Teendőkezelés gyakorlati webinárium

  • Csak MiniCRM ügyfeleknek
  • Online webinárium, képernyőmegosztással
  • A részvétel ingyenes
  • június 16. szerda 15:00 - 15:00
Gémesi Roland - CRM tréner Imádom, hogy végre nem nekem kell mindent fejben tartani, mindig jön emlékeztető a fontos elintézni valókról.

Itt az idő, hogy beköltöztesd a napi ügyfélkezelést a MiniCRM-e de nem tudod, hol kezdd? Megmutatjuk, hogy érdemes tervezni és követni a napi munkát, hogy több feladatot tudj elintézni és nyugodtan mehess haza este.

Erre számíthatsz a webináriumon:

  • Lépésenként gyakoroljuk be a teendő vezetést és előzmények keresését.
  • Praktikus trükkök: napi teendő összesítő, automata naptár.
  • Jó gyakorlatok a házon belüli infó átadáshoz, delegáláshoz.

Milyen előfeltétele van a képzésnek?

  • Számítógép működő hangszóróval és mikrofonnal, stabil internetkapcsolat
  • Egy csendes szoba, ahol zavartalanul a látottakra és hallottakra tudsz koncentrálni
  • +1: Legyen nálad olyan eszköz, amin jegyzetelni szoktál!

Mit kapsz a képzésen?

  • 90 perc színtiszta, koncentrált gyakorlatot
  • Kis csoportban több figyelmet (max. 12 fő)
  • Konkrét helyzetgyakorlatot
  • Menetkész sablonokat, amiket a saját céged folyamataira formálhatsz