

Kinek szól a képzés?

Értékesítőknek

Megtudhatják, hogy hogyan teszi könnyebbé a mindennapi munkát a MiniCRM, és azonnal használható, gyakorlati tanácsokat kapnak.

Marketingeseknek

Megismerhetik a rendszer alapjait, ami később elengedhetetlen lesz az eredmények korrekt mérésében.

CRM menedzsereknek

A házon belüli problémamegoldók munkájának alapját a belső folyamatok és a rendszer alapos ismerete adja.

Cégvezetőknek

Megtudhatják, hogyan tudnak feladatot kiadni a munkatársaiknak, és megismerhetik a szükséges alapokat a kollégák eredményeinek ellenőrzéséhez.

Már 1704 modernizálta cégét a módszereinkkel.

Ki segít neked megismerni a MiniCRM alapjait?

Tréning csapatunk fiatal titánja pontosan tudja, mire van szükséged ahhoz, hogy sikeres legyél a MiniCRM-mel! Korábban értékesítőként dolgozott, tanári tapasztalata is van, a MiniCRM-nél pedig már több, mint 100 bevezetést csinált végig új ügyfelekkel. Széleskörű tapasztalata miatt mestere annak, hogy elsőre bonyolultnak tűnő információkat eredményesen osszon meg veled is. Roland szerint a mai világban az egyik legfontosabb érték az idő, ezért küldetésének tekinti, hogy megtanítsa neked, hogyan spórolj időt a munkád során.

Gémesi Roland, CRM tréner

Időgazdálkodás gyakorlati workshop programja

09:00 - 09:30 Hogy intézz el többet gyorsabban?
09:30 - 10:00 3 trükk naptár használathoz
10:00 - 10:30 Előzmények olvasása gyorsan

Milyen előfeltétele van a képzésnek?

  • JAVASOLT: Egy asztali gép + egy laptop.
  • Számítógép működő hangszóróval és mikrofonnal, stabil internetkapcsolat
  • Egy csendes szoba, ahol zavartalanul a látottakra és hallottakra tudsz koncentrálni
  • +1: Legyen nálad olyan eszköz, amin jegyzetelni szoktál!

2020-ban a workshopon

94,5%-os résztvevői elégedettség

123 résztvevő véleménye alapján

Jelentkezz online képzésünkre most!

Regisztrálj most, és ajándékba megkapod a “Hogyan segít nekünk a MiniCRM?” című, 27 oldalas e-könyvünket is!

Kérjük, hogy amennyiben munkatárs nevében regisztrálsz, akkor az adott munkatárs email címét add meg.