A MiniCRM alapvető üzleti túlélési útmutatója a koronavírus válsághoz

Stratégiák, tapasztalatok, ötletek és minden, ami a jelen válságban segíthet a túlélésben

A szinte egyik napról a másikra begyűrűző válság hirtelen megtorpanásra kényszerítette a gazdaságot, a forint mélyrepülésbe kezdett, miközben a regisztrált betegek száma nő és a korlátozások egyre szigorodnak.

Egymásnak ellentmondó hírek kergetik egymást a neten arról, hogy mennyire súlyos a gazdasági és járványügyi helyzet és arról is, hogy mindez meddig húzódik el.

A válság valós és nem fog magától megoldódni.

Ezért vállalkozóként most nem ülhetsz a kanapéra várni, hogy valaki megoldja. Cselekedned kell. A családodért. A munkatársaidért.

Azért, hogy ebben segítsünk neked, Mentőöv kampányunk részeként készítettünk egy átfogó, 165 oldalas e-könyvet a számodra.

A könyv a MiniCRM minden releváns, és több mint 10 év tapasztalatán alapuló tudásanyagát tartalmazza.

Készen állsz? Töltsd ki az űrlapot, és küldjük is!

Mankó minden olyan vállalkozónak, aki a nehéz helyzetben cselekedni akar.

Az e-könyv minden írott és videós anyagunkat tartalmazza, ami a válságban segíthet a túlélésben.

Az “új valóság”

Mire készülhetünk az elkövetkező időszakban? Egyáltalán meddig fog elhúzódni? Melyek a biztosan rossz stratégiák? Mire van ráhatásod?


Mit tehetsz a kialakult helyzetben?

Milyen lépéseket tegyél meg azonnal, hogy céged túlélje a holnapot és a hónapot? Hogyan változtass anélkül, hogy mindent kockára kellene tenned?


Hogyan segít most egy jó CRM?

Bizalmas betekintés a MiniCRM kulisszái mögé: mire használjuk mi a saját CRM-ünket és hogyan segít ez a válságban?

Értékesítés a válság idején

Mire kell most figyelni az értékesítésben? Milyen szemléletmód szükséges ahhoz, hogy a válságból nyertesként jöjj ki?


Útmutatók távmunkához

Mire érdemes figyelniük a vezetőknek és dolgozóknak távmunkában? Milyen eszközök és szoftverek elengedhetetlenek az otthoni munkavégzéshez?


36 üzleti ötlet a kialakult válságban

Milyen új üzleti modelleket láttunk a válság kialakulása óta? Milyen jó megoldások születtek az egyes ágazatokban a válság túlélésére?

A tapasztalatait és tanácsait a MiniCRM vezérigazgatója, az értékesítési vezetője és a tanácsadó csapat vezetője osztja meg veled.

Leskó Norbert

Vezérigazgató

A MiniCRM-et a legutóbbi válság közepén, 2009-ben, távmunkából alapította és vezeti sikeresen azóta is a ma már több, mint 2000 ügyféllel rendelkező céget. Az e-könyvben őszintén beszámol a jelenlegi helyzetről és kihívásokról, valamint bemutatja megoldási javaslatait a cégeknek.

Norcen Gábor

Értékesítési tanácsadó

Az elmúlt években napi szinten konzultált értékesítőkkel és értékesítési vezetőkkel a mindennapi problémáikról. Tapasztalatai alapján megosztja veled, hogy mik a nyertes értékesítési stratégiák, és milyen szemléletmód szükséges ahhoz, hogy egy válságból megerősödve kerülj ki.

Saleh Bettina

CRM Tanácsadó

Több év tanácsadói pályafutása alatt megtapasztalta, hogy a mentális egészség elengedhetetlen a jó munkavégzéshez, és vezetőként a csapata motiválásához. Az e-könyvben arra ösztönöz, hogy felesleges pánikolás helyett jobb vezetővé és jobb emberré válj a távmunka ideje alatt is.

A válságból az kerül ki győztesen, aki gyorsan alkalmazkodik és azonnal cselekszik.

Az e-könyvünk ebben segít neked.

Letöltöm az e-könyvet