"2021: Tervezés MiniCRM segítségével!"

Mire van szüksége az ügyfelednek most?

Online webinárium, távolról, képernyő megosztással

A részvétel ingyenes

november 26. - csütörtök - 16:00 - 17:00

Jelentkezem

A rendszeres “À la Carte” webináriumot azért hoztuk létre, hogy megmutassuk, hogyan válhatsz még eredményesebbé egy olyan rendszerben, amiben a kollégák

home office-ból, vesződés vagy folyamatos támogatás nélkül is el tudják végezni a munkájukat,
és korrekten ki tudják szolgálni a (a megszokottnál sokkal kevesebb, vagy sokkal nagyobb számú) érdeklődőt.

Jó gyakorlatok, kipróbált módszerek a MiniCRM csapatától.
Minden alkalommal más téma.

Mire számíthatsz a webináriumon?

  • 60 perc színtiszta, koncentrált információt
  • Konkrét gyakorlati tudást az aktuális témából
  • Rendszerszemléletet, ami hosszútávon kulcsfontosságú minden cég számára
  • Választ a legtöbb, a MiniCRM-mel kapcsolatban felmerülő kérdésedre
  • A webinárium végén elküldjük a prezentációt és gyakorlati anyagokat a megvalósításhoz
  • A rendszerbe állított megoldás után két héttel 'Open Hour' alkalmat tartunk, ahol megbeszéljük az addigi gyakorlati tapasztalatokat, kérdéseket, amik a megvalósítás közben felmerültek

Miről lesz szó a webináriumon?

2020 értékelése: Milyen riportokat érdemes vizsgálni?

Célállítási gyakorlat 2021-re!

Gyakorlati eszköz a cél eléréséhez szükséges KPI-ok (mérőszámok) meghatározására!

Kinek szól ez a webinárium?

Cégvezetőknek

Kipróbált megoldások feladatok delegálására, automatizálásra. Komplett sablonokat adunk az aktuális témához, amit helyben beállítunk és két héttel később ellenőrzünk.

Csoportvezetőknek

Praktikus automatizmusok (pl. automata ajánlat követés, elégedettség mérés). Önjáró, cégre szabható riport sablonok okos függvényekkel, kézi Excel tábla gyártás nélkül.

Irodavezetőknek

Gyorsan beüzemelhető, előre összeállított modulok (pl. belső feladatok, beszállítói rendelések, járműkezelés) és általunk is használt automata figyelmeztetők.

Marketingeseknek

Érdeklődők érkeztetése weboldalról, e-mail küldés automatizálása. Trükkös e-mail kampányok, kattintást és megnyitást követő figyelmeztetőkkel.

Már 1704 KKV fejlesztette a cégét a módszereinkkel.

Jelentkezem

Gémesi Roland, CRM tréner

Tréning csapatunk fiatal titánja pontosan tudja, mire van szükséged ahhoz, hogy sikeres legyél a MiniCRM-mel. Korábban értékesítőként dolgozott, tanári tapasztalata is van, a MiniCRM-nél pedig már több, mint 100 bevezetést csinált végig új ügyfelekkel. Széleskörű tapasztalata miatt mestere annak, hogy elsőre bonyolultnak tűnő információkat eredményesen adjon át bárkinek.

Roland szerint a mai világban az egyik legfontosabb érték az idő, ezért küldetésének tekinti, hogy megtanítsa neked, hogyan spórolj időt a munkád során.


Bencze Attila, CRM tréner

Attila az alapítás évében került a MiniCRM-hez. Szenvedélye a csiszolás, fejszeélezés: mindenben azt keresi, hogy mitől működhetne még jobban. A szabadidejében végzett Iyengar jóga tanulás és oktatás és a MiniCRM szerinte közeli rokonok: mindkettő az önreflexióra szoktat, kereteket és struktúrát ad a folyamatos fejlődéshez.

Attila néhány évet a MiniCRM-en kívül töltött, mialatt egy jógastúdiót vezetett, természetesen MiniCRM rendszerben, így ügyfél oldalról is van tapasztalata.


Mi a menetrend?

16:00-16:10 Bemelegítés, bejelentkezés
16:10-16:50 A témák kifejtése tételesen
16:50-17:00 Kérdezz-felelek, anyagok közös átnézése

2020-ban az “À la Carte” webináriumokon


90,6%-os résztvevői elégedettség


127 résztvevő véleménye alapján

Jelentkezz online webináriumunkra most!

november 26. - csütörtök - 16:00 - 17:00

Kérjük, hogy amennyiben munkatárs nevében regisztrálsz, akkor az adott munkatárs email címét add meg.