MiniCRM Workshop

MiniCRM riportok S1.E2: "Egyedi/automata riportok!"

Ingyenes webinárium - Július 16. csütörtök 16:00 - 17:00

A helyek száma korlátos! Online: csak internet hozzáférésre van szükség

A világunk gyorsan és gyökeresen megváltozik

Nincs ok a pánikra, annál inkább a gyors cselekvésre! Megmutatjuk, hogy válthatsz egy olyan rendszerre, amiben a kollégák home office-ból, vesződés vagy folyamatos támogatás nélkül is el tudják végezni a munkájukat, és korrekten ki tudják szolgálni a (a megszokottnál sokkal kevesebb, vagy sokkal nagyobb számú) érdeklődőt.

Több mint 1580 KKV működik hatékonyan otthonról a MiniCRM segítségével.

A CRM már nem a jövő, hanem a jelen

CRM használat aránya értékesítéssel foglalkozó cégek között

Forrás: LinkedIn State of Sales

  • Hogyan tudok szűrő alapú egyedi kimutatásokat készíteni?
  • Hogyan készítek ÖNJÁRÓ riportokat?
  • Hogyan működik a Google SpreadSheet szinkronizáció
  • Mit tudok önjáró riportokkal mérni?
  • Kész riport sablon át nézése
  • 
 Lépésről lépésre, hogyan tudod majd TE használni a kapott sablont!

A webinárium programja

1.5 óra alatt praktikus, gyorsan megvalósítható tippeket kapsz.

Program
16:00 (10 perc) Bemelegítés, bejelentkezés
16:10-16:50 (40 perc) A fenti témák kifejtése tételesen.
16:50 (10 perc) Kérdezz-felelek, tapasztalatcsere

Gémesi Roland, CRM tréner

-->

Csatlakozz elégedett résztvevőinkhez

Értékelések átlaga: (2165 értékelés alapján)

Sajó Dániel

Strausz Kft.

A workshopon megtudtam, hogyan tudunk minél sikeresebben ügyfeleket találni és külön adatbázisba rendezni. Jobban koncentrálunk a VIP célcsoportra, akik felé ezentúl több erőfeszítést kell tennünk. Végre tudjuk kivel érdemes ténylegesen foglalkozni a biztos nyereség elérése érdekében. Azoknak ajánlom a MiniCRM workshop-ot akik szeretnének minden felmerülő kérdésére kimerítő választ kapni. 

Nyitrai Lili

Mikrosat Kft.

Rengeteg hasznos információt hallottunk, és érthetően magyaráztak el mindent. Rendkívül egyszerű a program használata, és megoldást nyújt rengetegféle problémára. Most már egyértelmű számomra, hogyan kell jobban odafigyelni a vevőkre, és hogyan lehet őket megfelelően rangsorolni. 

Baranyai Dávid

Budapest Higénia Kft.

Kiemelten fontos a vevők csoportosítása, de nem ez volt a leglényegesebb információ, amit megtudtam a rendszerről. A legnagyobb segítég, hogy a rendszer a csoportosításnak köszönhetően, hogyan automatizálja azt, hogy nekem kivel kell foglalkoznom. Ez megkönnyíti a mindennapi munkámat, és ezentúl másra fordíthatom a figyelmemet. Mindenképp bevezetem a MiniCRM ügyfélkezelő rendszert. 

A legfontosabb tudnivalók még egyszer

Ingyenes webinárium - online

július 16. csütörtök 16:00 - 17:00.

Jelentkezz most!